Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 22:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 nov 2009 01:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2009 22:31
Indlæg: 11
Substans/er: white widow
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
Et par skunk joints med 50-50 som blandingsforhold mod ristet tobak ca. 1-2 g. Ww i alt fordelt over hele aftenen

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Et par legepladser og et havneområde mm.

Triprapporten
Jeg fik lige lyst til at fortælle om en spontan legeaften jeg havde for et par år siden da jeg boede i kolding. Nogle ting står lidt fjernt men jeg beskriver det hele så godt jeg kan.

En kammerat lad os kalde ham for "c" og jeg havde aftalt at mødes sidst på eftermiddagen en sensommer lørdag. Da vi begge ikke havde lyst til noget drikkeri og det gode vejr indbød til udendørsaktivitet besluttede vi os for at besøge den lokale cannabis pusher. Julelysene skinnede i mine øjne da han lige havde besøgt staden og frisk var hjemvendt med noget white widow i bagagen, en sjældenhed på disse breddegrader. Jeg købte en god sjat og vi forduftede videre. Vi besluttede os for at besøge et nærtliggende lokalt parkanlæg liggende på toppen af en bakke med udsigt over byen. Vi barrikaderede os i et legehus hvor vi rullede og røg den første spliff kl. var 20.00. På daværende tidspunkt havde jeg et dagligt forbrug af tjald, så den kraftige effekt kom lidt bag på mig men det var en dejlig høj skævert med lyst til eventyr, aktivitet og gang i gaden. Min kammerat c blev godt ramt da han normalt ikke røg den fede, men gode settings og en behagelig stemning bevirkede at han ikke gik kold. kl. 20.30 efter et par gode grinere og et par skelende blikke fra forbipasserende familier eller hvad der synes som sære hober af mennesker gik det pludselig op for os at vi befandt os på et legeareal med rutchebane, gynger samt andre div. rekvisitter. Den behagelige høje rus fik gang i legelysten og vi væltede rundt i en times tid. Kl. 22.00 var det blevet tid til videre færden og et sted i nærheden fandt vi 2 store affaldssække fyldt med tomme pantflasker som nogen havde efterladt efter en grillfest. Mættet med morskab og påvirket af de barnagtige aktivitet vi havde udsat vores stakkels kadavre for tog vi sækkene under armene og drog mod nærmeste tankstation, nu var det blevet tid til at få mættet vores sultne maver. Kl. 23.00 efter et par velfortjente hotdogs plus andre godter var vi ved være godt nede fra de højere himmelstrøj så vi besluttede os for at søge mod en nærliggende skolegård for at ryge noget mere urt. Ud over at ryge var der ikke mere spændende vi kunne foretage os på skolen så vi søgte ned mod havnen kl. var her 00.30 og vi var begge i det fornøjede stenerland. Kl. 01.00 ankom vi og pludselig satte min kammerat i løb og jeg tænkte ved mig selv hvad faen han nu havde gang i. Jeg ringede ham op og han fortalte at han jagtede en kat. Den mission måtte jeg selfølgelig hjælpe ham med så med telefonerne fungerende som walkie talkieer forsøgte vi at omringe den rundt om en fabriksbygning. Selvfølgelig lykkedes det ikke at fange den, ikke at vi havde noget ondt i sinde , men det gav en komisk effekt at nærme sig hinanden når man fra den anden side af bygningen kunne høre ekkoet af ens stemme brøle forsinket fra den anden mobiltelefon. Kl. 02.00 forpustede oven på den mislykkede kattejagt røg vi en godnatspliff og valgte at gå vær til sit.

Min konklussion oven på vores lille tur er at spontanitet betaler sig og at det kan gøre sådan en oplevelse på især skunk meget mere eventyr lysten også selv om vi ikke røg så meget. Det gælder om at slippe kontrollen og lukke sit indre barn ud.

Peace


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2009 10:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Hehe, lyder som en grineren nat i har haft der, og tror mange ville kunne have godt af, at tillade sig selv, at lukke deres indre barn ud af og til, lade fantasien få frit spil, og opleve verden med friske øjne. Desuden er legeparken et fedt område.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2009 15:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 nov 2008 17:34
Indlæg: 138
Det er nice med sådan nogle ting, hvis i forstår? :) altså, når det sker sådan helt spontant.

Kom så alle sammen, er i med? Udenfor og ryge - Ikke alt det der sofapasning. :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team