Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 dec 2011 01:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2011 14:54
Indlæg: 447
Geografisk sted: ja
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi var 4 der delte en joint (1 gram hash ca.)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg var i en bus, og hjemme hos min ven Laura.
Jeg har det udmærket og er altid glad når jeg skal ryge, dog har jeg tit lidt dårlig samvitighed over mit misbrug af hash, når jeg sidder med jointed i munden.

Triprapporten
Hej psychedelia. Jeg har før prøvet at lave en rapport, men adminen der har læst den, har åbenbart ikke godkendt den. Hvis i vælger ikke at godkende den, så fortæl mig venligst hvorfor.

Jeg ryger en hel del hash (ca. 2-3 gange om ugen), men har tænkt mig at skære ned på mit misbrug. Jeg skriver denne rapport dels fordi jeg synes det kunne være sjovt, og fordi jeg håber at de erfarne vil kunne genkende nogle af tingene, og dels for at forklare folk der overvejer at prøve hash, hvordan det føles.
Jeg er 15 år, og de andre personer er 14-16.
Jeg starter lige med en kort intro, og med en beskrivelse af de mennesker i vil møde i rapporten (navnene er opdigtede, jeg synes det med at bruge :offtopic: forbogstaverne er svært at finde rundt i).

Jeg vil fortælle om en af mine mange hash-ture. Jeg havde fri fra skole, men jeg skulle vente en time på at min meget gode ven, Laura havde fri (hun går i min paralelklasse) - vi skulle hjem til hende. Hun ved godt jeg ryger hash, men prøver altid at få mig fra det.
Dem jeg kommer til at ryge med i rapporten er:
-Frederik
-Nik
-Jakob
Frederik og Nik er flinke nok, men jeg vil ikke betro dem mine dybeste hemmeligheder. Både Frederik og Nik er ikke så gode at blive set med, da alle ved at de er nogle værre nogen, der tager narko! Jakob har jeg til gengæld et åbent venskab med, og har altid haft det.

Og nu til selve rapporten:

Mig, Jakob, Frederik og Nik går op til torvet i den by hvor vi går i skole. Vi bruger en masse tid på at riste og rulle, men endelig for vi gang i jointen. Vi sidder og ryger pinden på en bænk, i en park hvor der aldrig kommer nogen.
Himlen er grå og vejret er koldt, for det er efterår.
Mit hjerte begynder at slå hurtigt og min mund bliver tør. Det brænder ikke i halsen eller noget. Jeg kunne bare godt trænge til en cola. :lol:

Mig og Jakob går ned på skolen. Nik og Frederik tager ned på busterminalen. Da klokken ringer kommer Laura ud af sin klasse. Hun ved ikke at jeg har røget hash, og det får jeg lidt dårlig samvitighed over. Jeg tænker at hun aldrig opdager det. Jeg tænker at det er den verden jeg vil leve i, og at hun bare må acceptere det. Nå men det er altså der effekten kommer. Som et lyn fra himlen, går det op for mig hvor surrealistisk gangen ser ud. Der kommer to drenge ud fra hendes klasse og begynder at snakke til mig, og det lykkes mig at holde en hel normal samtale med dem, selvom jeg godt kan mærke hashen. Jeg sørger hele tiden for ikke at kigge nogen i øjnene, i den tro at mine øjne er knaldrøde. Jeg hilser med et bredt grin på Laura, og vi går ned mod busterminalen. Jeg går - som altid når jeg er skæv - meget hurtigt, jeg kan ikke forklare hvorfor. :?

Jeg kan gøre hvad jeg vil. Diciplin, manere, pligter og ansvar forsvinder, og jeg føler mig som et lille barn, uden bekymringer. Verden er en leg og jeg kan synge lige så højt jeg har lys til. Jeg kan grine lige så meget jeg har lyst til, over ingen ting. Sådan plejer det i hvert fald at være - og sådan burde det være. Men Laura må ikke vide at jeg er skæv, så jeg tier stille. Hvis jeg bare lader være, med at sige hvad jeg tænker opdager hun det ikke. Jeg tænker altid en masse mærkelig ting når jeg er skæv. Eller gør jeg? Måske tænker jeg altid på disse ting, men de virker måske bare mærkeligere når jeg er skæv? :?:

Når jeg rører ved noget kilder det, og jeg lever mig ind i mine egne dybe tanker. Jeg kommer hele tiden i tanke om hvor jeg er, hvem jeg er, og hvad jeg laver. Så lever jeg mig ind i mine tanker igen, og bliver så opmærksom på min tilstedeværelse igen. Det er sådan et hashtrip skal være. Laura siger ikke så meget, hvilket jeg er rigtig glad for, fordi jeg synes det er fedest at mærke hashen, uden at skulle lytte eller snakke. Bare mærke den positive energi og de mærkelige tanker. Ikke nødvendigvis alene, men man behøver jo ikke at underholde hinanden hele tiden. Vi sætter os ind i bussen. Egentlig synes jeg det er kedeligt at kører i bus, især når jeg er skæv. Men den 3 kvartere lange køretur er hurtigt over. Jeg smiler hele vejen, og Laura og spørger hvorfor jeg smiler så meget. Jeg siger bare at jeg smiler fordi hun smiler. Så begynder hun at grine og sådan griner vi af hinanden det meste af vejen hjem; begge to overbevist om, at det er den anden der startede med at grine. Jeg ved ikke hvorfor jeg smiler, men verden er bare så dejlig, vi er så små. Bare tanken om at jeg eksistere gør mig pisse glad. Tænk at jeg virkelig sidder i en bus i Danmark. Kan det virkelig passe?!? :shock:

Det går hele tiden en masse sange igennem mit hoved, og de lyder bare så fantastiske. Det er lige før at jeg kan hører dem i virkeligheden! :rocking:

Da vi står af bussen, skal vi gå en kilometer for at komme hjem til Laura. Vi går ind i brugsen først og jeg køber alt muligt lækkert, til den søde tand. Da vi kommer ud af brugsen, forklare jeg Sofie at jeg er skæv. Hun bliver ikke så glad for at høre det, men laver ikke et stort nummer ud af det. Vi kommer hjem til hende - vi er alene hjemme. Vi går op på hendes værelse, tænder hendes PC, og skiftes til at bestemme hvilken sang vi skal hører. Hun kan godt lide mainstream pop, hvor imod jeg mere var i reggae humør. Imens vi hører musik, spiller hun tetris på FB, mens jeg kigger på. Jeg får lov at prøve et par gange, men fucker det op hver gang. Hun siger at jeg gerne må ligge mig i hendes seng og det gør jeg så. Hun spiller videre. Jeg foreslår at vi laver noget andet, men jeg har på fornemmelsen af at hun tror, at hash gør mig fuldstændig evnesvag, og at jeg ikke var i stand til at snakke, eller gå på chat-rolletter, som vi plejer. Jeg siger lidt i spøg at vi skal lege SP eller K, men vi når ikke så langt fordi Laura, er for optaget af sit spil, til også at kunne snakke med mig. Hash-rusen går langsomt over og jeg tager en bus hjem til mig selv.

Det var en meget atypisk tur hos Laura, fordi vi altid plejer at lave noget sjovt. Men hun troede åbenbart ikke at jeg kunne foretage mig noget - eller også havde hun bare en enorm stor trang til at spille tetris. :cry:

Jeg har beskrevet hash-rusen så godt jeg kan, selvom det er svært. Man skal ligesom selv opleve det hvis man vil vide hvordan det er. Verden virker kort sagt, vildt surrealistisk - dog synes jeg at alkohol forvrænger dine sanser mere end hash. Har man prøvet at være fuld, bliver man næppe overrasket over hash-rusen. Tak fordi i gad at læse med :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2012 11:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 00:29
Indlæg: 405
Fed rapport, men jeg anbefaler dig at du begynder at tænke på hvordan du priotere cannabis frem for din veninde, det kan sagtens være din veninde var lidt pissed over at du var skæv i hendes selvskab :) Men ellers fin rapport

_________________
Chicks N Weed + Loads of funny cannabis pictures - https://www.facebook.com/pages/Chicks-N ... 8084602410


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2012 14:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Fed rapport, men jeg anbefaler dig at du begynder at tænke på hvordan du priotere cannabis frem for din veninde, det kan sagtens være din veninde var lidt pissed over at du var skæv i hendes selvskab :) Men ellers fin rapport


Ja det var også hvad jeg tænkte...
Generelt foretrækker jeg også helt klart at fortælle folk, hvis jeg er påvirket, i hvert fald hvis det er nære venner som jeg skal være sammen med i længere tid. Det er meget rarere for mig selv ikke at skulle tænke på at skjule noget, og jeg synes også man skylder sine venner den respekt.

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team