Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ryger aften
Indlæg: 10 maj 2013 14:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 12:53
Indlæg: 0
Substans/er: For 100 kroners "Jamaican kush"
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Det blev røget rent.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Jeg vil godt lægge ud med, at sige at jeg har røget en 6-7 gange før, men aldrig har været rigtig skæv. Har kun prøvet at grine lidt, og stene en lille smule. Der var en gang hvor jeg havde drukket først, og så bagefter gik ud for at ryge. Der røg jeg alt for meget, og for meget cannabis blandet med alkohol er aldrig en god kombi, specielt ikke for en begynder. Og så vil jeg også lige indskyde at mig og min ven MD er nybegyndere (jeg ved dog meget om cannabis, har skrevet talløse opgave om emnet, både videnskabeligt set og set fra et legalisering kontra kriminaliserings synspunkt. Har også læst samtlige posts herinde tror jeg), men de 2 andre, ML og K er rutinerede, hvor den ene har røget i over et år, og den anden et halvt.

Triprapporten
Vi var 4 drenge, hvor 3 af os havde aftalt at tage ind i byen og købe noget skunk, og så efterfølgende tage hjem til min ven ML og ryge. Den sidste ville så komme når vi var kommet hjem til ML. Jeg springer turen over, da den ikke er speciel interessant. Men vi kommer hjem til ML og han begynder at rulle en cone, og mig og MD begynder og bestille pizzaer. KK kommer så, vælger en pizza og vi bestiller. Jointen er nu færdig og KK tænder op i den. Han tager et par puffs og sender den videre til mig. Jeg ville rigtig gerne være skæv skæv, så jeg tager et par store sug og sender den videre. Sådan går den lidt rundt om bordet i en halv times tid. Den er ved at være røget helt, da jeg lige pludselig har det som om jeg sluger min tunge. Det er lige som om min mund er blevet kæmpe stor, og hver gang jeg synker forsvinder den helt ned i halsen. Udover dette så når jeg synker får jeg et sukkerchok i kæberne, ligesom hvis man ikke har spist sukker hele dagen, og så spiser noget slik. Det er ikke helt sådan jeg følte, men det er sådan jeg kan forklare det bedst. Jeg bliver lidt nervøs over hvad der sker, for jeg kan huske at det var sådan jeg fik det, da jeg havde røget for meget sidst. Jeg tog det dog roligt, og overbeviste mig selv om at det var en hallucination. "Jeg kan mærke tungen, når jeg presser den mod gangen. Tag det roligt." Det virkede fint, jeg flippede ikke ud. Jeg ved ikke engang om det var ubehageligt. Det var det nok lidt, men det var mest af alt bare en underlig og anderledes følelse. :hm:
Der går sådan ca. 2 minutter med det, selvom det føles som 20-30 min., og så er det væk. Nu føles min mund bare underlig. F.eks. når jeg synker føler jeg at der er nogle steder i ganen som jeg ikke rammer med spyttet, og jeg kan føle meget præcis hvor spyttet er. Min bagerste del af munden bliver så meget tør, og at synke hjælper ikke, så jeg tager noget vand. Igen går der en 2 min så er det overstået. Alle sidder og koger lige nu. KK siger så at jeg skal mærke på hans hjerte, det gør jeg, og jeg kan mærke at det ræser af sted. Jeg kan se på ham at han er lidt bange, men han sidder med et stort smil, ligesom de andre, så jeg tænker what the hell, og tænker igen på at min mund føles meget underligt. Som om alt er blødt, og jeg kan mærke hvordan mit spyt det bliver afbøjet i munden.
Vores pizzaer kommer så og vi begynder at spise. Uden tvivl den bedste pizza, nogensinde. No doubt jeg bestiller den igen når jeg er skæv. Der er dog stadig det underlige med munden. Det er utroligt svært og forklare det så jeg vil bare lade være :D. Jeg finder dog ud af at jeg kun kan mærke det, når jeg tænker på det. F.eks. så begynder MD at grine fuldstændig ukontrolleret over noget KK gjorde. Det smitter, og lige pludselig sidder vi alle sammen og er helt færdige over noget, som kun MD ved hvad er. Der kunne jeg slet ikke mærke det med munden. Jeg sidder derfor, og prøver at tænkte på noget andet. Det virker nogenlunde, og det er nu lidt svagere end førhen. ML spørger så om vi skal bytte et stykke for et stykke. Jeg siger fair nok og vi bytter. Jeg spiser hans stykke og jeg kan mærke chillien helt bagerst i ganen. Det brænder næsten. Det bliver ved med at brænde i flere minutter efter, og det føles lidt ubehageligt, da der så er helt tørt der, og igen virker spyt ikke, det kan simpelthen ikke nå bagerst i ganen.
Vi færdiggører pizzaerne og så stener vi ellers bare i den næste time. Der bliver næsten ikke sagt noget. ML er den mest ædru og sidder på computeren, og styrer musik og er på facebook. KK har fået lidt for meget og ligger i sofaen, kigger ud i luften og glemmer konstant at katten ligger ved siden af ham, så han lægger sig hele tiden oven på den. MD sidder, og ser over skulderen på ML, og griner over noget hvert 10ende sekund. Jeg skifter lidt imellem at sidde sofaen, og på en stol ved bordet. Jeg har stadig det underlige med munden, det er dog ikke så slemt nu. Jeg har nærmest vænnet mig til det. Nu er der til gengæld en underlige svag kildefornemmelse i mine nosser. Igen det er svært at beskrive, men det er ligesom om, jeg undskylder på forhånd at jeg bruger billedsprog, at der sidder en og nulrer og kilder mine balls, samtidig med at de trækker i dem. Undskyld, men jeg havde advaret jer. Jeg rejser mig op, fordi det føles meget underligt. Fornemmelsen af de bliver trukket i forsvinder lidt. Så jeg skifter med at sidde ned, og stå ned i et stykke tid, indtil jeg mærker på de balls for at se hvad fuck der sker. De er næsten følelsesløse. Det føles virkelig fucking underligt. Ligesom hvis man har været oppe og træne, og man er helt død i kroppen. Ja, det er mine balls lige der.
Der går lidt tid med det, indtil jeg sætter mig ned i en lænestol og chiller. Nu kan jeg mærke et bodybuzz. Det med munden er stort set væk, mine nosser kilder meget svagt, så nu kan jeg fokusere på hvor godt jeg har det. Jeg sidder i den lænestol i hvad der føles som en time. Det var dog kun ca 15 min. Jeg tænker bare på hvor afslappet mit hoved er, så går jeg ned til skuldrene og så ellers bare videre ned. Hver gang jeg kommer til et nyt spot, tænker jeg på at jeg er et hylster med vand i, og hvordan vandet i det område forsvinder ud af kroppen, og så er jeg helt afslappet i det område. Når jeg så når til tæerne, har jeg det som om der kommer en bølge af afslappethed og euphori ind over mig. Der starter i hovedet og går helt ned til tæerne. Det sker et par gange. Så når det ikke sker mere starter jeg forfra med at tænke på afslappethed i hoved, vand ud af kroppen etc. Så siger MD at han går snart, og jeg siger vent lige 10 min mere, skal nemlig med ham hjem, men har det fucking godt, så ville godt lige trække den noget mere. Jeg kan nu mærke at den der bølge af afslappethed kommer i mine lår nu; helt automatisk. Resten er min krop er næsten normal, men mine lår føles så dejlige, og når jeg forsøger at løfte en kropsdel har jeg det som om der en magnet, der trækker dem tilbage. Altså ligesom når man sætter en magnet på et køleskab, den der trækkende fornemmelse. Jeg bliver siddende sådan i en 10 min. og har det mere og mere normalt, stadig med en dejlig afslappet fornemmelse og den der dejlige følelse i lårene. Under hele den her session har jeg tænkt en milliard tanker på kort tid. Mine tanker flyver, og jeg føler at jeg tænker hurtigere end normalt. Mine tanker skifter også meget. Det ene øjeblik et computerspil, så det næste Tom og Jerry. Har ingen idé om hvordan Tom og Jerry kom ind i billedet. Har ikke set det de sidste 10 år.
Nåh men vi begynder stille og roligt at cykle hjemad. Hjemvejen er stille og rolig. Jeg har det stadig dejligt, med den underlige følelse i mine balls nu og da. Jeg kommer hjem og lægger mig til at sove. Ligesom i starten af trippet, bliver min mund dog meget stor. Denne gang påvirker det, at jeg har svært ved at synke. Hver gang jeg skal synke, bliver jeg nødt til at lave en pludselig bevægelse for at tvinge det ned. Ganske ubehageligt. Og så alligevel ikke. Det burde være ubehageligt, men på en måde var det det ikke. Jeg falder dog til sidst i søvn og sover de anbefalede 8 timer.

Hvis du har læst det hele, tak! Den er meget lang kan jeg godt se :life: , men der skete bare så meget på så kort tid. Det hele varede halvanden til 2 timer, men det føltes som en hel aften. Er forresten øm i munden idag :D, nok fordi jeg sank mit spyt så mange gange. Ellers kunne godt tænke mig at få svar 2 vigtige spørgsmål, da jeg stadig er begynder:

1. Hvorfor i alverden havde jeg så mange "kropshallucinationer"? Var det pga. af at det var skunk, fordi jeg røg for meget, det blev røget rent, er det bare sådan det virker (Havde jo aldrig været rigtig skæv før), var det fordi jeg er begynder, hvorfor?
2. Kan jeg gøre noget for at modvirke det? Det eneste tidspunkt jeg fuldt ud nød min skævert på, var da jeg sad i lænestolen, da den største high var væk, sammen med hallucinationerne. Der havde jeg et dejligt body buzz, jeg tænkte på at life's good og ellers fløj tankerne bare lidt. Det er det jeg vil opnå med cannabis, ikke hallucinationer, så hvad kan jeg gøre for at modvirke hallucinationerne?

Det er her erfarne rygere, eller folk med samme oplevelse jeg godt vil have svar fra :D

Mange tak hvis i svarer på mine spørgsmål, det ville hjælpe meget! :D

Alt i alt var det en semi succesfuld oplevelse. Det bedste var uden tvivl i lænestolen, da alle de der hallucinationer ødelagde resten lidt. De var lidt ubehagelige, og jeg kunne kun tænke på dem, og det ødelagde min high. Det var dog sjovt, og det skal prøves igen!
Im out, god ryger :peace:

_________________
Roll, roll, roll a joint, twist it at the end. Light it up and take a puff, now pass it to your friend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2013 04:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
godt beskrevet man!! :-)
cannabis er mildt psykedelisk, så mit råd er at du ryger lidt mindre.. stadig rent :-D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 maj 2013 11:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 12:53
Indlæg: 0
Tak skal du ha :)

Og tak for rådet, det vil jeg så gøre :D

_________________
Roll, roll, roll a joint, twist it at the end. Light it up and take a puff, now pass it to your friend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2013 08:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 feb 2013 14:43
Indlæg: 58
Desuden, kan din psyke (hjerne) alene give dig hallucinationer i specifikke situationer, kunne evt. komme af angst, frygt, ekstrem glæde, stress el. lign. stærke psykiske følelser.

Prøv at ryge lidt mindre som "stopthewarondrugs" skriver, evt. ryge noget pot, da det har en mindre psykedelisk stærkhed, selvom det kun er et semi-psykedelika, Det indeholder nemlig mindre mængder THC, men har dog stadig ligeså store mængder CBD og CBN, hvor specielt CBD er mildnene overfor THC'ens paranoia, psykedeliske og eventuelle virkninger, der i din situation kunne bruges mildnede. Med pot er det også langt sværere at ryge dig frem til et bad trip, da det er mindre potent, så der kan du godt ryge en del.

God ryger, er på ferie på kreta lige pt. så magter virkelig ikke at rette i min tekst hvis noget er skrevet ringe eller fejl informerende, så ret mig lige ;) og kæft nogen flotte kakti de har her, ville super gerne kunne nå at koge en gang meskalin, men det bliver en anden gang ;)
:peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team