Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2010 12:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Substans/er: God pot, lys kashmir + sort marok
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Kan ikke huske. Men hæftigt mix.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Udhvilet, fodret, var frisk og oplagt. Skal tilføjes at jeg er meget spirituel og bevidst som person (ikke religiøs, men troende på højere magter)

Triprapporten
Vi startede op en lørdag, min ved M og jeg.
I løbet af dagen havde vi gået og hygget med indkøb til dagen og dagen derpå så vi intet manglede, der var masser af film at gå i gang med og lækker musik.

M gik i gang med at riste i køkkenet mens jeg styrede musik osv.
Da det begyndte at dufte dejligt fra køkkenet, var jeg nødt til at gå ud og se, og til min størrer overraskelse, havde han blandet alle 3 slags sammen med 1 lang smøg (der var ca 0.5 gram per del + smøg).

Jeg fik så at vide jeg måtte starte da han havde lavet den helt særligt til mig, hvilket jeg jo blev meget glad for :D

Vi fik sat noget fed musik på (Neelix til dem der kender det) og så gik jeg ellers i gang. Det skal siges at på det tidspunkt var jeg ikke meget erfarren med bong, men kunne godt hive et god hovede. Så den fik hele armen så det føltes som at blive sparket af en hest med meget tykke lårmuskler :mrgreen:

Jeg skyndte mig at give bongen videre til M, for derefter at placerer mig i sengen, og så startede det ellers :)

Musikken var ret høj og ligeledes var jeg. Jeg lå og levede mig ind i musikken og lod lyden blive en del af mig selv, bassen var min puls (meget hæftig), de forskellige kosmiske lyde var min energi, og de underlige lyde der kom bare sådan ud af den blå luft, var den kraft der hev mig rundt i universet.
Jeg var en super nova, jeg farede gennem dette enorme univers, så alle stjernene på afstand og planeterne tæt på.
Min bevidsthed var så åben at jeg, i det øjeblik jeg kom forbi en planet, faktisk ikke vidste hvad der skete på den planet, men alligevel var jeg klar over alt der var sket og ville ske på den planet. Meget fed følelse.

Nummeret døde hen, hvorefter jeg som supernova faldt til jorden og endte i en, meget meget, underlig og lidt skræmmende skov. Jeg bevægede mig stadig super hurtigt, men var blevet til en ensom sjæl, som i sin egen fortvivelse ledte panisk efter noget, men det var der aldrig.

Alt i mens min ven M stod i køkkent endnu og bare kiggede på mig mens han nød sit eget hovede og smågrinte lidt af mig (af hvad jeg kan huske han lavede af lyde).

Det hele foregik i løbet af ca. 15 minutter, og bagefter havde jeg den fedeste følelse. Den oplevelse lærte mig enormt meget nu jeg tænker på det, og har siden da prøvet at opnå nogenlunde samme oplevelse, dog ikke så fed som første gang.

Derefter gik aftenen som smurt, vi fik lidt mere oveni og en god blunt til at slutte af på :D

Alt i alt en mega fed oplevelse og aften. Nok en af mine bedste nogensinde.
Har desuden prøvet at få det til at virke på nogle af mine venner med gode resultater.

Lad sindet flyve frit og du skal for evigt være en fri sjæl. :peace:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2010 23:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 okt 2009 19:02
Indlæg: 0
Lyder meget fedt, har også selv prøvet ting lidt alla dette flere gange, samt en enkelt gang hvor vi røg ryst og det føltes næsten som et svampetrip, efter nogle søde mix på bong, men lad hellere være med at prøve på at få samme virkning igen, så tænker du nemlig for meget over det, lad det komme til dig, det hjælper. :D
Men ellers en meget fed oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 17:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Lyder som en fed oplevelse! Har oplevet noget lignende, flere gange, hvor jeg har været så overpuffet så jeg har haft visuals :)
Sjovt du siger det stod på i 15 minutter og samtidig siger du lærte en masse af det. Utroligt, og fantastisk(!) som stoffer her kan ændre vores liv.
Nu ved jeg jo ikke om det er positive eller negative ting, (eller hvor store) du har fået ud af det, men under et syretrip tænkte jeg på min kæreste og datter i 10 minutter, og det resulterede i at jeg lagde fuldstændig om på mit liv - jeg ville pludselig gøre alt for dem. Det vil jeg stadig og har aldrig været så god en far som jeg er nu - stof til eftertanke om man så må sige ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team