Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jul 2010 00:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2010 23:39
Indlæg: 0
Substans/er: Kage
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Min første (og vildeste) oplevelse med hash kage

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ultimativ skæv

Triprapporten
Det startede med mig og to gode kammerater havde længe snakket om at bage en hash kage pga. jeg var alene hjemme en periode og vi havde gode faciliteter til det.

Dagen derpå kørte mig og mine to kammerater ind og handlede en amo drømmekage, chips, cola og hvad man ellers lyster når man er godt skæv. Efter det handlede vi en god omgang hash ind og snubbede en familie pizza med på vejen hjem.

Da vi var ankommet ved mig begyndte vi stille og roligt at bage kagen (vi kom ca 1,5 til 2 gram i per mand) ved 19:00 tiden, og imens den var i ovnen pakkede vi en god kurv med alt fra sodavand til papir og filter.
Da kagen var færdig tog vi den ud af ovnen og stillede den i køleskabet.

Så gik vi op igennem min have op til vores kæmpe store drivhus (ca. 100 kvm) med store flotte planter, brændeovn, anlæg, køkken og spise bord (det skal siges det var en varm sommeraften).

Da vi havde sat ild i ovnen, tændt noget lys og sat os godt til rette rullede vi et par gode pinde lige til at starte op på, og da vi havde røget dem og var nogenlunde ramt, fandt vi kagen frem og dækkede et hyggeligt bord (her er klokken ca. 22.00) vi delte kagen op i 3 store stykker og så gik vi ellers igang med at spise.
Da vi alle havde spist op, var vi stadig godt skæve fra de tidligere pinde, så vi valgte at smække noget lækkert musik på og sætte os foran brændeovnen.

Da der ca. var gået 1,5 til 2 timer, begyndte jeg virkelig at mærke jeg var skæv på en helt anden måde en bare at ryge (her er kl. ca. 00.15).

Jeg var helt væk, hver gang jeg drejede mit hovede så jeg bare billeder af mit syn komme hurtigt efter hinanden, flammerne var ildrøde ansigter, snakken fra mine to kammerater var bare noget mumlen, og musikken var det smukkeste jeg nogensinde havde hørt (Time To Say Goodbye - Sarah Brightman & Andrea Bocelli, kørte på repeat).

Jeg blev kun mere og mere skæv, jeg begyndte at se afrikanske stammer løbe rundt om drivhuset, kunne ikke mærke noget som helst på min krop, havde det som om jeg sad fuldstændig lam i stolen, alting var fuldstændig smadret, forstod ikke andet end den smukke musik og ilden jeg konstant kiggede ned i.
Efter jeg havde kigget ind i ilden i 4-5 timer (kl. 05.00 ca.) begyndte jeg at blive rigtig rigtig sløv og helt ødelagt, og efter de 4-5 timer havde jeg samlet mod til at spørge mine kammerater om de ville med ned i huset og se ringenes herre 3.
Det gjorde vi så, og da vi havde set godt en halv time døde jeg fuldstændig.

Da vi vågnede dagen efter ved 12:00 tiden var vi alle 3 stadig HELT fuckt, vi tågede rundt som en flok aber.
Vi var skæve helt ind til 19:00 tiden dagen efter spisningen.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende selvom jeg har spist mange former for kager siden :hm: ...


:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2011 02:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2010 01:28
Indlæg: 32
Fedt Trip :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2011 10:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2010 19:30
Indlæg: 85
Geografisk sted: La La Land
Lyder som en vild tur du har haft dig der


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 12:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 10:38
Indlæg: 6
har aldrig prøvet at spise hashkage før, men vil sige dit lyder godt nok vildt forhold til hvad jeg ellers har hørt af kammerater der har prøvet det, men må sige jeg har fået meget mere lyst til at prøve det hehe og med den opskrift i brugte hehe. lyder som en god griner alligevel, og vildt nok i stadig var væk hele dagen efter i gjorde det!. og kun prøvet at se hallu'er en gang på hash og det var satme voldsomt grinen, og det var første gang jeg så hallu'er og blev helt vildt bidt af det med hallouer, velformuleret triprapport.

Peace

_________________
Det der Full On & Dark det lige mig wuhuuu Dak dak dak dakkelakdiiiDAAAK!!!!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team