Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jul 2011 17:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2011 17:13
Indlæg: 2
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Et enkelt mellem bong hovede.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej jeg vil fortælle lidt om min første gang jeg røg bong.
Mange af tingene er svært at give ord på, men jeg skal gøre mit bedste. :)

Mig og 2 kammerater ryger engang imellem en joint eller to når vi hænger ud sammen.
Vi havde længe tænkt på at vi ville prøve ryge bong, så en dag kørte vi til aalborg, for at købe noget grej.
Vi kom hjem med en masse grej, og en lækker flot glads bong. Vi invitered en gut mere over, som havde god erfaring
med at ryge på bong, så han hjalp med at mixe et godt mix op, med den hash vi havde.
Jeg var lidt nervøs for at skulle ryge bong, for havde aldrig prøvet det før, og jeg ryger ikke smøger normalt,
kun joints engang imellem, så mine lunger er heller ikke så gode til at håndtere røgen, så jeg var ret bange for
at blive kvalt eller sådan noget... Min ven tager det første hovede, hovedet er ikke specielt stort, og vi syntes det må være
fint for sådan en flok nybegyndere som os. Min anden kammerat tager så også et hovede.
Kan ikke huske om alle 3 kammerater tager et hovede før mig, men i hvert fald bliver det min tur.
Jeg for min ven til at tænde bongen imens jeg suger løs, jeg for røgen presset godt ned i lungerne og for det straks
rigtig dårligt, jeg hoster og hoster, og ber om en pose, min kammerat skynder sig ud efter en pose til mig, som
jeg hoster og hakker ned i, jeg rejser mig lidt op for at komme over til et vindue med frisk luft, jeg har stadig posen
og jeg brækker mig en lille smule ned i den, imens jeg står ved vinduet. Jeg hoster og hoster, og begynder at blive voldsomt skæv,
minek ammerater sidder i sofaen og jeg kan høre de snakker om hvor længe jeg hoster, og kan ikke rigtig finde ud af
hvorfor jeg står midt på gulvet og de sidder dernede. Jeg bliver ved med at hoste, det føles som om der sidder noget spyt
eller slim i luft røret. Jeg for også problemer med at trække vejret, så de mine kammerater kommer med en astmha
dims de siger jeg skal prøve at suge af, på det tidspunkt fatter jeg ikke rigtig hvad der sker, og hvorn man overhovedet
tager den der astmha ting ind i munden. Til sidst for jeg den i munden og suger, men synes ikke der sker noget.
Jeg står stadig og hoster lige efter det, og der er der nok godt 15-20 min.
På det tidspunkt er jeg mega skæv, jeg føler ikke jeg har kontrol over min krop og mine tanker, herfra bliver alt hvad der sker
et stort tanke spil, som bliver meget meget svært at komme ud af, jeg vil se om jeg kan prøve forklare hvad jeg tænker
og hvordan jeg tænker, men det er svært at lægge ord på. Jeg har stået på gulvet i lang tid med posen, som keg føler er en del af min
krop nærmest, jeg for mig bevæget hen mod sofaen og sætter mig, forsøger tage et par dråber af en sodavand.
Efter det går jeg helt i sort. Det er som om at det jeg ser og høre er noget der bliver gengivet og gentager sig selv.
Det er svært at forklare, men hvis vi siger at jeg kan huske hvad der sker de sidste 10 min. af mit liv, så getog det sig selv
og imens det gentog sig selv opfattede jeg at tingene gentog sig selv, men jeg kunne intet gøre, for det der skete ville bare
getage sig selv igen. Jeg aner ikke om jeg kunne se noget eller om jeg røte mig, for det eneste jeg kunne se var
den gengivelse, og måden jeg bevægede mig på var også en gengivelse. Det freakede mig totalt ud, og jeg begyndte
at tro i min gengivelse at jeg var gået i koma og at min hjerne var gået i hak, og at den kun kunne gentage det som
var sket kort før at hjernen gik i hak. Nogle gange kunne jeg høre mine venner snakke om noget andet så gengivelsen,
også blev gjort anderledes, de var alle sammen også skæve, men de kunne godt se at den var helt gal med mig.
På et tidspunkt tager jeg fat i min vens hånd, og jeg kan mærke jeg har hans hånd i min hånd, men jeg føler ikke at jeg kan se det,
tingene fortsætter bare med at gentage sig, jeg kæmper for at presse ord ud efter hjælp, for at komme til mig selv.
Jeg begynder ævle om at jeg vi skal have fat i en ambulance så jeg kan blive mig selv, og jeg snakker om politiet,
og det ender med at jeg siger til mine venner at jeg bliver nødt til at slå mig selv ihjel. Jeg føler på ingne måde
at jeg har kontrol over mig selv, og mine tanker bliver mere og mere forskruget. Jeg føler at jeg er 3 personer inden i,
men jeg forstår det ikke helt, og jeg kan heller ikke forklare følelsen i det jeg skriver nu, kan bare huske at jeg følte
mig som 3 personer. På samme tid fløg mine tanker rundt, jeg fandt ud af at jeg ikke selv styred hvad jeg måtte tænke på
og at mine tanker de hoppede fra emne til emne. undskyld, men nu når jeg sidder og prøver tænke over det føler jeg
det er umuligt at forklare. Nogle gange for jeg tvunget bevægelser ud for at forsøge at komme ud af de gengivelser jeg ser
flere gange tror jeg at jeg for rejst mig op og kommer ud og stå på gulvet, mine venner er nervøse men på samme tid meget skæve,
så de griner også og laver lidt sjov, de giver mig min telefon og starter et spil op, pludselig ryger alt min fokus ned på
spillet og jeg føler jeg nok skal klare spillet. Sådan fortsætter aftenen bare, og den ene kammerat som var vandt til at
ryge bong smutter tidligt, han begynder blive lidt bange for hvad der egentlig sker tror vi.
Jeg ved ikke hvor længe jeg sidder og er helt væk, det føltes som om jeg var ude af kroppen på en eller anden måde.
Mine venner forsøger hælde noget vand i munden på mig, jeg åbner ikke op eller synker vandet, jeg kan
mærke en underlig følelse af vand på min hage som løber ned af hagen, det føles som en slags kold snask der
løber ned af hagen, det føles vildt mærkeligt og tænker fuck jeg er skæv.
Det bliver helt væk igen, og jeg bliver lagt ind i en seng, derfra går jeg også bare helt i sort, og tankerne
køre rundt i hovedet på mig, og tingene getager sig selv, med at jeg ligger i sengen og ikke forstår hvad der foregår,
hvor jeg så finder ud af det gentager sig selv, hvorj eg så forsøger ligge mig til at sove, men så snart jeg slapper af og prøver sove,
gentager det sig selv igen, jeg bliver ved med at tro at min hjerne er gået i hak og at det skal fortsætte for evigt,
jeg har totalt angst igennem hele forløbet i troen om at jeg var fanget i disse gengivelser.
PLudselig kommer mine kammerater ind og jeg kommer næsten helt til mig selv, jeg tror jegm umler lidt om hvad der sker
og kommer så mere og mere til mig selv. Mine kammerater siger de lige køre på McDonalds inden de lukker, så de køre.
jeg ligger og prøver tænke og komme til mig selv, jeg står op og går ud og tisser, jeg føler en kæmpe lettelse over at være tilbage
men mit hjerte gallopere derud af angst for hvad der egentlig lige skete. jeg kunne have slået mig selv ihjel
eller bare gjort mig selv fortræd, eller gjort mine venner fortræd, alt kunne være sket.
jeg for sat mig på sofaen og prøver slappe af, og det gør jeg så også. jeg for det meget bedre og mine venner kommer hjem
vi snakker lidt om hvad er egentlig lige skete, og de nævner ting jeg har sagt og som de har sagt, og jeg husker godt tingene.
Vi sidder bare og snakker lidt og og de fortæller at jeg har været væk i 2-3 timer.
De ligger sig til at sove på sofaen, men jeg kan ikke sove, så jeg vækker dem lidt og siger at jeg går hjem.
Imens jeg går hjem køre tankerne lidt rundt, men jeg er kommet til mig selv og kan godt styre hvad jeg tænker og hvad
jeg laver. jeg kommer hjem og har rimelig ondt i hovedet så jeg snupper et par panodiler.
Jeg tror jeg sidder ved computeren og kigger lidt, hvor efter jeg så ligger mig ind i sengen og tænder fjernsynet,
jeg følger ikk rigtig med og ligger mig så bare til at sove. Idag er så dagen efter.
jeg føler mig stadig en smule ør i hovedet, og på en måde skæv, jeg føler alt det jeg skriver ned lige nu
egentlig ikke hænger særlig meget sammen. Er spændt på om min skævhed forsvinder, for har trods alt været skæv i over 18 timer nu.

Det var så min lille historie om hvor voldsomt normalt hash kan være.
Havde aldrig troet det kunne blive så vildt og voldsomt, så nu har jeg helt bestemt en helt anden respekt for hash.
Jeg håber det var til at læse sig igennem min lille historie. Er ked af at jeg ikke så godt kunne komme i detaljer
om mine tanker og hvad jeg oplevede, men det er bare slet ikke til at forklare.
Jeg vil lige tilføje at der erfarne bong ryger røg i hvert fald 8 gode hoveder, min anden kammerat 4 hoveder, og den 3. kammerat 2 hoveder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2011 02:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 maj 2011 13:06
Indlæg: 101
få et solid måltid inden du ryger bong - synes mange gange det hjælper ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 16:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2011 17:13
Indlæg: 2
Lallebj skrev:
få et solid måltid inden du ryger bong - synes mange gange det hjælper ;-)


Hej Lallebj :)
Tak for tippet ;b
Men havde faktisk spist en kæmpe sandwich et par timer før og en cola,
så jeg tror ikke det kunne være det som slog mig totalt ud ö


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 14:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2010 18:35
Indlæg: 379
Bong er bare meget heftigt at ryge. Selvom jeg fra tid til anden ryger bong, så slår det rimeligt hårdt hver gang, da det sker med jævne mellemrum. Så altså, hvis du i forvejen ikke ryger specielt meget, så er det klart at det slår så brutalt som det gør. Joints vil altid være at foretrække i min optik :)
Hvordan har du det i øvrigt i dag så?

_________________
"Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 15:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 aug 2010 21:28
Indlæg: 343
Lækker skævert du fik dig næste gang du får det på samme måde som jeg næsten er sikker på du vil er jeg sikker på du vil kunne håndteger det bedre jeg får det ihvertfald selv på samme måde hvis man lige har fået et bong hovede for meget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 15:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2011 17:13
Indlæg: 2
yodawgyo skrev:
Hvordan har du det i øvrigt i dag så?


Jeg har det skam helt fint nu ;b
Så det det blev ikke til en evigheds skævert denne gang! ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team