Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 09:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 sep 2010 17:00 
Offline
bannet
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2010 15:26
Indlæg: 52
Substans/er: Hash, Skunk & Alkohol.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
7 gram super kvali 120'er. 5 gram ultra god hjemmedyrket skunk, og en helveds masse alkohol.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Glad, frisk, rigtig godt humør.

Triprapporten
Jeg fik pludselig lyst til at dele denne sindsyge tur jeg havde for et stykke tid siden, sammen med nogle venner :D

Mig - Mig (dreng)
A - Rigtig erferen ryger (dreng)
B - Rigtig erferen ryger (dreng)
N - Erferen ryger, har styr på det (dreng)
S - Begynder (pige)
A - Erferen ryger (pige)

Det hele startede med at vi ville holde en almindelig fest hos S, kun med alkohol, og masser af det :D

Jeg vågnede om morgenen, og tænkte "yes, det er fredag" og jeg fik pakket mine ting og tog i skole. Da jeg sad i skolen kunne jeg ikke stoppe med at tænke på festen som jeg skulle til om aftenen, så A og mig snakkede ikke om andet end festen resten af skole tiden. Vi blev enige om (A og mig) at vi skulle ryge til festen, men det ikke skulle være vildt meget.
Efter skole aftaler vi så, A og mig at vi skulle have fat i B og N, for at fortælle dem at vi skulle ryge til festen, men det skulle ikke være noget vildt, så vi bliver enige om at B og N skulle købe noget til festen og A og Mig skulle noget til festen.

Et par timer efter, var kl ca.14.30 og vi mødtes med B og N, det vidste sig så at vi har haft rigtig god griner på hver især da vi skulle købe vores ryger,, så det vidste sig at B og N havde købt 5 gram virkelig god hjemmedyrket skunk af en god ven, og A og mig havde købt 7 gram 120'er Hash :D
Det kom bag på os at vi havde så meget, men i et tankespil havde købt meget hver især, det skal lige siges at B og N, og A og mig var splittet, og havde ikke snakket sammen udover tidligere på dagen, efter skole.
Så da vi mødtes havde vi alle en god griner på (vi var ikke skæve) fordi vi havde købt så meget, så da vi fortalte hinanden hvor meget vi havde købt stod vi med ansigtet "WHAAAAAAAAAAAAAT", og flækkede så af grin :P
klokken slår ca 20.30 og vi ankommer så til festen, A, B, N og mig aftaler så at rulle en tryllepind med 2 gram skunk og 1 gram hash uden tobak, inden vi går ind, vi får rullet den og den bliver perfekt.

Nu starter det hele :
Vi tænder op for jointen og puffer lidt på den, da vi ca har røget halvdelen af den, er jeg ved at være tæmmelig skæv, og vælger så at sætte mig ned på jorden (det var sommer og tørt), og de andre sætter sig også ned.
Da vi så var færdig med jointen, sidder vi og nyder vejret og det flotte landskab.
Efter 5 min. ca efter jointen var færdig, begynder jeg at fornæmme at jeg flyver i luften og det hele begynder at blive mere levende.
Da der er gået 10 min. ca går vi ind til festen og begynder at drikke, da jeg sidder og drikker min første øl til festen, fik jeg et slag i hovedet af en skævhed der sagde *SMASK* og jeg bliver trækket tilbage i stolen og kigger på de andre, de så virkelig underlige ud, deres hoveder havde forskellige farver og lyset var blevet rigtig intens, jeg havde det som om at jeg lige havde fået den kæreste jeg drømte om, jeg var super glad, jeg havde sommerfugle i maven, og det hele var så povitivt.
Jeg siger så til N at jeg er pisse skæv og spørger ham så om vi ikke lige skal gå ud og få noget luft, da jeg følte at det hele var varmt indenfor.
Da vi kommer ud sidder vi og snakker, og pludselig bliver N rigtig stille, og sidder helt stiv i kroppen, og jeg spørger så om der er noget galt, han siger så til mig "jeg er væk, giv mig lige lidt tid, det er pisse vildt" og der går yderlige 5-7 min. hvor han så kigger på mig og og siger "det hele blev kastet i hovedet på mig, det var som jorden træk sig ind i hovedet på mig" og vi begge flækker af grin over det, og så bevæger os så indenfor igen i en god griner.
Da vi kommer indenfor sidder B og A i et kæmpe grineflip, og vi griner så med dem, for vi kunne godt lidt regne ud hvorfor de grinte sådan, og vi havde ret, det var blevet møg skæve, og det havde ramt os alle som et lyn fra en klar sky.
Efter ca 1-2 timer og en masse sprut, beslutter vi så at lave en til tryllepind, nu med 4 gram skunk, og 2 gram hash (den blev pænt stor) der skulle deles imellem os alle A, B, N, S, A og mig, da vi havde rullet den færdig bevægede vi os udenfor, ned til en lille sø tæt ved S.
Da vi ankommer til søen, tænder B op for jointen og den bliver sendt rundt, da S kun havde prøvet det et par gange før, ville hun ikke ryge så meget, så hun tog kun et par sug, og A var rigtig fuld, så hun ville og kun tage et par sug, så det endte så med at A, B, N og jeg måtte ryge største delen :D
Efter vi havde røget den, kom det igen, *BOOOOOOOM* og jeg red på en hest i det ydre univers, med en masse farver, og en masse stemmer der grinte ad mig, det var en ubeskrivelig følse jeg havde, det skal lige siges at jeg havde lukket øjne i et stykke tid da denne følse kom, fordi den var så dejlig, jeg var ikke til at komme i kontakt med fortalte de andre dagen efter.
Nå, men vi sad der ved søen, og jeg trippede for vildt, og A, B og N trippede også en del, da jeg kom ud af mit trip en smule og kunne se hvad der forgik, lagde A på jorden og grinte, og B og N lagde på jorden med armene om hinanden, og S og A sad i kanten af søen og snakkede, det var også rigtig skæve, S gik kold efter 10 min ca. og begyndte at brække sig og hun var helt væk, og A sad bare og hørte musik på sin telefon og tænkte på da hende og jeg var sammen (vi var kærester i et halvt år) og hun begyndte så at fortælle alle sine følser hun havde i hovedet, hvilket var ret syret og sødt.
Efter en time ved søen med en masse grineri og snak, gik vi så hjem og festede vidre, og S var kommet på benene igen :)
Da vi ankom til huset satte vi os udenfor med en masse sprut og drik, hørte musik og snakkede, det hele var ret underligt, og den følse jeg havde i kroppen var rigtig underlig, for jeg følte at tiden gik rigtig, rigtig hurtig, og jeg trippede så vidre herfra, med lukkede øjne, og musikken kom tættere på mig, musikken blev en del af mig, jeg forstod ikke rigtig hvad der skete da det var et stykke tid siden vi havde røget, så man kan vel kalde det for et efter trip.
Jeg levede livet som jeg ville leve det, det er helt ubeskrivelig, jeg ved ikke om i kan følge mig, men det håber jeg :)
Jeg følte at tiden var gået i stå, og jeg kunne gøre hvad jeg ville, men jeg var ikke ved huset, jeg sad på en stol i et rum, der var fyldt op med pudder og dyner, og da jeg lagde mig derhen, begyndte jeg at svæve, og det følte som om jeg var ude og flyve, som en lille fugl, og jeg kunne ikke stoppe med at grine :)
Jeg kom så ud af trippet og drak vidre, vi hyggede os så, og snakkede i 2 timer ca, og vi var blevet rigtig, rigtig fulde.
Da vi ikke havde mere sprut besluttede vi os for at lave en joint af det sidste vi havde tilbage af hash'en og skunk'en, 1 gram skunk og 3 gram hash, og noget tobak til at fylde med, vi var rigtig fulde, og vi kunne ikke lave en joint, så vi lavede istedet for en bong af en flaske, og jeg havde tilfældigvis et hoved på mig :)
vi lavede så en hurtig ryger, hvor vi aftalte at det hele skal væk nu, så vi røg, og sendte bongen vidre, røg og sendte bongen vidre, hvis i forstår :)
der gik ikke lang tid før det var væk, og vi var helt rundt på gulvet, vi kunne ikke gå, og ingen af os kunne overhovedet gøre noget, det var som om vi var blevet lamme i kroppen, uden af være det, vi besluttede os så for at lægge her lidt, jeg lukkede mine øjne og drømte, jeg synes at jeg så mig selv på toppen af en bygning, (det skal lige siges at jeg havde taget musik i ørene, John Frusciante - Before The Beginning) og jeg begyndte så rigtig at trippe, jeg så mig selv på toppen af den bygning, og det var mig der var selve musikken, hvis i forstår, og alle mennesker var virkelig små, så jeg følte at jeg ikke levede, hvilket jeg blev rigtig bange for, og begyndte at græde, ikke fordi jeg trippede, men fordi musikken gav mig så mange kærlige følser i kroppen, jeg tænkte på alt mulig med min familie, min eks kæreste, og livet generalt, og jeg blev ked af det, nu var jeg helt.
Jeg blev vækket af N pludselig, hvor han siger at vi har lagt der i 6 timer og sovet! uden at jeg, eller nogle af de andre havde bemærket det.
jeg var stadigvæk tæmmelig væk, men vi fik vækket de andre og tog hjem og sov.
Da vi vågnede igen var kl 15.00 eller noget i den stil, og vi alle var underlig nok friske, så vi lavede kaffe og spiste morgenmad, end of story :)

Jeg håber i forstår det jeg har skrevet :)

Peace Out :) :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2010 12:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2010 03:28
Indlæg: 7
Citat:
..og det havde ramt os alle som et lyn fra en klar sky.


JA TAK :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2010 21:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2010 16:10
Indlæg: 5
Geografisk sted: Vejle
Lyder som et fantastisk trip! minder mig om nogle hash/skunk trips jeg har haft.. dog ikke så intense som dit! :D
WeedHead skrev:
Efter vi havde røget den, kom det igen, *BOOOOOOOM* og jeg red på en hest i det ydre univers, med en masse farver, og en masse stemmer der grinte ad mig, det var en ubeskrivelig følse jeg havde, det skal lige siges at jeg havde lukket øjne i et stykke tid da denne følse kom, fordi den var så dejlig, jeg var ikke til at komme i kontakt med fortalte de andre dagen efter.

Det lyder jo helt psykedelisk. Har du flere gange oplevet et rygertrip være så intenst? altså mht. hallucinationer, farver osv.? :o


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team