Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 aug 2010 14:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Substans/er: Skunk
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
En joint med omkring 0.5 g dansk udendørs skunk fra staden.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg var glad og havde drukket 1 øl og spist halvanden fryse pizza. Var sammen med en af mine bedste venner som ikke røg med.
Jointen blev røget hos vennen men triprapporten vil hovedsagligt beskrive den efterfølgende cykeltur ud til en fest vi skulle til.

Triprapporten
Mig og en ven R havde aftalt at vi skulle drikke et par øl og spise sammen inden vi tog til en af vores fælles veninders fødselsdags fest.
Jeg troede der ville komme nogle flere og havde taget noget skunk med. Så efter vi havde spist besluttede jeg mig for at ryge en joint R gad ikke og der kom ikke andre så den blev til en ego joint.
Efter jeg havde røget jointen og rejste mig kunne jeg tydeligt mærke at min balance evne var anderledes. Jeg fik en cola og vi gjorde klar til at cykle afsted.

Her efter 20 min peaker trippet og jeg bliver helt besat af alt naturen vi ser. Først en masse halmballer der er stablet på hindanden. Jeg er forundret over at de er i 3D og det at man kan se dem fra så mange forskellige vinkler. Vi cykler lidt videre og himlen og skyerne er fantastiske.

Inde i mit hoved ændres min måde at se verden på. Jeg hallucinere ikke og får heller ikke visuals men horisont linjen har flyttet sig længere op så den blå himmel ligner vand og skyerne ligner isbjerge. Selvom jeg cykler tættere på dette "hav" kommer jeg jo aldrig tættere på og det ærgre mig. Jeg finder ud af at det er fordi der opstået en ø med mig som centrum. Havet flytter sig altså efter hvor jeg er. Men det gør mig egentlig ikke noget for skyerne er så fantastisk flotte at alt andet er ligegyldigt. Jeg kunne ikke lade være med at grine og smile. Min ven havde selvfølgelig svært ved at forstå hvordan jeg så verden men jeg kan love jer for at det her er den bedste oplevelse jeg har haft med cannabis.

Hele den cykeltur på 20 min. var det mest fantastiske ved trippet da jeg ankommer til festen er jeg nogenlunde normal igen.
Den efterfølgende fest var hyggelig men indeholder ikke noget særligt interessant, så trip rapporten stopper her.

Hvis i ikke forstod min beskrivelse af min nye vinkel at se verden på så skriv lige, så jeg kan prøve at forklare det. Ligenu kan jeg faktisk genskabe en smule af den eufori der ramte mig igår bare ved at kigge på skyerne. Mit verdenssyn ændrede sig en smule igår. Til det mere positive.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2010 19:27 
Det lyder for mig bare som et normalt hash/skunk-trip.. Jeg var også godt påvirket igår, og havde det nogenlund på samme måde.
Jeg følte mig ihvertfald underholdt af alt hvad der skete omkring mig, og kunne sagtens få tiden til at gå ved bare at kigge på helt tilfældige ting.


Top
  
 
Indlæg: 30 aug 2010 02:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Lyder for nice. Jeg må prøve at hoppe på cyklen engang efter en joint.
Det er fedt at se verden suse forbi en lige så stille mens man cykler :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 08:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
Jeg synes selv skunk har det med at virke vildt psychedelisk på mig. Som om der kommer en ekstra dimension, farver bliver klarere og så bliver jeg enormt filosofisk.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team