Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 sep 2010 17:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Substans/er: Skunk
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca. 0,6 - 0,7 gr. i en joint, delt imellem 2 personer.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ingen sygdomme el. lign. dog lidt småtømmermænd.

Triprapporten
Indledning

Er for ikke mange dage siden kommet hjem efter en studietur med klassen til Tjekkiet, og nu vil jeg dele en af de mere spændende oplevelser med jer ;) Jeg har prøvet at gøre denne rapport forholdvis kortfattet, så den ikke bliver alt for tør i længden. :)

Vores ophold i Tjekkiet var spredt ud på ca. 4 dage. 3 dage i en lille landsby kaldet Mala Skala, eller noget i den stil og 1½ dag i Prag. Vi ankom til Mala Skala om mandagen og i løbet af mandagen, tirsdagen og onsdagen var dagene mest præget af udflugter og andet gejl, så størstedelen af dagene fik vi også blot til at gå med at ryge pinde og se forskellige ting med resten af klassen.

Ankomst til Prag

Den begrænsede mængde tid som vi havde i Prag, var den som vi havde set mest frem til. Da vi ankom til Prag skulle vi selvfølgelig rundt og se de væsentligste ting og derefter fik vi så lov at færdes alene i byen i 5 – 6 timer. Før turens begyndelse var jeg stødt på et cannabis magasin, hvor der var flere ”city-guides” om hvor man havde størst chance for at skaffe røg i større byer rundt om i verdenen. Så vi fandt hurtigt frem til en lille pub kaldet Chateau La Rouge (Forkortet C.R), som var beskrevet i guiden til at være vores bedste chance for kvalitets røg. Inde på pubben var der en fin stemning. Væggene var malet med en mørk rødsvinsfarve og udover det var de også dekoreret med diverse posters og kunst. Klokken var slået lidt over 13 og enkelte mennesker sad rundt omkring og fik en kop kaffe med en bid mad til. Mine klassekammerater (Lad os kalde dem L og M) og jeg satte os så ned og bestilte 3 colaer, da der ikke var nogen af os der havde synderligt meget lyst til alkoholiske drikke på daværende tidspunkt. Vi kunne ikke få øje på nogen af ”dealerne” som skulle opholde sig nær toiletterne (ifølge guiden), så jeg gik op for at høre bartenderen, som var en kraftig gut på en 25 – 26 år, om han eventuelt vidste, hvor vi ville have mulighed for at få fat i lidt røg. Inden jeg havde nået at færdiggøre sætningen, havde bartenderen fået svaret med: ”20 minutes. Out in the back.”

Så den kære tender vidste sgu godt, hvorfor vi var der :D

Efter at have lavet en hurtig og diskret handel ude bagved 15 – 20 min senere stod vi med 2 gr. rigtig lækker skunk som der hurtigt blev rullet en joint af. Dog kun med 0,6 – 0,7 gr. i ;) Imens vi så rullede denne joint, faldt vi lige pludselig i snak med en kvinde i slutningen af 20’erne, som så vidste sig at være dansk! Vi får så lidt tid til at gå i pubben, hvor vi så får snakket lidt i øst og vest omkring byen, og vi beslutter os så for at smutte ud på gaden og ryge jointen. :)

Af en eller anden grund fik jeg ikke noia på, af at gå ned af gaden og ryge, som jeg højst sandsynligt ville få hjemme i Danmark. Der kom sågar flere folk hen og spurgte om vi solgte noget, hvilket vi blot svarede: ”Desværre” til… Efter at have røget jointen færdigt fortsatte vores gåtur op af en af de større gader med mange store designer butikker. Jeg kom i tanke om at, jeg skulle købe en gave med hjem til min lillesøster, så vi rendte hurtigt ind i en makeup forretning, hvor vi møder et par af tøserne fra vores klasse. Imens jeg står og diskutere med dem, siger L og M at de smutter udenfor. 2 min senere kommer jeg så i tanke om at jeg nok skulle følge efter mine to kammerater, så jeg får rundet samtalen af og styrter ud af forretningen. Da jeg kommer ud orientere jeg mig hurtigt omkring, men M og L var ikke i syne. ”SHIT” tænker jeg, og begynder hurtigt at gå op af gaden. På dette tidspunkt er jeg rimelig ramt, og jeg kan mærke panikken som så småt er begyndt at brede sig i kroppen på mig. Da jeg er gået ca. 50 m stopper jeg op og kigger mig omkring. Nu begynder tankerne at flyve rundt i hovedet på mig: ”Hvor fanden er jeg?! Hvor fanden er M og L?! Hold kæft, hvor er her mange mennesker! Hvordan fanden kommer jeg tilbage til hotellet?!” For lige at sætte prikken over i’et, så var jeg på dette tidspunkt løbet tør for penge og min mobil virkede heller ikke, så jeg følte mig rimelig lost mildest talt :D

Efter ca. 10 minutters ren panik og angst finder jeg så til sidst L og M. De havde åbenbart ventet på mig lige udenfor butikken og på en eller anden måde havde vi fuldstændig overset hinanden. :roll: Men hva fanden! Nu var humøret højt igen! Vi smutter ind i en stor sportsforretning, fordi M skulle have nogle proteinbarer el. lign. og da jeg træder ind i denne butik fanger mine øjne straks de grønne/orange/lilla neonrør som pryder alle væggene i butikken. Det er så her jeg går fuldstændig i baglås og ikke laver andet end at stirre på væggene i butikken. Jeg måtte flere gange blive trukket videre af mine kammerater, blot fordi lysene var så forbandet fascinerende! Har højst sandsynligt lignet én banket godt og grunddigt af på syre, men det må sikkert have været til stor morskab for andre kunder i butikken :D
Da vi endelig kommer ud af butikken får vi hurtigt en snack og lidt at drikke, hvorefter turen går videre til Det Gule Marked. Dette krævede at vi tog flere sporevogne, og lige på dette punkt er jeg ekstremt glad for at L ikke røg med på jointen. Ellers tror jeg simpelthen aldrig at vi var kommet hjem den dag. :D

Konklusion

Dette var faktisk en lærerig oplevelse for mig, vil jeg selv mene. Det viser blot, hvor hurtigt uventede ting kan sende en fuldstændig ud af kurs, især under påvirkelse af cannabis. Jeg synes, at skunken havde en speciel psykedelisk virkning på mig (røg for resten og det meste af den), og dette har jeg ikke oplevet før. Men spændende det var det sgu, og det kan varmt anbefales! Så længe man er sammen med andre (og gerne ædru) mennesker, som kan holde øje med en :D


:peace:

Nikolajsen

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2010 15:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Væn dig til det ;) Weed har en psykedelisk virkning på mig hver eneste gang jeg ryger, hvad enten det er klump eller eco green, så det er sagtens noget du kan udvikle :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2010 20:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 apr 2010 23:16
Indlæg: 80
Hehe nice. Sådan noget har jeg ikke oplevet før.
- Hvor ligger det Gule Marked ? Mig og mine forældre ledte efter det, men vi kunne bare ikke finde det.. :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2010 22:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Puha... Lad os nu lige huske på at jeg var rimelig basket da vi rendte rundt derovre og selvfølgelig har min mor også smidt kortet af byen væk efter jeg er kommet hjem.. Fandt dog dette efter lidt tid på google:

Citat:
Markedet ligger i Prag 7, i distriktet Holesovice, i nogle gamle slagtehaller. På de fleste kort er det i øverste højre hjørne mellem flodens to snoninger. Adressen er Bubenske nabrezi 306, 170 04 Praha 7


Kilde: http://www.prag-udflugter.dk/det-gule-marked-prag/

Håber det hjalp ;)

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team