Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 maj 2012 14:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Substans/er: 1 hash joint med 0,2-0,3 g "god" gade hash
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Dagen startede med at jeg stod op ved 14 tiden, solen bragede ind af vinduet. Jeg blev med det samme ramt af en lyst til at tage ud i naturen. Hmmm, så pakkede jeg en taske med lidt godter, og rullede en jay.
Egentlig var det meningen at jeg ville ha haft en chick med ud i skoven 8), men det eneste positive svar jeg fik, var fra en pige på vej mod paris.
"Fuck it, så smutter jeg sgu selv ud i skoven og chiller" hvilket jeg har gjort mange gange, da jeg boede i Jylland, og boede midt i dejlig natur. Har boet in the big city... well på amager, i 2 måneder nu, og har altid endt med en tur i en park ell dyrehaven ell lign når jeg har haft brug for at komme ud.

Sidder i s-toget mod farum, har drukket et par øl under rejsen. Her er proppet med folk, og 1000 cykler. Sidder pretty much i min egen verden, med lidt musik i ørene og glæder mig til at nå skoven.

"biiiing baaang buiim - Hareskov st." Fuck hvor er det fantastisk, stiger lige ud af toget og ind i skoven. Står bare med store øjne, og prøver at tage en beslutning om hvilken vej jeg skal gå, men er helt blown-away af farverne, lydene og vejret - fucking lækkert.

Får øjenkontakt og smiler til en dude der lige har sat jeg ved et bord med en pizza, han smiler tilbage, hvorefter han gir sig til at snakke med en random gammel dame der kommer hen til bordet.

Går lidt videre, meget langsomt... tænkte lige da jeg så ham, var det ligesom om jeg kunne mærke en connection "no gay stuff, dont panic" men bare en følelse af at være på samme bølge længde eller sådan noget. Havde også lyst til at sige hej lige da jeg så ham, men den gamle dame kom mig i forkøbet.

Så stod jeg der måske 200 meter fra ham, stalkede ham lidt, så begyndte han at gå - samme vej som mig.
Tænkte fuck it, tænder sgu op for en fed når han går forbi, og ser hvad der sker.

Den var han heldigvis med på - mega nice!
Nå nu havde jeg fundet mig en skov-smoker-buddy.
Selvom jointen ikke er så kraftig, bliver vi begge godt ramt, og situationen er utrolig nice og samtidig mega random og lidt akavet, men vi hygger og vandre ud i naturen.

Jeg gik hele tiden og tænke "Tror han jeg er en freak, der går og finder venner i skoven" så konkluderede jeg at vi begge to var freaks på den gode måde hehe.

Vi snakker lidt om hvad vi laver i hverdagen, musik, festivaller. Og her bliver det kun mere wierd og random, det viser sig at vi har pænt meget til fælles.
Da vi snakker festival, bliver temaet med det samme boom og ozora, hvilket åbner op for en snak om psytrance miljøet, som jeg er rimelig ny i. Han anbefaler nogen navne i chilout/psychill genren, og tilbød at sende invites til fester i området! TOPDOLLA tænker jeg bare, hehe :D
Sidder faktisk og hører "Carbon Based Lifeforms" ligenu, som han anbefalede, sweet.

Så faldt snakken på psychedelia, og det viser sig vi begge har en bruger på boardet. Efter denne konklusion faldt snakken hurtigt over på stoffer og erfaringer med disse, vi snakker svampe og syre, og andre sjove sager.

Men mest af alt, snakker vi bare om hvor random en oplevelse det er. "fuck hvor er det random" "det er for wierd" "hvornår har du sidst mødt en fellow psychedelisk smoker i skoven" "fuck" "det er så random, men nice" Er nok de sætninger der blev sagt flest gange, altid efterfulgt af et grin eller gensidigt smil.

På et tidspunkt kommer vi til en lysning med et kæmpe bøgetræ - der af en eller anden grund har valgt at vokse som et juletræ, vi går indstinktivt hen til træet og jeg siger "fuck et nice klatretræ" han siger "præcis" hvorefter vi flækker lidt, og gir os til at klatre. Ca en 5 meter oppe holder vi en pause, kokser lidt ud, snakker om hvordan vi er vokset op kbh vs jylland. Vi klatrer ned igen, går vidre ud i skoven.

Vores tur vare vel en 3-4 timer, og det er rigtig nice, bortset fra en helvedes masse myg der synes vi er lækre.
Uden at vide rigtigt hvor vi er, ender vi ved stationen, udvikler navne, så vi kan finde hinanden på facebook. takker for en god og random oplevelse.


Ja hvad er så pointen.. jeg ved det ikke, det var virkelig random. Ehj se og kom ud i skoven - der er skønt!
Også selvom dine dovne venner, kedelige bitches eller whoever ikke gider med. For det er sundt og rart at komme ud i naturen. og random.... meget random og nice :)

Tak for en dejlig tur i skoven!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2012 15:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Det lyder sgu som en rigtig hyggelig tur med gode positive vibes, og ja, man kan godt blive forbavset over for mange farver der er i skoven!

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2012 16:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 mar 2012 16:45
Indlæg: 14
Geografisk sted: København
det lyder som en fantastisk oplevelse!
mine forældre bor lige ved hareskoven. det må jeg udnytte noget mere!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2012 16:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Hareskoven er the shit - "rigtig" natur, virkeligt lækkert område, kan kun anbefales :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2012 16:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jan 2010 13:13
Indlæg: 81
Geografisk sted: I'm a highway child
Lyder for Nice! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team