Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 13:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jan 2010 22:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2 gram super - +

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Psychedelic musik, xbox, og godt selskab.

Triprapporten
Vil lige fortælle jer om min lørdag aften, og hvordan jeg fik en anden virkning af hash - den bedste jeg nogensinde har haft.
Normalt når jeg ryger sidder jeg bare og tåger og fatter ikke en hat.
Den her gang var jeg nogenlunde klar over hvad der skete omkring mig, men stadig svært ved at forstå lange sætninger, og alt de i kender ;D



Nå, men starter med at jeg lørdag vågner og en ven siger at han har arrangeret kørsel til en fest med alle mine gode kammier.
jeg kommer derud, og får vel drukket 10 genstande på 2 timer vil jeg tro.
Stemningen var hyggelig, og vi fik spillet nogle druk spil og folk snakkede og bøvlede.
Virkelig en god lille hyggelig fest.
Jeg har så lovet en af mine venner at komme forbi ham kl 12, så jeg finder noget kørsel hjem, og bliver sat af ved hans hus.
Da jeg kommer derind sidder min fætter som jeg snakker rigtig godt med, og min gode ven S.
Min ven S's storebror kommer så ind ad døren, som jeg også snakker rigtig godt med.

Så vi sidder 4 drenge derinde, og min fætter smider så 10 G hash på bordet, og siger; det her skal i prøve, det er fandme sjovt.
Vi bliver så alle enige om at vi ikke skal noget i nat eller senere, så vi mixer noget godt joint og bong mix.
S's storebror - lad os kalde ham N - Sætter så sin computer til, og fyrer op i noget psychedelic music.
Vi sidder så og ryger 2 timer mens vi gamer xbox mod hinanden.
Vi havde bare den normale flækkeren på, og jeg regnede med jeg snart ville gå død.
Men så kom N's kæreste lige, og hun var meget fuld så vi fik grint en del af hende, og så kom der lige pludselig en fyr forbi, som jeg ikke kendte men fyrede nogle vildt sjove sætninger af, han var sku fin nok.

Ved en 3 tiden - mens psych musikken køre, kommer en af vores veninder forbi - A.
Hun havde drukket lidt, men kunne da godt spille lidt xbox med os, og jeg regnede med at tage hjem, men ville lige rulle en pind.
Jeg får rullet og røget, men blev super mega frisk af den.
Og sad grinte mere end nogensinde, og fattede overhovedet ikke hvad folk sagde til mig, koncentrede mig sygt meget om at spille xbox, men kunne næsten ikke få musikken.

Klokken bliver knap 4 da A tilbyder at gå op og lave toasts til os allesammen, og N går med, da hun ikke skulle stå deroppe selv.
Så nu sidder mig, min fætter M, og S.
Jeg begynder og danse med vilde arm bevægelser, og lever mig vildt ind i musikken, og selvom jeg har aldrig havde hørt den før kunne jeg næsten mærke hvad der ville ske.
Pludselig var der gået 30 minutter, hvor S og M bare havde siddet og kigget på mig, og jeg var virkelig var i min egen verden. Det var en rigtig fed oplevelse.
Og de grinte også en del af mig når jeg bare kunne skifte mine armbevægelser i takt med musikken.

Resten af aften kør sådan set på samme måde, indtil klokken 7, hvor vi smed en film på og vi alle faldt i søvn.

Hvis hash var sådan hver gang, ville jeg ikke ryge andet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 22:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2010 22:55
Indlæg: 3
Geografisk sted: Min helt egen.. osteklokke..
Det lyder som om du har haft en syret aften! Ud for det du fortæller lyder det lidt som om man skulle have været der, men det lyder da som om du har været helt op og ringe :D

Manze skrev:
Hvis hash var sådan hver gang, ville jeg ikke ryge andet.


Jeg kan fortælle det at jeg at jeg har røget hash hver dag i 2 år nu, og det virkerlig virkelig længe siden jeg har haft griner eller fråder osv. på. Hvis du kan holde hash som et "Weekend rush" eller et eller andet i den stil, er jeg sikker på du ville kunne opnå samme effekt :) Ulempen ved at være lettere afhængig er også du skal ryge større og større mængder for den samme virkning .. men det ved du garanteret allerede :)

God ryger fremover!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team