Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 12:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 aug 2010 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2005 16:01
Indlæg: 51
Substans/er: Skunk, Gammel Dansk, Spids Nøgenhat
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Substans:
10 gram god skunk og 5 gram tørrede spids nøgenhat blev i vinteren 2006 lagt i blød i en flaske gammel dansk.
Denne flaske blev ved stuetempretur opbevaret i et mørkt skab til aug. 2010.

Dose:
Væsken filtreres gennem et kaffefilter, og ca. 2 cm af bunden af et almindeligt drikkeglas fyldes,
det svarer nok ca. til et mellemstort shot-glash. Resten af drikkeglasset fyldes med appelsinjuice.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Setting:
Hos en kammerat, positiv og afslappet stemning da vi begge har ferie.
Vi begynder at se den nye "Alice i Eventyrland" og vi drikker begge
et glas henover den næste halve time.
Set:
24 år, 95 kg, 180 cm.
4 års erfaring med cannabis. Prøvet E 3 gange, prøvet N2O +20 gange, prøvet salvia 3 gange.
Ikke rørt andet end alcohol (og salvie) de sidste 3-4 år.
Jeg har gået og været trist til mode de sidste 2 år og haft svært ved at finde noget at engagere mig i, så mit humør er generelt lavt, men denne aften var jeg i ganske udemærket humør.

Triprapporten
Trip:
t+0:30 Da glasset er ved at været tomt begynder jeg at fornæmme en vis effekt, jeg tilskriver det placebo effekt.
t+0:45 Cirka et kvarter efter at glasset er tømt begynder jeg at blive pænt påvirket, er lalleglad og dårlig(ere) til at
formulere mig end vanligt. Jeg tror ikke det er fuldskab, da jeg normalt ikke bliver påvirket af et enkelt
shot gammel dansk.
t+1:00 Vi sidder og ser filmen, men den virker ikke længere så spændende, jeg er rigtigt blæst, det er lidt ligesom
at være skæv, men måske på grund af den langsomme virkningstid så virker det anderledes, selvom jeg er meget langsom
er der en speedy-følse ved det hele, det er ikke den her tunge tyne af skævhed som jeg har oplevet ved at ryge.
Bliver rastløs og begynde at kede mig. Der er ikke specielt mange tanker i mit hoved, jeg havde håbet at svampene
ville give en effekt, men visuelt var der ikke den store forskel på baseline eller en mild stivhed.
Vi begynder at spise lidt af de svampe der havde lagt i blød, min kammerat spiser omkring halvdelen af dem, men
min mavepine fortæller mig at det nok ikke er så smart for mig, så jeg lader dem ligge, men det var vist godt det samme
for i løbet af hele aftenen virker de ikke på min kammerat.
Da aftenen er blevet til tidlig morgen føler jeg mig forholdsvis ædru tager hjem til mig selv og sover.
Jeg sov rigtigt godt, og havde noget der kan minde om vågne drømme, men i stedet for at "vide jeg var vågen", så
vidste jeg at jeg var under indflydelse af planten, følte mig godt tilpads og hjemme i min drøm, hvor jeg indså at
nogle af de ting jeg går og sloges med i hverdagen i bund og grund kommer af at jeg ikke bevæger mig nok ud i verden.

Jeg formoder at en større dose ville have givet endnu stærkere effekt, men da dette var min først erfaring med at
indtage cannabis oralt var jeg tilbageholdende med at redosere, da det angiveligt skulle være nemmere at overdosere
og få en for kraftig virkning.

Fysisk oplevede jeg en mild utilpadshed, røde/irriterede øjn (ligesom når man ryger), og en forhøjet puls der gjorde
mig lidt nærvøs, men det var til at kontrollere for mig. En anden effekt der forstyrrede mit trip en del var en følelse
af ikke at kunne få vejret, om det var min krop der blev mindet om hvordan det var at ryge (selvom jeg jo ikke røg), eller
om det var en form for mild allergisk reaktion ved jeg ikke.

Alt i alt en ret oplevelsestom tur, jeg kunne godt finde på at prøve igen med 1½ gange dose for at se om der er noget at
hente (jeg har mere af spritten, så ja..), men jeg tvivler på at der er ret meget at komme efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2010 17:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Lyder interessant. At lade cannabis trække i alkohol er aldrig noget jeg har tænkt på.

For mig lyder det som om du bare ikke lavede nok. Man kan hurtigt komme til at kede sig, hvis man er blæst og ikke rigtig laver noget. Du kan jo prøve at tage 1½ gang sidste dosis, og tage til en fest :)
Det skal sgu nok blive sjovt, tror jeg. Specielt hvis du også drikker dig lidt snalret imens. Dog skal man self passe lidt på, da det også kan blive ubehageligt at blande sprut og weed.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team