Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 maj 2009 21:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 maj 2009 21:27
Indlæg: 0
Substans/er: Skunk
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
En tjubang.
2 gram stærk skunk

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg havde sommerferie og kommer hjem til en kammerat, som har hele huset alene i 3 uger. Han har siddet og drukket nogle øl og røget en smule. Jeg kommer sammen med min bror, som er halvsløg og skal op på arbejde næste morgen. Jeg havde ikke røget ret mange gange før denne aften. Kammeraten begynder at tænde op, og jeg modtager tjubangen. Der går maks 5 minutter, før jeg kommer helt op og køre, og vil lave alt muligt underligt. Jeg sidder og flækker af grin, og ryger noget mere skunk. Jeg følte mig superglad og grinede ustandseligt i omkring 1,5 time. Det var super fedt. Min bror tog hjem og jeg blev hos kammeraten. Vi begynder at se beavis and buthead, som ligepludselig giver meget mere mening. Vores samtaler bliver en del forskruede og ender tit i en underlig sætning, som ikke rigtigt giver mening.
Han hiver en flaske vodka frem, som vi begynder at drikke af, indtil at jeg smutter hjem ved en 12 tiden. Siden den dag, har jeg aldrig sagt nej tak til en lille pibe cannabis :)
Super rusmiddel. :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2009 21:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Hvorfor har du lagt den under LSD?

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2009 10:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til cannabis


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2009 21:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 17:34
Indlæg: 58
prøv at skriv mere om hvad du føler, hvordan du har det, på hvilken måde du følte dig påvirket

man får ikke ret meget ud af at læse hvad i lavede og hvilke film i så i en koger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2009 21:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jun 2009 00:48
Indlæg: 0
lyder som en rigtig god aften med noget rigtigt godt ryger. men ja, prøv at uddybe lidt mere om hvordan din krop føles og hvad du tænker på af kogeren ting.
godt vind :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team