Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 08:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang.
Indlæg: 17 jun 2011 22:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2011 18:23
Indlæg: 68
Substans/er: Pot fra staden, orange haze og hindu kush, 100.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Orange Haze, 100. cirka 1gr blandet med ristet tobak i Blueberry blunt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Første gang ude foran Café Nemo på staden, ved nogle runde borde. Var lidt nede grundet en eks. Ingen sygdomme. Sund og rask.

Triprapporten
Hey psy! Jeg vil fortælle lidt om min første gang jeg var skæv her igår hvis jeg ikke tager meget fejl :D

Mig og en ven som jeg vil kalde P, havde i lang tid snakket om at jeg skulle prøve at ryge cannabis for første gang. Efter lidt tid ville han købe en lighter af mig, og vi tænkte at vi kunne mødes på christiania og tage en ryger der sammen. Og så fik jeg noget med hjem også. Syntes det lød pisse hyggeligt der tidligt på aftenen side på Christiania og hygge. Så det gjorde vi.

Kl 14:00 tog jeg hjemmefra Nivå til Hovedbanen hvor vi skulle mødes, på vejen ned til Christiania går vi og snakker om hvad vi skal prøve. Massere af forslag, White Widow, Blue Cheese, Bubba Kush osv. Han fortalte så han havde prøvet Hindu Kush før, og det var faktisk hans yndlings. Så jeg tænker fint nok, vi køber lidt af den. Så fortalte han om Orange Haze som han har hørt skulle slå en okse ud i ét hiv. Så det købte vi også.

Kl 15:15 efter at havde gået på strøget lidt, og savlet over en monster nice Ferrari der stod til udstilling. Var vi nået ned til Café Nemo hvor vi havde købt for 100 kr Hindu Kush og 100 Kr Orange Haze. Han kendte ham der solgte så han fik dobbelt op på orange haze, vi slog os ned på en af de runde borde lige uden foran Café Nemo. P Hiver nogle blueberry blunt wraps op, tager en ud af pakken og lader mig lugte, min respons var med det samme "Fuck det dufter godt! :D Er vant til de der søde honning wraps når jeg ruller cigarer !" P smiler og ruller den.

Kl 16:00 Vi sidder der lidt, han tænder den omhyggeligt for at undvige den brænder skævt, han tager en par puffs, 2-3 stks. Der går ikke andet end 2-3 minutter og han er bumskæv, han sidder selv og er overrasket. Han giver den til mig, og jeg tager 2 virkelig store puffs, munden så fuld så mine kinder er balloner. Han sidder og stener grumt, imens jeg mærker intet. Jeg siger så "P.. Hvorfor kan jeg ikke mærke noget? Du har kun tager 2 puffs og er psykoskæv. Der går et halvt minut før han reagere, og siger "Her, tag et sug til. Det burde sætte gang i det" Jeg tog 1 moderat puff, og ventede i 3-5 minutter. Brokkede mig lidt, og ventede endu 3-4 minutter. Der begyndte at ske en lille smugle, intet utroligt.. Mine mavemuskler føltes lidt mere afslappede, ligesom hvis du har trænet for vildt. Og dine muskler føltes svage, begynder at blive en smugle gladere, intet vildt. Så jeg tog 2-3 puffs til og blev en del mere skæv. Fik så det sidste hiv, et grande puff. Og endte med at blive så skæv at det vide i mine øjne var så røde at det gik i ét med min øjenfarve. Sagde P. Kan huske han sad med totalt griner på "Hahahahaha! Kæft man! Du ligner fandme en demon med de der øjne, seriøst, straight out of en film! Shit det ser vildt ud!" Vi sad begge to og grinede, pludselig stenede vi igen.. Så udbrød han imens han stenede "Duuuh, P2? (Jeg bliver nu kaldt P2 i den her rapport). "Ja..?" Svare jeg i min stener, skal vi ikke købe et eller andet vold frådern ? Jeg er mega sulten! Jeg begyndte også at få munchies på. Så vi gik ned til Irma, købte 2 pakker banan brownies, 2 colaer, 1 plade marabou daim og en citron måne. Og så sad vi på en bænk udenfor. Kl er cirka 17:00 på det tidspunkt. Det jeg havde betalt gik vi til venstre fra kassen, på vej lige mod en glas væk i den skævert vi er ligger vi ikke mærke til det, så kassedamen. (Halv ung pige på min alder, cirka 15-16. Skal lige tilføje hun var utrolig køn :D) sagde grinene "Drenge, det er den anden vej!" Kiggede på mig og smilte/fnes. Hun havde sikkert set mine demon øjne.

Efter det sætter vi os på en bænk udenfor, og fråder det hele på cirka 15 minutter. Sad vi stive på cola, høj på kage og chokolade i den vildeste skævert da en mand kommer forbi og spørg om vi havde nogle papire, så vi giver ham 2 stks. Hans øjne var også ildrøde, inden han fik gået 2 skridt skråler jeg næsten i et hysterisk grineflip "hahahahaha! Hold kæft han var godt nok skæv P ! Hahaha!" Kigger op, han vender sig om og griner til mig, han fortsætter derefter i en fart. Vi bevægede os op mod Hovedbanegården da jeg skulle til og hjem af, inden vi når ordentlig derop er min skævert næsten væk, er en smugle afslappet i ansigtet stadigvæk. Vi siger farvel og tager hjem ad. Senere skriver P om jeg ikke er sindsyg bagskæv, for det var han. Sjovt nok var jeg ikke spor bagskæv, var frisk som en hav ørn. :D

Kommenter endelig :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2011 16:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
haha, det lyder som en god førstegangsryger :D

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2011 11:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
yeees, YEEEESS, join us on the dark side :p er du glad for du har prøvet det? eller hvordan har du det efterføglende?

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2011 19:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2011 18:23
Indlæg: 68
Ja! Jeg er meget glad for at have prøvet det ! Det har hjulpet mig en hel del vedrørene humør, stress osv. Plejer altid at være stresset, får ALT for lidt søvn af min alder. Jeg kan tydeligt mærke at det har givet min hjerne en pause. Føler mig utroligt afstresset dage efter, meget bedere humør, fniser når jeg tænker på turen der på christiania. Jeg plejer sjældent at grine, og være desideret glad. Det er jo et mirakel midel :D

Selvom jeg er glad for det, og klart vil gøre det igen, vil jeg holde et kontrolleret forbrug. Jeg vile IKKE ryge det hver weekend. Da jeg gerne vil undgå alle de pænt grimme side-effects af at ryge pot i min alder. :)

Dog røg jeg det sidste hindu kush i en tobak blanding i en blunt. Og fik VIRKELIG nedern på, pulsen røg i luften, tror den gik fra 70/80 til 125 på 2 sek. Bogstavelig talt. Men nu har jeg ikke så meget styr på det med hjertet. :p Jeg begyndte at blive helt kold, og svede koldsved, mine ben trippede for sindsygt også. Det var grundet at jeg fandt et billede af min eks og mig imens jeg var skæv, not good man. Men det skræmmer mig self ikke væk fra at prøve det igen. Jeg ved sådan noget sker når man er skæv, og et eller andet nedern sker. Det handler om at undvige, netop, sådan nogle ting i en skævert. :D

Hmm, sad lige og tænkte at det kunne være nice hvis hele Psychedelia forummet mødes engang på staden, sådan hygge aften, ingen hårde stoffer, bare en masse frådern mad. Og en ordentlig røvfuld joints. Og så bare side og råhygge. Kæft hvor kunne det være fedt :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team