Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 18:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jul 2011 07:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 mar 2011 19:05
Indlæg: 24
Substans/er: Pollen/Hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 Gram, Mixet med en smøg.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Depression, Adhd symptomer.

Triprapporten
Hej.

Jeg vil gerne fortælle jer om et af mine fedeste trips til dato. På det tidspunkt havde jeg kun røget tjald omkring 2-3 gange.

Det startede med, at en kammerat ringede og spurgte om jeg ville ryge en Bomkarl (Klovn the movie :D) Og jeg sagde uden overhovedet at tvivle ja, da jeg vidste han altid havde god ryger. :joint: Jeg mødtes med ham i hans lejlighed, og startede ud med at høre lidt musik (rap), mens min kammerat rullede jointen (Skal lige siges jeg aldrig havde prøvet at rulle før, så det blev vi enige om han skulle gøre) Jeg fik mig en cola og kiggede meget interesseret på ham rulle. Syntes jo det var spændene, da jeg var ny indenfor det område. Da den var færdig, kom han den i sådan et plastic rør til joints, og vi blev enige om at gå hen til et faktisk ret så smukt naturområde, der lå lige i nærheden. Vi satte os på en bænk, og røg lige en smøg inden. Vi havde taget vand med, da vi begge havde tendenser til at blive meget tørre i halsen af det. Han fyrede op, og tog omkring 4 sug inden han passerede den videre til mig. Havde besluttet mig kun at tage et par sug, så tog kun 3 -4, da det var noget stærkt han havde skaffet (Han er erfaren) Da vi havde røget den, bundede vi hver vores flaske vand på et par sekunder, Og så gik vi hjem for at se noget stand up. Da jeg gik, begyndt jeg at få en slags blide hallu. På et tidspunkt var jeg faktisk Anders And. (Tro det eller lad være) Det fik vi herre grinern over, da jeg gik som ham (røven bagud, vraltende) :D da vi kom tilbage satte jeg mig i sofaen, og forsvandt helt ind i mig selv, i min skævert. Det var fantastisk. Da jeg kiggede ned i mit skød, var det som om jeg kunne se igennem min hud, og ind til knoglerne i mine ben. Følte jeg var en slags robot eller noget lign. Da jeg så der var blå linjer under min hud, istedet for knogler O_o Og når jeg lukkede mine øjne, var det som om en stor brun metal port blev lukket for mine øjne. 'jeg blev ret døsig, og lænte mit hoved bagud. I det øjeblik føltes det som om jeg var med i en form for tegneserie, hvor jeg havde mit hovede ude af vinduet i en slags skyskraber lejlighed, og hvorefter mit hovede faldt af :O Det skete hver gang jeg lænede mit hovede tilbage, så prøvede at lade være. Ca. 20 min. Efter, gik jeg kold på hans sofa.

_________________
If you don't respect drugs, drugs won't respect you.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 17:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Fin triprapport. Synes rigtig mange cannabistriprapporter ender med at ligne en historie mere end en rapport, men du beskriver rusen detaljeret nok til at give os et godt indblik i, hvordan du oplevede det (som jo egentlig er det vigtigste i en triprapport).
Den måtte godt have været lidt længere, men ellers synes jeg den er meget god.
Lyder som en rigtig dejlig skævert.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2011 18:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 mar 2011 19:05
Indlæg: 24
tak, det er min første triprapport, så det er derfor det ikke lige er den bedste :)

_________________
If you don't respect drugs, drugs won't respect you.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2011 02:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 449
Geografisk sted: ja
hvad er pollen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2011 11:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
regyr skrev:
hvad er pollen?


en bestemt form for hash, som er ganske udmærket. jeg plejer at få hysteriske grineflip når jeg ryger pollen :)

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team