Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 19:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 okt 2009 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Substans/er: Skunk - Ice
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Ukendt dose... Havde drukket en hel del øl inden.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Nede ved en ven i en blød sofa.. Lidt udmattet efter i lang dag i skolen, samt fredags cafe.. Ingen sygdomme.

Triprapporten
Det hele startede, da mig og nogle venner beslutter os for at tage på fredagscafé efter skole. Der var et par timer til caféen åbenede så vi besluttede os for at tage ind i byen og få lidt at spise, samt hælde et par fadbamser ned. Sneen faldt til fredagscaféen, (Ja, ved godt at det ikke er ifølge traditionen) så humøret var højt. Da fredagscaféen åbner sætter vi os til rette og begynder at hælde julebryg efter julebryg ned... Det bliver til en del og til sidst omkring kl 18 vil jeg tro at der er røget 8 - 9 øl indenbords, plus minus det løse... :cheers:

Da aftenen nærmerede sig og jeg havde formået at få mig selv slæbt hjem og spise aftensmad, gik turen videre til nogle venner nede i byen. Da jeg ankommer var humøret igen højt og bongen var allerede sendt rundt et par gange... Jeg får varene at se og får kastet en god klump god ryger hen til mig. Der er omkring 10 gram og det er det bedste røg vi har haft i lang tid. Ser derefter en pose som ligger på bordet med noget skunk i, som jeg får fortalt er ice. Jeg har selv røget bong i et stykke tid, men ryger kun i weekenderne så der skulle ikke så meget til at gøre mig basket..

Imens jeg sidder og er opslugt af en film på youtube bliver der fyldt et hoved med ice til mig. Jeg når dårligt nok at høre hvad det er, før jeg er i fuld gang med at suge. Jeg får ikke suget halvdelen af hovedet, før jeg mærker at der er noget som er fuldstændig galt.. Som sagt ryger jeg kun i weekenderne, så jeg blev ufatteligt svimmel få sekunder efter jeg havde røget.. Alting kørte rundt i mit hoved og mit syn begyndte at blive sløret.. Svimmelheden er normalt.. Det sker hver eneste gang jeg tager det første sug, men det føltes bare helt forkert... Det snurrede i hele kroppen og det føltes som om mit ansigt sov..
Jeg ligger mig derefter over på min vens seng, hvor jeg ligger i nok 20 min.. Jeg begyndte at få CEV og der hele blev ved med at snurre rundt, så jeg blev nød til at løbe ud til vasken og brække mig.. Det føltes som om at jeg havde leget øl stafet de sidste 3 timer og det hele blev ved med at snurre rundt, samtidig med at mine ben ryster helt ustandseligt.. Derefter går jeg ud og ligger mig foran huset for at trække lidt luft.. Asfalten føltes dejlig og det hjalp gevaldigt at få noget frisk luft. Efter noget tid ude foran, hvor jeg fortsat havde brækket mig en del samt drevet ind og ud af bevisthed, hjalp nogle venner mig over i baghaven, hvor jeg sad og kom lidt til bevisthed.. Idag hvor jeg var nede og tjekke hvordan det så ud, havde jeg fået fortalt at jeg havde lagt udenfor i næsten 4 timer... Imens jeg lå derude havde jeg haft fornemmelsen af at blive trukket ned imod jorden.. Som om tyngdekraften var meget større end normalt.. Jeg kunne ikke rejse mig op, om jeg så ville... Jorden var som en stor budding som bare ikke ville holde op med at blævre.. Så til sidst blev det for meget for mig.. Jeg fik stavlet mig på benene, op på cyklen og så gik det ellers hjemad... Hvordan jeg nogensinde fik båret mig af med at komme hjem, aner jeg virkelig ikke.. Men vågnede da i det mindste op i min seng, med den groveste hovedpine og kvalme jeg nogensinde af haft... Så der går nok i stykke tid, før jeg prøver mig selv af med ice igen...

Jeg kan ikke rigtigt beslutte med mig selv om det var en god oplevelse, for jeg lærte virkelig mig selv en gylden lektion... Aldrig nogensinde drik, hvorefter man ryger... Har netop skrevet denne rapport for at advare andre om ikke at begå den samme fejl som jeg gjorde.. :oops:

Bær venligts over med mig, hvad angår grammatik, punkt- og stavefejl... Tømmermændene er virkelig grove denne gang... :|

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2009 16:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Der er vidst ikke meget andet at sige end nikotin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 11:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2009 13:57
Indlæg: 57
Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
ristekursus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 12:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Det kunne sikkert godt være det, men de andre som også røg det mix klagede vidst ikke... (hvertfald af hvad jeg kan huske) ;)

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 12:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Jeg er lidt uenig i jeres nikotin-teori... Når jeg blander alkohol og hash skal jeg have meget mindre af hver. Jeg kan heller ikke drikke 8-9 øl og ryge mig en kæmpe skæv.

Til gengæld finder jeg det som den perfekte kombination for mig, hvis jeg skal drikke alkohol. Jeg bruger nemlig meget mindre mængder af hver ting, for at opnå den rus jeg vil have. en 5-6 øl og en joint eller 2 hen over en aften er rigeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 12:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Spiffeh, min erfaring er dog at hash ikke virker SÅ hurtigt som det gjorde i hafpihs tilfælde. Der plejer lige at gå et par minutter før man bliver helt rundt på gulvet af det hvis man har røget for meget. Nikotin derimod virker instant. Men mon ikke det hele var en overdosis af nikotin, hash og alkohol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 14:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Som Morten på 14 siger, så tror jeg også at det mest af alt var en overdosis... Men havde det egentlig fint nok, 3 - 4 min efter jeg røg.. Kun lidt små svimmel.. `Men derefter kan jeg satme også love jer for at det gik ned af bakke! :shock:

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2009 20:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Hafpih skrev:
Som Morten på 14 siger, så tror jeg også at det mest af alt var en overdosis... Men havde det egentlig fint nok, 3 - 4 min efter jeg røg.. Kun lidt små svimmel.. `Men derefter kan jeg satme også love jer for at det gik ned af bakke! :shock:

... eller er det ...
Hafpih skrev:
Jeg får ikke suget halvdelen af hovedet, før jeg mærker at der er noget som er fuldstændig galt.. Som sagt ryger jeg kun i weekenderne, så jeg blev ufatteligt svimmel få sekunder efter jeg havde røget.


Det du skrev i det oprindelige indlæg (sidste quote her) ligner uden tvivl en klassisk nikotin-OD.

Derimod taler dit første quote for en helt almindelig alkohol/THC overdosis, hvilket jo er fuldt forståeligt, når man tænker på at du har indtaget alkohol efter denne formel:
Citat:
Da fredagscaféen åbner sætter vi os til rette og begynder at hælde julebryg efter julebryg ned... Det bliver til en del og til sidst omkring kl 18 vil jeg tro at der er røget 8 - 9 øl indenbords, plus minus det løse... :cheers:


En hurtig beregning viser at du har fået minimum 11 genstande, hvis vi regner med at du har drukket julebryg med alm. guld-styrke, der svarer til 1,4 genstande pr. øl. Ja, det nærmest SKAL give kvalme ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2009 13:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Malkavian skrev:
Hafpih skrev:
Som Morten på 14 siger, så tror jeg også at det mest af alt var en overdosis... Men havde det egentlig fint nok, 3 - 4 min efter jeg røg.. Kun lidt små svimmel.. `Men derefter kan jeg satme også love jer for at det gik ned af bakke! :shock:

... eller er det ...
Hafpih skrev:
Jeg får ikke suget halvdelen af hovedet, før jeg mærker at der er noget som er fuldstændig galt.. Som sagt ryger jeg kun i weekenderne, så jeg blev ufatteligt svimmel få sekunder efter jeg havde røget.


Det du skrev i det oprindelige indlæg (sidste quote her) ligner uden tvivl en klassisk nikotin-OD.

Derimod taler dit første quote for en helt almindelig alkohol/THC overdosis, hvilket jo er fuldt forståeligt, når man tænker på at du har indtaget alkohol efter denne formel:
Citat:
Da fredagscaféen åbner sætter vi os til rette og begynder at hælde julebryg efter julebryg ned... Det bliver til en del og til sidst omkring kl 18 vil jeg tro at der er røget 8 - 9 øl indenbords, plus minus det løse... :cheers:


En hurtig beregning viser at du har fået minimum 11 genstande, hvis vi regner med at du har drukket julebryg med alm. guld-styrke, der svarer til 1,4 genstande pr. øl. Ja, det nærmest SKAL give kvalme ...



Nu vejer jeg omkring 100 kg, og har aldrig rigtigt haft noget problem med at drikke det antal genstande... Men der kan godt være noget om det... Comboen har simpelthen været for kraftig.. Så en overdosis er det som virker mest realisstisk for mig lige pt..

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team