Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2018 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Først i åen, derefter på røgeriet.
Substans/er: Hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Såkaldt "semi ryger" fra staden. Uden at ha' vejet det, var der i omegnen af 1-1,5 gram, ud fra min vurdering. Røget rent på bong.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Ved en å, langt væk fra civilisationen. Både min ven og jeg var i godt humør da vi røg, og har ingen sindlidelser eller lign.

Jeg har røget måske 7-8 gange før denne oplevelser, og min ven har nok cirka gjort det dobbelte antal gange.

Triprapporten
En ven og jeg, lad os bare kalde ham for Anders, havde om mandagen bestilt nogle frø på nettet til vores første guerillagrow og de ankom så onsdag, så vi besluttede os for at mødes torsdag for at forspire frøene og gøre vores spots klar i løbet af weekenden. Anders havde lidt godt med i lommen, og han havde også medbragt sin meget lille glasbong, så vi vidste godt hvad tiden skulle gå med den aften.

Ved en 7 tiden besluttede vi os for at gå en tur rundt i den lokale natur, for at lede efter nogle gode spots. Jeg kendte en sti der gik langs en å, hvor vi sikkert kunne finde noget brugbart, så vi gik langt ud ad denne sti, og efter en halv time cirka blev vi enige om at fyre op i den lille glasbong. Vi satte os ned og tændte. og sad i cirka 10 minutter og røg på den, men effekten var ikke den helt vilde. Anders udbrød så "Hey, lad os lave en flaskebong ud af vandflasken", og jeg var med på ideen da den sikkert ville være mere slagkraftig. Efter lidt tid, fik vi parret glasbongen og vandflasken, så vi stod med en hjemme bikset flaskebong, som var rimelig funktionel. Den blev fyldt godt op med ren hash og både ham og jeg, sugede godt på den. Efter lidt rygning faldt vi begge to i staver, og var på daværende tidspunkt rimelig påvirkede. Åens brusende lyd, lød ekstra god, og hvis jeg ikke koncentrerede mig, sad jeg bare og kigget ud over naturen og stenede, mens mit hoved var rimelig tomt for tanker - en meget rar fornemmelse. Det kildede kraftigt i benene, og især i knæområdet føltes det herligt. Sad nok i 10 minutter og kiggede på det samme træ, uden at sige et ord, og følte lidt at jeg var i et med naturen. Jeg besluttede mig for at ryge lidt mere, og der blev hurtigt røget en del hash, uden jeg egentlig følte mig så meget skævere end før. På et tidspunkt fik Anders og jeg det ondeste grineflip, fordi at Anders sugede så hårdt på bongen, at en lille klump rødglødende hash fløj ned i bongvandet, og det fandt vi begge utrolig morsomt, så vi grinede 2 minutter i træk eller sådan. På dette tidspunkt var der nok gået en time siden vi satte os ned på stedet første gang.

Hvad der foregik efter vi havde brugt den sidste tændstik, og til vi begav os hjemad, husker jeg kun i brudstykker, men vi sad i pænt langt tid, da der nåede at blive mørkt.

Jeg fik vild fråderen på, og samtidig var min mund helt tør, så vi besluttede os for at gå turen tilbage igen og hjem, for at få noget at æde og drikke. Det var først da jeg rejste mig op at det gik op for mig hvor skæv jeg var, og det mest chokerende var at der var blevet vildt mørkt. Uden at tænke videre over det, begyndte vi at gå, og på et tidspunkt sagde Anders "Jeg er sgu lidt bange", og det var så der at en form for panik bredtes i mig. Jeg begyndte at tænke over hvor langt der var tilbage, og jeg alting blev mere jævnt uhyggeligt. Det værste var næsten, at alle grene og græsstrå der lå på stien, lignede firben og jeg troede at der rundt om hvert træ, stod nogen som ville springe frem og gøre jeg ved ikke hvad. Vi gik hurtigere og hurtigere, og snakkede kun meget lidt. Jeg talte dog en del med mig selv, for at fokusere på det normale, og hele tiden minde mig om at vi snart var hjemme osv. selvom det på daværende tidspunkt virkede uendeligt langt væk. Begrebet paranoia dækket meget godt over mine oplevelser, for det var en form for ubehag og angst, over normale ting, som jeg aldrig har oplevet før.

Nå, vi ankom så til en parkeringsplads for enden af den her sti, og der holdte så en bil, men åbent bagagerum hvor der stod en mand med en meget langt redskab af en slags. Jeg forstillede mig at det var et torturinstrument, og mange tanker fløj igennem mit hoved da jeg fik øje på ham, men da vi kom nærmere, viste det sig at være en fisker som skulle ud og fiske. Fuck jeg var lettet, og når jeg tænker over det, så var det fandme også underligt, og ikke mindst pisse uhensigtsmæssigt at møde en mand ved en bil, men en 2,5 meter lang jernstang klokken lort om natten, men i mørket og i skævheden kunne det jo ligne lidt af hvert.

Nå, vi kommer endelig ud på en asfalt sti, og gik ud af denne indtil vi kom til en tunnel. Det var her at jeg fik et spacey form for visual, eller hvad det nu kaldes i fagsprog, for denne tunnel som er måske 5-7 meter lang, så enormt lang ud, og det lignede at den snoede sig rundt, mens der var en frodig/tropisk bevoksning inden i den, og stærkt lys for enden. I min fascination gik jeg nærmere og nærmere og den blev bare flottere og flottere, men da jeg stod inden i den, kom alt det normale til syne, så som grafitti osv. og jeg kom "back to reality" hvor alt lignede sig selv. Vi gik op af den sidste villavej inden vi var helt hjemme, og her fik jeg det vildeste chok, da jeg troede at der hoppede noget ud foran mig fra en have af, men der var ikke noget som helst, men chokket føltes meget real, som hvis der havde været nogen eller noget.

Vi var hurtigt hjemme derefter, og vi gav os til at høre musik og fandt nogle yderst smagfulde pølsehorn, så alt var som det skulle være, og det virkede igen som en normal, dog kraftig, skævert.

Alt i alt, var det et meget lærerigt trip, og selvom ovenstående kan lyder ubehageligt, så var jeg egentlig glad for at have oplevet det, fordi jeg nu har yderligere erfaring med hvordan og hvor meget der skal til, for at give et dårligt trip, så jeg på den måde kan undgå det i fremtiden.

Senest rettet af Røget Laks 18 jan 2012 01:09, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det lyder som at have været en ret interessant oplevelse du fik dig dér :)
Jeg kender godt den følelse når man ser en person eller en genstand, mens man går lidt i sine egne tanker og totalt misforstår sammenhængen og tror noget totalt skørt :P

Men det virker ikke som om i fik kigget ret meget på spots :D

Godt skrevet forresten. Områderne du beskriver virker bekendt, selvom det kunne være hvor som helst, og måden du fortæller fra start til slut, gav mig billederne i hovedet, og det får jeg ellers kun af en rigtig god bog. Så tak for god læsning og held og lykke med jeres grow :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Først i åen, derefter på røgeriet.
Det lyder som at have været en ret interessant oplevelse du fik dig dér :)
Jeg kender godt den følelse når man ser en person eller en genstand, mens man går lidt i sine egne tanker og totalt misforstår sammenhængen og tror noget totalt skørt :P

Men det virker ikke som om i fik kigget ret meget på spots :D

Godt skrevet forresten. Områderne du beskriver virker bekendt, selvom det kunne være hvor som helst, og måden du fortæller fra start til slut, gav mig billederne i hovedet, og det får jeg ellers kun af en rigtig god bog. Så tak for god læsning og held og lykke med jeres grow :D

Tak for den pæne ord. Vores grow blev i øvrigt ikke nogen succes.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]