Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 03:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 maj 2011 21:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2010 21:48
Indlæg: 1
Substans/er: Alkohol og hash
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
1 flaske vodka, 6-7 mokai tror jeg og nogle øl.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ikke andet end totalt godt humør.

Triprapporten
Det starter med at jeg vågner op kvart over 9, jeg ringer til en af mine venner der hedder David og fortæller at han bare skal komme hjem til mig nu. Vi er i godt humør og hører bare musik og chiller indtil at den bliver 10-11, også tager vi afsted til fælledparken med en veninde der hedder Henriette.
På vejen derhen smutter jeg forbi købmanden og køber en flaske vodka, Henriette og jeg havde været på staden dagen før så der var vist nok nogle joints tilbage.

Nå, klokken er ca. blevet 12 og vi er på Nørreport station. Jeg tager min vodka op af tasken og bæller godt og vel lidt over halvdelen af den. Der går 4-5 minutter og jeg begynder og mærke den.

Vi går ind i fælledparken, lægger nogle tæpper på græsset og slapper bare af. Henriette hiver en ordenlig joint op som går lidt på runde. Jeg ryger normalt aldrig fed og det er næsten et år siden jeg sidst røg, men jeg er lidt stiv og er lidt ligeglad. Jeg tager nok 5-6 hvæs og begynder og kunne mærke alkohollen meget kraftigere, jeg læner mig tilbage og glor op i himlen og med et flækker jeg fuldstændig af grin. Alting svæver rundt og snurrer fucked up meget, jeg har det for grineren udbryder jeg. Har fået fortalt og set på en video at mine øjne var helt lukkede og man næsten ikke kunne se dem.
Der går nogle minutter og jeg holder mig sgu ikke tilbage med alkohollen. Jeg bæller en masse mokai, og nyder nogle bajere.

Påvirkningen var på dette tidspunkt meget ekstrem, kan ikke huske særlig meget udover at jeg havde det dejligt og at jeg bare sad med et kæææmpe smil på.
Klokken er nu blevet lidt over 4 og min kæreste er kommet herind, jeg er stadig ekstrem påvirket og pisse sulten så jeg smutter hen i superbrugsen med henriette og køber en pakke rugbrød at fråde.

Da jeg kommer tilbage beslutter jeg mig for at mødes med min kæreste, jeg går hen til indgangen hvor hun vist nok skulle stå og vente. På vejen derhen møder jeg min bror og nogle venner, de har noget sprut og øl med vi står og snakker og jeg skal selvfølgelig lige spille lidt smart(dumt gjort) så jeg bæller pænt meget af hans vodka.
Jeg går hen til en af indgangene, og venter på min kæreste der. Jeg kan ikke finde hende, og farer rundt som en blæst tosse.

Og ligepludselig en halv time efter står jeg helt blank og venter, imens jeg mærker en komme hen og kramme mig. Jeg kigger og ser at det er hende, jeg smiler for sygt og bliver vildt glad. Vi følges ad og finder et godt sted at sidde. Hun var sammen med en masse venner, som vi mødes med.
Vi sidder ned og jeg er stadig mega påvirket, kan tydeligt mærke at alkohollen er meeeget forstærket. Så beslutter mig for at æde noget rugbrød.

Jeg kan ikke huske særlig meget efter det her tidspunkt, for ligepludselig var jeg hjemme. Har fået mange mærkelige ting at vide, efter denne tur som jeg dårlig nok kan huske.
Men alt i alt, så er en ting sikkert... Jeg har sgu virkelig været blæst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2011 14:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes at Alkohol og Hash blanding er en "skidt" kombination hvis det er på samme tid som i din situation, men kan være ekstremt sjovt / nice at ryge efter en ordenlig druk tur med mere ;). Altså inden man går i seng, se hvor meget man kan ryge for man falder om, så kan man godt blive lidt små skør hihi. :mrgreen:

- Men hver sin smag :) Synes bare tit hashen ødelægger sin brændert fordi man bliver "super skæv" håber du forstår ;)

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2011 09:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 703
At drikke sig i hegnet, for derefter at ryge kan for mange være et spil russisk roulette. Man kan risikere at gå ondskabsfuldt død, hvor man ikke magter andet en at ligge ned. Hvis man gerne vil kombinere alkohol og hash, vil jeg anbefale at ryge mildt for så derefter at drikke. Dette gør at man har en dejlig afslappet rus hvor man har fin kontrol over den. Alt efter hvordan aftenen udvikler sig kan man så hælde noget mere indenbords eller ryge en pind mere. Dette minimerer også ens alkohol indtag.

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team