Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 16:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 aug 2011 21:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Substans/er: 100' hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
1,5Gr hash til 2 smøger

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
godt humør som altid

Triprapporten
Min triprapport :)

first try ;)

Jeg skulle være sammen med 2 venner hjemme ved mig og vi ryger alle tre jævnligt en lille en, men altså mig og min ene ven som jeg vil kalde N og mig selv vi er mere "hærdede rygere" end min anden ven som jeg vil kalde K.
N og jeg havde en lille klump hver af det samme, da vi køber det samme sted ;)
vi havde nok ca 1,5gr tilsammen som vi blev enige om at splitte i 2.
2x0,75Gr pinde med 2 smøger i hver.
vi har et bestemt sted hvor vi altid plejer at gå hen når vi skal ryge, med mindre de gamle ikke er hjemme.
nå men N havde taget nogle colaer med til mig og K (og ham selv) som vi ville tage med op til vores sted ;)
jeg fik æren af at rulle dem da N ikke er så skidegod til det og K aldrig havde prøvet det før.
som sagt så gjort.
jeg fik rullet de 2 søde pinde og vi pakkede dem i en smøgpakke og tog vores colaer og gik op mod vores sted.
vi kommer derop og sætter os på en bænk vi havde fundet for noget tid siden som vi havde flyttet derom.
vi tænder begge pinde, og lader dem gå på runde.
N og K mener at de kan mærke noget efter at have røget en halv pind hver ca, men jeg kunne ikke rigtig mærke noget så jeg blev ved med at ryge på den pind som jeg havde fået rakt af N.
da jeg havde røget hele min pind og N og K havde delt den anden blev vi enige om at blive deroppe lidt og drikke vores colaer mens vi snakkede lidt.
mig og K får lyst til en smøg og det tager vi så, og jeg kan huske idet jeg tænder smøgen og tager et godt hiv og inhalerer og exhalerer så kommer virkningen af pinden som et godstog lige i hovedet på mig.
Bang og jeg var skæv :D
K sidder og fortæller N en vits som jeg ikke hører det hele af, da jeg er optaget af at studere mit high.
da K kommer med pointen på vitsen flækker jeg totalt af grin :D
ikke fordi pointen var sjov, men den måde som han sagde det på.
da N og K ser jeg griner flækker de også totalt sammen af grin og vi sidder og griner i 10 minutter af ... ja ingenting :D
vi blev enige om at gå hjem til mig igen og sætte os op i vores hyggestue som vi har bygget ovenpå vores garage.
min far bruger rummet til lager da han er handyman og der står en dør foran den sofa som vi nu sidder i.
vi sidder bare og stener på den dør da N pludselig skriger af grin og siger: Drenge kig på nøglehullet i døren, det er f***ing grineren.
så det gjorde vi så, og da vi havde kigget i et minut måske begynder vi alle tre at flække af grin over det totalt irelevante nøglehul :D
efter et par timers snak om ingenting og en masse grineflip begynder virkningen at forsvinde.
da klokken er blevet sent om aftenen bliver N og K enige om at køre hjem og da de var kørt, gik jeg i seng mens jeg stadig kunne mærke lidt, og er i helt væk jeg sov godt den nat! :D
mega dejlige drømme og jeg sov til omkring kl 14 næste dag og der kunne jeg stadig mærke lidt.
jeg sendte en sms til N og K hvordan de havde det idag efter vores tur igår.
de siger de har det fint og vi blev enige om at tage til den by de bor i og køre ud til et stadion hvor hele gårsdagens hændelser gentog sig med yderst velbehag, men det er en anden historie ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 02:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2011 18:23
Indlæg: 68
Hvad var det præcist der var pisse sjovt ved det nøglehul ? xD

Anyways, NICE rapport! Lyder som om det var pisse hyggeligt :-D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 01:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det var det helt sikkert :D

more to come :D

btw så da k tog hjem sagde han med en mega dyb stemme: Jeg tror jeg tager hjem nu"

Og så flækkede vi af grin over det og har mobbet ham med det lige siden :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2011 21:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Savner sgu lidt mere detaljerede beskrivelser af hashtrippet (og det gælder stort set alle cannabisrapporter herinde), men det skyldes nok man ikke husker ekstremt meget fra rusen.
Men lyder satme til i har haft en hyggelig aften.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team