Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2010 16:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Substans/er: Hash.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
2Blunts, 10 Joints. Med ca. 1gram i hver.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
ALLE NAVNE ER FIKTIVE.

Det hele startede med at vi er par stykker som havde overnattet hos en af mine venner det meste af sommerferien, fordi at hans forældre var i sommerhus i 6 uger. Så der var dømt party hele sommerferien. :joint:
Mig og to af mine venner som hedder Niko og Alex, var lige stået op. Efter at vi havde fået noget at æde, ville vi ned og købe noget hash. På vej derned skulle vi så hæve penge fra banken, men min ven Niko havde kun sit sygesikring med, så vi blev nødt til at skulle helt ind i banken for at hæve penge. Hvilket ikke ville have været det store problem, medmindre at banken jo selvfølgelig var lukket! Vi var kommet for sent. En halv time, for at være præcis. Men vi kunne stadigvæk se bankdamerne derinde gå og lukke ned. Så i desperation banker vi på døren, for at få dem til at komme ud. Efter et stykke pinlig banketid kommer en af dem ud. Vi forklarer derefter at vi er brødre og at vi virkelig har brug for at hæve penge, fordi vi ikke har mere mad eller penge, og vores forældre er ikke hjemme. Heldigvis får hun medlidenhed med os og lader os hæve. 8)
Så var vi godt på vej igen, men så støder vi på to gamle venner af Alex (Andreas og Rasmus), og falder i en god lang snak. Vi finder så ud af at de har noget god hash, og vi inviterer dem så med hjem til at ryge med os. Hvilket de meget gerne ville.
Efter at vi også har købt vores røg, er vi alle på vej hjem til vores hule igen. Nu er klokken vel ved at være omkring 16-17.00.
Vi starter med at rulle 2 blunts med chocolade og med melon smag. Mums! :) Vi starter med at ryge dem for at få lidt gang i skævheden. Efter en halv time er jeg godt skæv, og kan nu mærke ekstra tyngdekraft i stor stil. Vi sidder alle og griner, og har det skide godt. Jeg sidder og kigger på et meget abstrakt billede - som normalt bare er klatter for mig - men nu kan jeg se alle mulige seje drager og monstre. Hold kæft det var underligt. :shock:
Efter lidt tid, beslutter vi os for at rulle nogle joints. Der ender med at være nok til 10 joints, så vi laver puff-puff-pass med 3 joints, så man har næsten hele tiden en joint. :-D.

Jeg kan nu se på Niko, at han er blevet ordenligt skæv. Han sidder bare og stirre ind i et slukket tv. Jeg kravler derfor lige hen til ham, og spørger ham om at han ikke lige skulle tage en pause. Den er han helt med på, så jeg følger ham nu ind til vandsengen. Eller, så godt jeg nu kan, fordi det føles som om at mit hoved er bagud for min krop. Den kan simpelthen ikke følge med. Så jeg prøver at gå lidt langsommere. Niko fatter intet af hvad jeg laver, så han vælger selv at gå videre ind i sengen, mens at jeg stadigvæk går i slowmotion. Hold da helt.. Hvor må det have set sjovt ud. :D
Da jeg kommer tilbage til stuen, er der allerede gang i en nye pind. Men der er også kommet en til af mine venner, som hedder Matt. Vi sidder nu alle sammen pænt ristede, og snakker og ser noget tegnefilm. Af en eller anden grund sidder vi og klager over hvor dårlig tegnefilm er blevet, og hvor meget vi savner de gamle ting som, Johnny Bravo, Tom og Jerry, Dexters laboratorium og generalt det gamle Cartoon Network. :D
Vi har det allesammen mega behageligt, og efterhånden som tiden går, bliver der færre og færre joints. Men nu er Niko stået op igen, og så siger vi at vi tager de sidste 3 joints og laver puff-puff-pass. Når de er røget sætter vi os stille og roligt ned i sofaerne og spiller noget pokemon på nintendo 64. Men hold kæft hvor er det svært at spille! ;)
Mine øjne føles tungere og tungere hele tiden, og før jeg ved af det sover jeg.

Da vi vågner næste morgen, sker der stort set det samme. Hvilket vi har gjort det meste af sommerferien nu d:

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2010 00:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Det lyder sku som en hyggelig sommer :)

Og lækkert alle var med på hyggen :)

Fint skrevet og syntes jeg fik fortalt det jeg ville høre og vide :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2010 01:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Tak for en god feedback. :D

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team