Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2009 19:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2009 11:48
Indlæg: 15
Substans/er: masse af rigtig god squnk og hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
det eneste udover hash jeg har indtaget, både før og efter, er alkohol (amf 2 gange uden rigtig effekt).

Triprapporten
Dette er en lille rapport fra en af mine bedste skæverter nogensinde.
Det er en del år siden, så detaljerne bliver nok lidt vage.

Jeg skulle hjem til min ven R, sammen med E og vi havde aftalt en god rygeraften med computer, film og hvad der hører til.
Jeg havde fået æren af at tage på staden og handle, det var dengang pusherstreet var på sit højeste og jeg fik fat i en go potion hash og squnk plus en håndfuld store cones.
Mine 2 venner var lidt nervøse for om der var nok, men de blev glædeligt overrasket da de så min fangst :).

Vi gik igang med at lave nogle store kraftige troldmænd, 2-3 smøger og mindst et gram squnk og hash pr stk.
Vi ryger, hygger og bliver skæve, men igennem 2 joint forsvinder vi alle 3. E er blevet i tumler humør og prøver desperat at stå på hoved i den seng R sidder i, hvilket slet ikke lykkes :D. R, som dengang var den mest erfaren, sidder og griner men kan ikke rigtigt kommunikere.
Jeg sidder over for de 2 og føler mig virkelig ramt, og mens E tumler og R stener begynder jeg at 'se dobbelt'. I kender fra når man sidder og stener, hvorefter man lige blinker og fokusere, og så er man tilbage - det virkede bare ikke. Det er på ingen måde skræmmende men jeg sidder og blinker og ryster hoved for at se normalt igen, og efter hvad der føltes som et kvater men nok nærmere var et minut, vender jeg langsomt tilbage.
Der går lidt tid og vi alle 3 er stadig skæve men over peaket, og begynder at snakke om det. Vi finder hurtigt ud af at vi alle 3 har haft en kraftig følelse af 'ud af kroppen'. E fortæller at mens han tumlede rundt, havde han 'siddet' ved siden af og observeret sig selv, og jeg havde præcist samme oplevelse - R nikker også genkendende =).
Det var lidt en følelse af at sidde og trippe kraftigt, mens man samtidig kunne sidde ved siden af, ædru, og se på sig selv tåge totalt.

Resten af aftenen var vi blæste, men lige de 15-30min var et peak for os alle 3, og jeg mindes ikke at have oplevet noget lign. før eller efter.
Det var samtidig på ingen måde ubehageligt, tværtimod. Lidt som om ens ædrue side holdte øje med en, bortset fra det var en selv.
Håber det giver lidt mening, for hvis jeg forsøger at forklare det bedre, bliver det helt uforståeligt :D.
God aften, ihvertfald :).
(ps. Skrevet på telefonen, på staden, håber det er læseligt)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2010 20:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Fin rapport :) Ramte vist lige de rigtige kriterier for at gøre den god, mht. info :D

Jeg sad og smågrinte lidt når jeg læste det her dersens ord "tumle rundt". Kender godt udtrykket og prøvet det før, men ud fra din historie lød det simpelthen som en dejlig oplevelse og det må sateme have været hyggeligt/sjovt :D

Nød at læse det :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team