Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 aug 2010 02:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
Jeg synes dine beskrivelser er super gode. Jeg startede med at ryge med tidligt, og det setting du beskriver lyder fuldstændigt som flere af mine skæverter. Naboer der muligvis kan se og høre en, forældre der kan komme hjem, joint skodder der kan blive opdaget osv. osv. osv. osv.. Alt sammen med en kæmpe paranoia inden man gik i gang, hvilket flere gange resulteret i et dumt trip. Jeg har masser af gange været i situationen du beskriver med rigtige skæve og "uforsigtige" venner, der ikke tænker på al den larm de laver osv.. Efter jeg er blevet ældre og har fået et mindre anstrengt forhold til det (ovenstående var da jeg var en 12-14 år) har det resulteret i meget bedre oplevelser, da man er meget mere afslappet, og efterhånden godt ved at ens frygteligt ideer aldrig bliver realiseret (forældrene ser lidt aske på terassen og tænker straks hazz etc.). Så alt i alt kan det kun gentages med set og setting, da hash kan fucke en godt op, hvis man overdoserer i utrygge omgivelser. Hvis du ikke har røget siden, og har "frygtet" lignende, så kan du (hvis du har lyst) prøve det af igen, i 100% trygge omgivelser.. En telttur lang væk, med gode venner... En kano tur.. En weekend alene hjemme osv.. Der burde det gå lidt bedre. Hash forstærker jo en indtryk, så hvis man allerede inden rusen indtræder er halv bange, og har stor fokus på lyde, lys der bliver tændt mm.. Så kan man næsten være sikker på at man kommer til at bruge enormt stor fokus på netop dette...

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2010 07:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Skide god trip rapport. Meget gode beskrivelser. Jeg kan virkelig sætte mig ind i det! Nice one. Det er dog ikke så underligt at du får det ekstremt dårligt efter ca. 1 gram skunk når det er første gang du ryger, men man lærer vel af sine fejl. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 17:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Intet problem med Wall of text :) Viser bare at oplevelsen står klart i din hukommelse, hvilket er en god ting!
Er sikker på at du har forventet meget andet end der egentlig sker når man er skæv. Udover en form for velvære og (hvis man har røget meget på en aften eller dag) sløvhed, sker der som Jack Pot fortæller ikke meget andet end ens sanser bliver forstærket :)
Derfor er det optimalt at lave noget man nyder, mens man ryger; spille ps3, se film, høre musik og snakke, få massage, eller være ude og opleve noget natur :D

Ligemeget hvad, så er de bedste erfaringer dem man laver selv, så hvis du føler for det synes jeg du skal udvide dit kendskab til marijuana, da man kan få mange fantastiske oplevelser ud af det ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2010 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 22:53
Indlæg: 3
Geografisk sted: København
Efter denne oplevelse (omkring 4 måneder siden nu) har jeg fået et MEGET bedre kenskab til det, jeg har haft nogle helt vildt fede trips, sammen med venner osv. Noget som jeg også nyder rigtigt meget at gøre når jeg er skæv, er at lytte til danse musik, ved ikke om det er normalt, men jeg har det som om jeg kan se ting, mønstre der skaber sig, og når jeg lukker øjnene kan jeg se alle mulige scener som skifter frem og tilbage, det er super nice. Men det er pisse irreterende med kort tids hukommelsen XD

Noget andet som jeg nok har tænkt mig at prøve i fremtiden er.

Salvia (Inden for det her år)
Svampe (måske efter jeg flytter hjemmefra, er stadig usikker med dette)
Ayahuasca (det er helt sikker jeg skal prøve det her, jeg har planer om at spare op til en tur til Peru, hvor man kan tage på noget "ayahuasca retreat" jeg har læst super meget om det, og jeg glæder mig)

Muligvis Lsa men ved ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 11:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
Szharz skrev:
Noget andet som jeg nok har tænkt mig at prøve i fremtiden er.

Salvia (Inden for det her år)
Svampe (måske efter jeg flytter hjemmefra, er stadig usikker med dette)
Ayahuasca (det er helt sikker jeg skal prøve det her, jeg har planer om at spare op til en tur til Peru, hvor man kan tage på noget "ayahuasca retreat" jeg har læst super meget om det, og jeg glæder mig)

Muligvis Lsa men ved ikke.


Salvia er bestemt ikke legetøj, og kan være virkelig skræmmende. Med det stof er set og setting enormt vigtigt, samt en tripsitter. Læs grundigt omkring det, fx denne: http://www.sagewisdom.org/usersguidedansk.pdf og tag så din beslutning...

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Senest rettet af Hodja 20 aug 2010 15:04, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 22:53
Indlæg: 3
Geografisk sted: København
Jack Pot skrev:
Szharz skrev:
Noget andet som jeg nok har tænkt mig at prøve i fremtiden er.

Salvia (Inden for det her år)
Svampe (måske efter jeg flytter hjemmefra, er stadig usikker med dette)
Ayahuasca (det er helt sikker jeg skal prøve det her, jeg har planer om at spare op til en tur til Peru, hvor man kan tage på noget "ayahuasca retreat" jeg har læst super meget om det, og jeg glæder mig)

Muligvis Lsa men ved ikke.


Salvia er bestemt ikke legetøj, og kan være virkelig skræmmende. Med det stof er set og setting enormt vigtigt, samt en tripsitter. Læs grundigt omkring det, fx denne: http://www.youtube.com/watch?v=Wk59KQS_4nI og tag så din beslutning...


Jeg ved godt at det er noget hæftigt noget, jeg har fundet en at gøre det med, og vi har tænkt os at først prøver en af os det, og den anden sitter, så når effekterne er væk, prøver den anden og den første sitter.

Forstår ikke helt hvad X-faktor har noget med det at gøre, men jeg antager bare at du har givet mig det forkerte link :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2010 15:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
Szharz skrev:
Jack Pot skrev:
Szharz skrev:
Noget andet som jeg nok har tænkt mig at prøve i fremtiden er.

Salvia (Inden for det her år)
Svampe (måske efter jeg flytter hjemmefra, er stadig usikker med dette)
Ayahuasca (det er helt sikker jeg skal prøve det her, jeg har planer om at spare op til en tur til Peru, hvor man kan tage på noget "ayahuasca retreat" jeg har læst super meget om det, og jeg glæder mig)

Muligvis Lsa men ved ikke.


Salvia er bestemt ikke legetøj, og kan være virkelig skræmmende. Med det stof er set og setting enormt vigtigt, samt en tripsitter. Læs grundigt omkring det, fx denne: http://www.youtube.com/watch?v=Wk59KQS_4nI og tag så din beslutning...


Jeg ved godt at det er noget hæftigt noget, jeg har fundet en at gøre det med, og vi har tænkt os at først prøver en af os det, og den anden sitter, så når effekterne er væk, prøver den anden og den første sitter.

Forstår ikke helt hvad X-faktor har noget med det at gøre, men jeg antager bare at du har givet mig det forkerte link :p


Aha hvor fedt... Sad og havde xfactor lol med en kammerat igår... Har sat det rigtig link ind nu, men om ikke andet vil jeg sige det da nok stadig er en god ide at se klippet. Kan bestemt også anbefale denne: http://www.youtube.com/watch?v=HK0xyJbuVYM

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2010 16:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Fed triprapport! Dejlig lang, og du giver dig selv tid til at beskrive tingene ordenligt - thumbs up.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i alt den angst, og paranoia du beskriver, fra den gang jeg selv startede med at ryge. Cannabis er et stof som man skal vende sig til - skrue sit mindset ind på det rigtige spor, før man rigtig kan forstå det, og nyde rusen hvis man kan sige det sådan(synes jeg!). Derfor kan det godt virke underligt på en ubehagelig måde de første mange gange man ryger det (for nogle).
Jeg kan forstå du har haft nogle gode oplevelser med det sidenhen hvilket jo er super. :)

Udover det vil jeg lige tilføje at du skal vente længe før at du prøver Ayahuasca - det er ikke for sjov! :D

Mvh.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2010 10:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 okt 2005 17:10
Indlæg: 60
Vil nok lige overveje 2 gange med Salvia hvis skunk kan få dig at skrige og græde...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2010 19:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 22:53
Indlæg: 3
Geografisk sted: København
Jeg har overvejet det mange gange, og jeg vil meget gerne prøve salvia, jeg har allerede 2 andre sitters.

Jeg har planer om at prøve det i en lille dose først, i en meget tryg setting. jeg har læst at det er meget meget stærkt, men jeg er meget indstillet på at prøve det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2010 12:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2010 18:05
Indlæg: 7
Hmm.. Jeg forstår ikke i gik ud i skoven, seriøst. Hvis der er et sted jeg, helt personligt self, ikke syntes om er det skoven, det er da der jeg MINDST ville være.

Var der ikke nogle gader eller en by eller noget? Det ville virke mere sikkert, for så ville du i det mindste have gadelamper, og være et sted hvor man kan fortælle sig selv at der er nogen til at hjælpe dig hvis der sker noget.

Ud over det kan jeg godt se det måske ikke er det man tænker over som det første.

Nice triprapport, helt fint beskrevet. Man får jo satans ondt af dig når man høre at de ikke har lyst til at hjælpe dig xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2010 13:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Synes også du burde vente et godt stykke tid med Salvia og Ayuascha :) Det er virkelig noget der giver hjernen brændstof, og har en verden til forskel fra marihuana. Men det bestemmer du ganske selv - der er ingen "rigtig liste" over hvilke stoffer man skal tage først.
Godt at høre du har udviklet dig og sagtens kan nyde en god ryger nu ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2010 10:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Når du kan tage en lunge uden at græde, er du klar til salvia..Ikke før.

Btw: God rapport.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2010 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2010 22:59
Indlæg: 10
Jeg vil nu heller ikke sige at man nødvendigvis er klar til at tage Salvia, blot fordi man er erfaren ryger. Satme stor forskel på de effekter, da. Vi snakker jo appelsiner og asfalt her :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team