Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 04:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2009 19:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Substans/er: Hash og pot
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Hashen var rigtig god, og kostede så vidt jeg husker omkring de 90-100 kr. grammet.
Poten var noget billigt noget jeg havde fået smidt i nakken af en kammerat

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg var af sted med 3 kammerater. Lad os sige de hedder J, C og A. Vi var havde besluttet os for at tage på kanotur, inden der blev alt for koldt, og da vi om torsdagen så at der ville blive skide godt vejr lørdag, tænkte vi. Nu skulle det være!
Så vi blev enige om at tage af sted, lørdag middag.
J, C og jeg, ryger alle forholdsvis ofte, men A ryger aldrig, efter som det engang gik ’galt’ for ham, hvor han ikke kunne styre det.
Ingen af os har nogle sygdomme eller lign, ud over C som har astma.

Triprapporten
Min første trip-rapport, den er lidt lang, men den varede også omkring 20 timer.

Det hele startede med vi jo skulle på kanotur, så vi havde købt godt med mad, for 600 kr. så vidt jeg husker, til 4 drenge. Vi kommer så ud til åen hvor kanoerne ligger ved ca. en 2 tiden hvis jeg husker rigtigt. Der er en rigtig smuk natur og skide fedt vejr, så vi beslutter os for, lige at ryge en joint inden vi skubber kanoerne i vandet. Eftersom A ikke ryger, drikker han så en af de 30 øl han har taget med. Vi får så skubbet kanoerne i vandet, og begynder at ro. Vi havde lejet 2 kanoer, så vi var 2 i vær. Efter det første kvarter, beslutter vi os for at ryge en joint mere i den rigtig smukke natur, og den dejlige stilhed der er ved sådan en å. Efter 20 minutter mere, syntes jeg selvfølgelig vi skal ryge en joint mere, men problemet er bare, at vi kun nåede at rulle 2 joints hjemmefra, så jeg må til at rulle i en sejlende kano, og eftersom jeg dengang ikke var en ”haj” til at rulle joints, blev det lidt besværligt, og jeg havde endnu ikke lært at rulle en i hånden, så jeg måtte til at lave en cone, og så fylde op. Det går også forholdsvis smertefrit, og jeg får rullet et par stykker.. Kort tid efter vi har røget den første af dem, og jeg er halv skæv, kommer jeg til at kigge tilbage på kanoen med C og A i, og ser A stå i op i Kanonen og ro (Som de der venedig-mænd?) i mens han brokker sig over at C ikke laver en skid, C sidder bare foran i kanoen, uden at ro en skid, med fuldstændig blodskudte øjne og tåger for vandvittigt. Jeg flækker så at grin, og siger til J, at han skal prøve at kigge tilbage. Vi sidder begge to og skrald griner af C og A, da det på sin vis, så virkelig komisk ud. Det skal lige siges at A ikke var sur på C, fordi han ikke roede, men han sagde det lidt i en mix af alvor og seriøsitet, og med et smil på læben, så no hard feelings.
Vi har det sådan set stort set på samme måde de første 2 timer, oftest med grineflip over C og A, da de hele tiden er ved at ”ro galt”, altså de sejler ind i bredden af åen.

Da vi så kommer længere op ad åen sker der noget frygteligt, jeg taber paperet i vandet, NOOOO! Jeg får lyn hurtigt fisket op igen, men ja. Jeg tænker at det må være ødelagt, og får en sygt nedtur på. Jeg prøver så at tage et stykke paper ud af pakken og de hænger alle sammen, sammen. Pis pis pis.. Det skal fandeme ikke ødelægge vores kano-tur, så vi ved at der efter ca. 3-4 timers roning, kommer et sted hvor vi kan holde pause med nogle shelters. Da vi så ankommer til ”pause-stedet” (som vi kaldte det), får vi sat kanoerne ind til bredden og går i land. Mig og A sætter os så ind i en af shelterne og begynder at se hvad status er ang. det våde papir, i mens sidder C udenfor og syntes det morsomt at der render spejdere rundt om os, ude i skoven. J ligger på tager af shelteren som vi sidder i, og sover med musik på hans mobil. Vi får reddet nogle af papersne ved at tørre dem i solen, men kun ca. 1/3 del af dem. Men eftersom vi slet ikke havde regnet med vi kunne få brugt nogle, er det selvfølgelig en kæmpe optur.
Jeg opdager så at A har et talent for at rulle joints ud af halv ødelagte papers, og det gør mig selvfølgelig endnu mere glad. (Det overraskede mig meget, da jeg jo heller aldrig har set ham tage et hvæs af en joint før). Det ender så med vi får rullet 8 gode joints, og vi springer alle 4 tilbage i kanoerne igen, med højt humør!

Vi begynder selvfølgelig straks at ryge igen, og efter ca. en times roning, kommer vi til en masse køer, som går rundt oppe på bredden af åen. J har så været så smart at tage 2 slangebøsser med, med massevis af glas kugler. Jeg husker tydeligt følelsen af at sidde der forrest i kanonen, med en udspændt slangebøsse, i mens J ror stille og roligt frem mod køerne. Jeg følger mig som en indianer der sniger sig et på et bytte, og slask, jeg fyrer glas kuglen af sted efter koen.
Men jeg ramte ikke, pis! Til min overraskelse løb den ikke væk, da jeg havde skudt, så jeg skynder mig fribrilsk at finde en ny glas kugle frem, og slask rammer jeg den lige i låret, så den giver et spjæt med begge ben, og gir’ et lille ’muh’, vi begynder alle sammen at skrald grine. Længere henne at åen kommer der flere køer, og de får samme tur, af en flok skrald grinende drenge i et par kanoer.
Det har vi selvfølgelig det rigtigt sjovt med i 10 minutters tid.
Vi sejler så videre og videre. Og begynder at blive lidt træt af at ro. Kl. var 19.00 og vi havde roret i godt og vel 5 timer.
Vi vidste godt at vi skulle ro 18 km, men da ikke at det ville tage så lang tid i kano. Men J har roret ruten før, og fortæller os at vi nok snart er der. Vi har en aftale med selskabet som vi har lejet kanoerne af, at vi skulle aflevere kanoerne kl. 20:00, hvor vi skulle op, så vi føler lidt vi har travlt, og der begyndte at blive mørkt.

ca. kl 19:30 er der helt bæl mørkt, og det er ret spooky at ro i en hashrus, hvor det eneste lys der kommer, er fra månen. Specielt når vi kom ind igennem skovområde, med træer ind over åen, var det spooky, men også på sin vis hyggeligt.

Vi når så frem ca. 20:05, og får afleveret kanoerne, og tømt dem for alt vores lort, (Skrald i massevis, efter alt vores mad).
Vi har så taget telte med, fordi vi vil overnatte ved nogle shelters, og i tilfælde af at sheltersne var optaget, havde vi det med.
Da vi kommer op til sheltersne ser vi at de er optaget, så vi går et stykke væk der fra, og finder heldigvis en bålplads i mørket, hvor vi stort set intet kunne se. Så vi beslutter os for at det skal være her vi slår ”lejr”.
Det får vi så gjort. Da vi sætter os, kommer jeg til at tænke over, hvor fanden vores røg er henne. Forhelvede da, vi får alle sammen nedtur på, og leder og leder, men ingen kan finde det. (En pose med godt og vel 6 gram pot, og 1-2 gram hash var tilbage, så ikke lige noget der er svært at få øje på). Mig og J beslutter os så for at gå ned til hvor vi trak kanoerne op, for at se om det ligger der i blandt alt vores skrald. Vi går så rundt om stedet der, hvor vi trak kanoerne op og leder, da der kommer en gammel mand og spørger om vi mangler noget, og vi svarer ja, men vi er ikke sikre på det er her vi har tabt det. Han spørger så ind til hvad det er, og vi svarer ikke rigtig. (Det skal siges at jeg står og roder i en skraldespand, så det ser lidt mærkeligt ud) Og gæt hvad jeg finder i skraldespanden! Bingo.. vi skylder os tilbage til de andre igen, med den gode nyhed, uden at vise manden hvad det var vi manglede..

Vi får sat os, og røget de sidste joints vi havde tilbage. Nu er problemer så bare, hvordan vi skal få røget det sidste, men igen kommer A’s skjulte talenter frem, og han laver en rigtig fin tjubang til os. Vi ryger så resten af alt vores pot og lidt af hasen, og er alle sammen pisse skæve, på nær A selvfølgelig. Han får i stedet drukket en masse bajere. I mens J, C og jeg ligger i vores soveposer udenfor, og kigger på den helt stjerneklare smukke himmel og filosofere, kan man høre A rejse sig op, efterfulgt af lyden af massevis af tomme ølflasker der vælter, og han udbryder ”hvor er der flere øl!” (han havde siddet på den samme sted og spist mad, og gloet ind i bålet i flere timer, så der var samlet godt med flasker rundt om ham!), vi begynder alle sammen bare at skraldgrine af A, da han så udbryder ”Ti stille når far drikker øl!”, som så gør vi får en endnu større grineren på.
Nå, vi ligger os igen, og kigger på stjerner, og snakker om hvor fedt det er.. der bliver hurtigt stille igen, og vi ligger der langt ud på natten. Jeg kan så mærke at jeg begynder at blive træt, og der begynder at blive for koldt, og kan se de andre sover (udenfor, stadig i deres soveposer), så jeg smutter ind i teltet, overvejer om jeg skal vække de andre og få dem med ind, men nej. Magter det virkelig ikke!

Jeg vågner så næste morgen ved en 10:30 tiden ved at kunne høre noget larm, og nogle børn der leger..
og stikker hovedet ud af teltet og ser noget uventet.. Vi har slået telt op midt på en legeplads, og ved siden af en svævebane, som nogle unger har indtaget. Forhelvede da, tænker jeg, men finder det alligevel lidt komisk. Jeg får vækket de andre, og får noget tøj på, og bliver mødt med et syn af affald der ligger overalt ved siden af bålet, det var helt overdrevet alt det affald der lå, og det synets vi selvfølgelig så komisk ud. J brokker sig så over, hvorfor vi ikke vækkede ham i nat, da vi gik ind i teltet, og at han vågnede uden for, helt våd af dug i mens han pisse frøs. Det syntes vi selvfølgelig også var morsomt.
VI får så ryddet lidt af alt vores lort op, og sætter os ind under et halvtag med en bænk under. Der sidder vi så, og spiser lidt morgenmad, og ryger en skole-joint med resten af vores hash, da der kommer en familie hen og spørger om der var plads til dem, vi svarer, at det er der ikke. (Der var heller ikke særlig meget plads, men vi magtede heller ikke at de skulle til sidde der, blandt alt vores oppakning, mad, og ryger-rester. Så familien der ville der ind og sidde, må sætte sig ind i en lade der er ved siden at, og sidder der på hø-baller, og spise deres mad. Hehe!
Der endte vores kanotur så, skide fedt oplevelse!

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2009 00:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Rigtigt hyggelig rapport :mrgreen: Den efterlader læseren med en trang til at tage i naturen og beruse sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2009 09:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Det var også virkelig hyggeligt!
- Kan heller ikke lade vær' med at blive helt utålmodig, når jeg kommer til at tænke på den tur!
Vil snart afsted igen :D

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2009 05:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jun 2009 23:11
Indlæg: 0
Blev totalt overdrevet glad da jeg læste der her rapport! :).
Er stiv, dog ikke skæv :(.
Ville gerne, især her på juleaften!
Overvej det, juleaften skæv? Jatak! :)
Fed rapport! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2009 13:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2007 13:37
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Lyder som en rigtig nice tur :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2009 01:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Virkelig god rapport :D Lød som en virkelig fed tur! ;)

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2009 02:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2009 17:54
Indlæg: 12
Geografisk sted: Eventyrland
Det lyder sku som om i har haft en super fed tur :) - Ville selv rigtig gerne prøve sådan noget med mine venner på et tidspunkt, så det kunne være man skulle arrangere sådan en tur.

Anyways, fedt skrevet! - Håber du får nogle andre fede tur du kan dele med os :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team