Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2010 00:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2008 23:12
Indlæg: 1
Geografisk sted: Et lille hul
Substans/er: Hash + skunk
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
5 hiv af joint med hash + delte 6 joints og chillum med 4 andre

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Pas.

Triprapporten
Jeg har i et par år efterhånden fulgt ok med herinde og vil nu forsøge mig med min første triprapport. Den omhandler en koncert, jeg var til med nogle kneiter.

Inden koncerten:

Aftenen startede ved, at vi tog op til en af mine mates inde i centrum. Vi skulle ind og se noget dødsmetal, fordi, ja, sådan noget hører vi bare. Vi sad deroppe i halvanden times tid og varmede op med lidt øl og lidt sprut - ikke nok til at vi blev stive. En af os blev sendt ud for at finde lidt godter til senere på aftenen og han mødtes med os senere.
Efter at have siddet og chillet lidt i lejligheden, smuttede vi så ned i byen til koncertstedet og fik en smøg inden vi gik ind. Så kom vi så ind og gik og hyggesnakkede med de andre ankomne. Det gik der så lidt tid med indtil opvarmningsbandet gik på. Fucking sygt band, helt sikkert. Så var der lidt tekniske problemer på scenen, og det gik der lidt tid med at få ordnet, så vi tog udenfor for at få en smøg til. Så kom der et par dudes forbi og spurgte, om ikke, vi havde en lighter, de kunne låne til en joint. Selvfølgelig havde vi da det, så den lånte de. Efter et stykke tid, kom de ikke tilbage, så jeg og en af kneiterne gik ud og kiggede efter dem og fandt dem så i færd med at rulle en pind. Der blev fyret op, og pinden blev sendt rundt mellem de fire mand, vi nu stod der. Det slog satme hårdt. Så stod vi så og chillede med de kneiter der, da vi så lagde mærke til, at opvarmningsbandet indenfor åbenbart allerede takkede af. Så begyndte vi at smutte tilbage og fik et stykke pizza inden hovednavnet kom på.


Under koncerten:

Koncerten gik i gang efter ca. en halv times ventetid, og der var jeg allerede ved at være godt skæv. Jeg husker ikke så godt i detaljer herefter, jeg kan bare huske, at musikken lød bedre end musik nogensinde har lydt i mine øre i hele mit liv, farverne var klare og smukke, jeg havde en dejlig, varm følelse inden i og det var bare fee. Efterhånden som koncerten skred frem begyndte headbangeriet at tage til, og det samme med pitfights, som jeg selvfølgelig også skulle med i.
Alt i alt nok en af de fedeste koncerter, jeg har været til, og der fortjener hashen helt klart en del af æren.


Efter koncerten:

Ham, vi havde sendt ud tidligere på aftenen, var vendt tilbage med 4,5 g skunk, som vi fik for ingen penge. Vi tog hjem i hans lejlighed og fyrede op for en joint. Vildt god skunk. Vi satte noget Bob Marley på anlægget og så chillede vi ellers bare. Så fandt vores husvært en chillum frem, som vi da lige skulle suge lidt på. Den blev så sendt på tur. Mere Bob Marley. En joint til blev der fyret op for. Og allerede her var de fleste godt skæve, og det blev kun bedre endnu, da vi får tændt den næste joint. Hele rummet er fyldt med behagelig røg, og vi stenede bare for groft. Vi sad nogle stykker og morede os over, hvor dårligt den film, som var på tv, var lavet. Jeg kan ikke engang huske, hvad det var for en film, noget med nogle meget farverige eksplosioner.
Endnu en joint blev tændt. Vi sad og fik nogle spøjse små grineflip, ikke det helt store. Vi smilte alle sammen stort mens vi groovede til noget Frank Sinatra, der var blevet sat på i mellemtiden.
Så blev der foreslået, at vi lavede en flaskebong af en halvlitersflaske, der stod på køkkenbordet. Vi fik med megen besvær lavet nogle huller (hvor svært kan det være?) og så var det bare i med jointen og så suge til. Det var sgu pænt heftigt. Ingen af os magtede at tømme flasken for røg efter et blæs. Så svage er vi bare.
Efterfølgende sad vi bare med kæmpe smil på læben og chillede til noget hip hop, som vores husvært satte på.

Alt var bare nice, jeg havde en total følelse af eufori hele aftenen. Det er helt sikkert en aften, jeg sent vil glemme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2010 20:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
God rapport og god info :)

Virker til at have været en rigtig god aften :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team