Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2010 17:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2010 16:51
Indlæg: 213
Substans/er: Hash
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
4 G 85'er og 1.5 g 75'er

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi sad hos en ven der var alene hjemme, og der er ingen sygdomme eller noget.

Triprapporten
Min første rapport så jeg sys at jeg vil dele den med jer.

Mig og en ven (lad os kalde ham X) havde aftalt at vi sku mødes ved ham kl 13 om tirsdagen.
som sagt som gjort, jeg pakkede alt mit udstyr, hvilket indebar en sportstaske med ledninger, en taske med en forstærker, og så en 20 Kg tung computer som jeg også sku ha med.
Da jeg så kommer til byen, har vi aftalt at han skal komme med en trillebøre, til min computer. og han kommer da også lidt efter jeg er kommet med bussen.
da vi endelig kommer hjem til ham, starter vi ud med et Bonghovede hver, og begynder så at ryde op, så dar var plads til min computer og så det også kom til at se lidt rent ud inde på værelset :? :lol:
vi Tog så et hoved mere hver, og jeg begyndte at sidde og spille dead space, men sidden vi var godt skæve allerede, blev vi utrolig bange for monstrene i dead space (Btw, vi er 17 :rocking: )

vi sad så og spillede i ca 1,5 time, og hørte cypres hill imens xD
da der var gået lidt tid skiftede vi, så X spillede PS3 og jeg skiftede til at se film og se X spille.
På det tidspunkt var klokken allerede 4.

Da filmen manglede 20 min. i at være færdig, passede det med at der var aftensmad. Vi gik ud og tog noget aftensmad og satte og så ind på værelset igen og spiste og så film. Og jeg kan kun sige "thumps up" for spaghti med ketchup og pølse stykker :D

efter vi havde spist sad vi bare og chillede fordi vi ikke havde mere tjald, og var også lidt trætte. men efter ca 10 min kom en af vores venner forbi (Lad os kalde ham Z). han fik også lidt aftensmad.
Vi endte så med at sidde og snakke og høre musik, vældig hygge.
omkring kl 19.30 kom min Kæreste "T" forbi, på det tidspunkt var der okay meget gang i den hos X, vi sad alle og snakkede mens der blev spillet CSS og hørt dance/house og trance Music samtidig.
vi var blevet clean i hovedet igen så vi prøvede at finde ud af en måde at få tjald på. og siden vi ikk har nogen penge, så er den opgave rimelig svær. men til sidst fandt vi ud af en løsning, som er så lang og dum at jeg ikk gider fortælle den :whogives:
vi gik så ned i byen omkring kl 20. for at hente nogle penge fra en der gerne ville købe noget også. Og ny begynder vores eventyr :D
Mens vi står og venter på ham der vil købe, foreslår X at vi skal ind i en bygning der er ved at blive lavet til en ny NETTO.
Mig og Z var friske nok på det, men da der var nogle mennesker rundt omkring fik jeg lidt noia på. Men X vælger så at løbe derind alligevel, og kommer så ud lidt efter og siger der er 3-4 cola'er der inde. Pludselig forsvandt min noia og jeg løb så med ind for at se, og det samme gør Z. Da vi kommer ind i bygningen, blir vi rimelig overraskede over hvor stort det er, og derfor valgte Z så at havde det sjovt med at kaste et søm efter en lille pige der stod mellem to biler. I det han har kastet sømmet rammer den bilen og mig, X og Z flygter som om vi blir jagtet af en morder.
Vi står så og snakker lidt inde i bygningen, og beslutter så at pisse territorie af. så vi stiller os i hver side af bygningen, og lader vandet løbe xD

Da vi var værdige inde i bygningen går vi ud igen og det passede fint med at ham der sku købe noget røg kom lige efter vi var kommet ud.
Vi får så pengene og går op og køber vores røg.
vi får så afleveret det røg han havde købt, til ham, og så vendte vi snuden hjem ad.
Da vi kommer hjem blir der lavet et 11 smøgs mix, (1 smøg - 0,5 g) og der bliver suget en masse fra starten af, og T kommer til at blive skæv for første gang :D

Vi er godt skæve, og har suget en del af mixet. og T er ved at dø af grin over ingen ting, så hun har det vældig sjovt, Mig og X sidder og snakker om alt mulig fucked, og har det pisse grinern også, (havde ordentlig store griner på for første gang i lang tid) så har det også utrolig godt. og Z er den sædvanlige party pooper.

vi holder os kørende med en griner i lang tid, og vi vælger så at sætte en zombi film på. hvilket gjorde at vi alle var ved at falde i søvn.
På det her tidspunkt var klokken ca .00.30. og vi vælger så at pakke bongen sammen, lukke for mixet, skrue låg på flasken og smid det i tasken og gå en tur i byen. Mig, X og T.

Vi diskutere lidt hvor vi skal gå hen, men beslutter så at vi vil starte på danish crown bygningen. og begynder så at gå stolte over mod bygningen, men da vi se at der er en port åben der ind, er vi ved at dø af skræk. Jeg snakker lidt med X om at gå ind, man han turde ikk rigtig, så vi vælger at gemme slagteriet til senere, og vi kravler så op på den bygning vi var inde i tideligere.

Rundt om Den nye NETTO er der et stilas og vi skal da selvfølgelig ryge der oppe så vi kan se ud og hele byen :D
Mens vi sidder på stilaset får jeg suget 3/4 af et hoved, og X tager ca. 2 hoveder.
Vi sidder og nyder udsigten, og snakker om hvordan det er at være stoner i dagens danmark, og om hvordan næste generation vil blive, men mens vi sidder på taget, kan vi høre nogen folk komme gående og vi vælger så at gå over på den anden side af stilaset. Vi får lige sat os på den anden side af stilaset da vi kan høre nogen som går inde i bygningen (Vi går ud fra at det var en håndværker) selv om at klokken var 01.30 ca.
Der går så indiana jones i X og action-man i mig, og T er bare ved at gå i chok.
Min hjerne kørte på højtryk og alle mulige tanker kom igennem mit hoved.
"kan jeg holde balancen, hvordan har T det? mon hun er okay, Fuck jeg er blæst man, hvis vi blir opdaget får vi en bøde, hvad gør vi med bongen hvis han ser den, det her er fucking fedt! "
Vi får så kravlet stille og roligt hen til enden af bygningen (men ikk lydløst) og X begynder så at kravle op på træ spærene hvor der ca er 3 med ned. T har lidt svært ved at komme op pga hælene på hendes sko/støvler.
Men vi får fundet ud af det og vi kommer ud fra indhegningen rimelig hurtigt da vi kom ned på jorden.
Jeg trak T's puch mens X og T løber hen mod gågaden.

Da vi er kommet ind i gågaden's centrum var der en trappe op til kirken som T og X slog sig ned på, mens jeg køre en runde på puchen inde i gågaden kl. 02.00 ca.
X havde fundet bongen og mixet frem mens jeg kørte, men han ville så også lige have en tur på puchen, så mens han kørte sad T og mig og snakkede/hyggede lidt. Der gik ca 5 min så kom X tilbage på puchen, og vi begyndte så at ryge lidt mere, mens vi sad og snakkede og havde stor grinern på stadig. Midt i det hele fik jeg pludselig en genial ide om at jeg sku op på den hest der står midt i gågaden, så jeg får kravlet op på hesten mens jeg leger en cowboy (wierd) men da jeg ser en dame der kommer gående, går jeg helt sort. Jeg sidder bare og stirre på hende, og kommer så i tanke om at jeg skal jo advare X fordi han sidder med bongen, så jeg vælter nærmest af hesten, og løber over til ham, for så at finde ud af at han har gemt den og at dammen kiggede på mig (sucks).
Vi sidder så og snakker lidt og X for så en ide om at vi skal sku da ind i kirken, (den ide fik han fordi jeg har fortalt ham om den trip rapport her fra, hvor der er en på MDMA som går ind i en kirke) så han går op og banker på kirkedøren......intet svar, så han begynder har hive i dørhåndtaget og råbe " luk mig ind", og jeg sidder og er ved at dø af grin over det, da tanken om at der kunne være zombier der inde får mig til at råbe til ham at han sku stoppe (den med zombier er en ting vi har haft de sidste par gange vi har røget), og han kommer så stille og roligt tilbage, mens han spillede meget nedtrykt fordi han ikk kunne komme ind. Vi vælger så at vende snuden hjem ad pga. T sku i skole om 5.5 timer.
Vi går så stille og roligt hjem ad mens vi får os en smøg, og siden virkningen af de hoveder vi lige har røget er ved at indtræffe, begynder vi mere og mere at opføre os som idioter xD Vi snakker til de biler der kommer i ny og næ og er ved at dø af grin over, at Det ligner at X er ved at kysse med en baby pga. han går med en taske på maven med bongen i :P
vi kommer så forbi danisk crown igen, og vælger denne gang at gå ind på fabrikken, hvilket fik adrenalinen til at pumpe helt ekstremt.
Vi går ind i det første rum, ved en åben port, og kan kigge ind i en slagtehal og så se nogle maskiner (det skal siges at slagteriet er lukket). Vi bevæger os så ind i det næste rum der hvor de døde grise har kørt rundt på kroge fra loftet :S virkelig klamt :S
jeg var besluttet på at gå længere ind, men X og T sagde at ikk ville mere, så i stedet gik vi op på taget, og sad igen og nød udsigten ud over byen :D fantastisk sted at side og ryge.
Vi røg så lidt igen, og besluttede så at gå hjem og se noget stand-up, og self ender det med at vi falder i søvn efter 20 min :P

mig og X vågner så kl 11 dagen efter, (T og Z er taget i skole) og vi sidder så og snakker lidt om aftenen inden, X begynder at ryge nogen hoveder igen, og jeg tog bare et hoved på en pibe. vi sætter noget rock på og sidder og snakker og spiller lidt igen, og lige pludselig kommer X lillebror ind til os, og spørg om han må smage. mig og X kigger lige på hinanden og dør så af grin over det, og lader ham få nogle hovder på piben (dette var også første gang for ham) så han blev rimlig skæv og det endte med at mig, X og F (hans lillebror) sad i den største griner igen, hvor vi bare sad og grinte af at vi havde røget ham skæv :lol:
T kom så forbi igen, efter hun havde fået fri fra skole.
Vi begyndte så at skrive om vores trip (altså denne rapport) men vi valgte så efter noget stykke tid at udforske danish crown, mens det var lyst.
Hvilket endte med at vi for vild inde på fabrikken, og ikk kunne finde ud igen, og efter ca 1 time inde på fabrikken ledende efter en udgang fandt vi endelig en.
Vi sluttede så af med at lege Le pakour på taget, og kaste skæreskiver efter hinanden :D

Et fantastisk trip efter min mening. Det er lang tid siden jeg har haft sådan en griner på. alt i alt, mega fedt trip. i sku ha været der :P :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 19:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2010 18:05
Indlæg: 7
Sad og ventede på at du skrev:
"Pludselig skete <indsæt syg episode her> og vi SPÆNEDE bare ud af <indsæt sted her>"
Men helt fin rapport.
Sidder lidt og tænker, hvor gammel er lillebror? Ville jo være lidt synd hvis han var 12-13 år og begyndte at ryge allerede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 11:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2010 16:51
Indlæg: 213
tak tak :)

han er 15 ;) så det var os derfor vi gav ham lov at prøve ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2010 16:51
Indlæg: 213
men det var der X begyndte så det ligger til familien xD


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team