Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 06:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 aug 2009 22:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
Substans/er: 120'er
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
½ g 120'er. god hash

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
lidt berusset. meget glad men meget træt. ingen form for sygdom eller lignende

Triprapporten
jeg kom over til min ven D. efter at have drukklet nogle pils med nogle andre venner :cheers: . jeg kom hjem til D og vi begyndte at finde vores klump frem på 3 g. jeg begyndte at lave mixen på gryde. og tænkte lidt på at det blev niko, men jeg var lidt stiv og havde bare lyst til at ryge så jeg tænkte ikk længere over hvor meget niko der var tilbage i tobakken.

vi gik ud på en bænk i hans hæve og fyrrede op for bongen. D havde allerede røget en pind før på dagen og synes at mixen var lort (for meget nikotin). Da han havde røget meget lidt af hovedet gad han ikk at have mere.
jeg tog bongen og sugede resten. det var ekstremt niko mix og jeg chokede lidt. jeg begyndte at savle og synes at mit syn blev slørret.

da vi havde røget hovedet gik vi ind for at spise nogle chips og drikke noget juice. det har aldrig været så dejligt at få noget juice. chipsene var også fantastiske.
efter lidt tid fandt jeg min plads i sofaen. jeg lagde mig ned og lå op af en masse pudder. Jeg fik øje på en "harry" (dsb bamse) og rev den ned fra sofa kanten. jeg begyndte at flætte fingre med den og det føltes som om den hønder var en ørken og dens pels var en jungle. efter noget tid tænkte jeg "hvad fuck har jeg gang i?" jeg smed den ned på gulvet og blev sur på bamsen.
da klokken var ved at blive 01. begyndte hele min krop at lave vibrationer og hele min krop sov men jeg kunne stadig se og bevæge mig. det føltes som om jeg sov. og at jeg var i en anden verden. men jeg var vågen og kiggede bare rundt i D's stue. D gik på toilet og jeg blev liggende i sofaen og kiggede på min tommeltot. jeg kunne instille mine øjne til at gå tæt på min finger og til at gå væk fra den. jeg så meget optaget på min finger og fandt ud af at det var direkte åndsvagt det jeg havde gang i, hvorfor fanden

Da D var kommet tilbage føltes min krop helt følelsesløs. jeg var ude i rummet og D's stue var himlen. jeg dog kigge på sin finger istedet for at se south park?fløj rundt i et univers uden for jordens kredsløb. D blev til en planet som jeg kunne snakke med. det var som om jeg var en slags gud, som herskede over D som var blevet til jorden.
da klokken var blevet omkring 02.30-03.00 begyndtejeg at gå ind i min krop og det var som om at jeg var en lille organisme som sad inde i min krops styre central. jeg kunne styre mit blod, mit snot og min hjerne 100%. jeg kiggede ud af to enorme vinduer som var mine øjne.
da klopkken var blevet 03. begyndte jeg at frygte at jeg aldrig ville kunne komme ud af denne verden. ville jeg være en gud for altid? ville alle mennesker blot være planeter i mit univers? hvad skulle der ske? hvad skulle jeg gøre? jeg stilte mig selv en million spørgsmål. med et faldt jeg i søvn og vågnede først da klokken var 06 om morgenen. jeg var helt rundt på gulvet men jeg var kommet ud af den underlige verden.

undskyld mine dårlige formuleringe og sådan. jeg er ved at falde i søvn:D :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2009 14:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2009 17:36
Indlæg: 78
Geografisk sted: Køb En Havn
Har også prøvet noget af det samme efter jeg havde røget flaskebong for første gang, røg ca ½-1 gram 120'er, og drak vandet bag efter( kan ikke huske hvorfor) og da vi gik tilbage til time føltes det som om jeg gik i vand til knæne.
Da jeg havde time ligende en af mine venner en abe med hat, og en jeg sad ved siden af en jaguar i jakkesæt.
Det var meget griner, men har aldrig haft det på samme måde sin der :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2009 11:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
haha :D det lyder som en vild oplevelse :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2009 19:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Weed Is Almighty skrev:
Har også prøvet noget af det samme efter jeg havde røget flaskebong for første gang, røg ca ½-1 gram 120'er, og drak vandet bag efter( kan ikke huske hvorfor) og da vi gik tilbage til time føltes det som om jeg gik i vand til knæne.
Da jeg havde time ligende en af mine venner en abe med hat, og en jeg sad ved siden af en jaguar i jakkesæt.
Det var meget griner, men har aldrig haft det på samme måde sin der :P


Åndsvagt at ryge når man er i skole..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2010 01:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 dec 2009 21:42
Indlæg: 9
har prøvet noget ligne, men jeg fik det bare mega dårligt, det var anden gang jeg røg.
jeg havde det bare som om det var et video spil jeg var i. når jeg lukket øjne såé jeg det der spil hvor man er et rumskib og såé skal man skyde sådan nogle små ting i rummet, havde hele tiden en rytme i min krop der bare gik op af. det var vildt ubehaligt, men meget grinerne at tænke påé bagefter :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team