Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jun 2013 16:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2012 17:52
Indlæg: 1
Substans/er: Hash og Pineapple Kush
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
0,5 gram hash

0,5 gram Pineapple Kush

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:


Triprapporten
Hej Psychedelia :) . Det er min første trip rapport så bær over med mig. Ris og ros modtages med glæde :)

Min bedste barndoms ven og jeg havde besluttet os for at ryge ude i naturen. Det startede egentlig med, at vi var ude og træne i den lokale "jernkiosk". Da vi stod, og holdt pause, spurgte jeg, om han havde planer for aftenen. Det havde han jo heldigvis ikke 8) . Så foreslog jeg, at vi kunne lave en troldmand eller to. Vi blev enige om at gå ned på vores gamle skole, og rulle en joint. Da vi nåede til sportspladsen, begyndte himlen at se rimelig sort ud. Så vi gik over til et lille "hus", det er der hvor, træneren sidder under en fodboldkamp :) . Det begyndte at regne ret voldsomt, men vi kunne se, at det hurtigt ville gå over. Så jeg satte mig til at riste, nolde og forme en cone. Da regnen var stoppet, havde jeg lavet en sød lille troldman med ca. 0,25 gram ialt.
Vi gik op på togskinnerne (der kører ingen tog), og gik ned til skolen. Vi glædede os som små børn :P . Jeg fyrede, og startede med at tage et par gode sug, så sendte jeg den over til min ven. Da jeg fik den igen, kunne jeg godt se, at han fik rimelig røde øjne :lol: . Jeg kunne ikke mærke noget, så jeg sugede godt til. Da jeg sendte den tilbage til min ven, kunne jeg se, at han havde det godt :D . Vi fik røget færdig, og begyndte at gå langs togskinnerne.

Nu begyndte jeg at blive rigtig tør i munden. Benene havde også fået deres egen vilje. Vi gik, og snakkede lidt om gamle dage, og alt hvad vi lige kom i tanke på. Vi blev trætte i fødderne af at gå på skinnerne, så vi gik op på vejen. Vi stod, og fik en energidrik, mens vi slappede af. Jeg fik den fantastiske idé, at vi skulle høre musik. Jeg valgte derfor at gå på youtube på min mobil. Jeg fik straks fundet vores faste, kom-i-godt-humør-ryger-sang (Paul Simon - You can call me Al). Vi stod, og dansede lidt. Men vi fandt ud af, at der var dårlig dækning, så vi vendte snuden ind mod byen. Det var her omkring, at rusen peakede. Jeg havde det rigtig godt. Vores øjne var så røde, at det var tydeligt for alle, at vi havde det sjovere end dem, så for at folk ikke, skulle blive misundelige, tog vi solbriller på. Min ven havde dog formået at ødelægge sine briller :?: . Vi gik lidt udenom byen, da vi ikke havde lyst til at støde på nogen, som vi kendte. Vi følte for at sidde ned. Derfor blev vi hurtigt enige om, at vi skulle ned på sportspladsen.

Da vi var nået derned, var rusen helt tilpas. Vi var hverken kampskæve eller ædru, det var lige, som det burde være, når man går rundt udenfor, og bare vil slappe godt af. Jeg ringede til en kammerat, fordi vi syntes, han skulle være med. Han skulle lige køre en af vores venner til fest, men bagefter ville han komme forbi og være med. Vi begyndte så småt at komme til os selv. Jeg begyndte ud af ingenting at rulle den næste joint. Det var en lille 0,3 grams troldmand. Vi sad bare, og slappede af det næste stykke tid. Så ringede telefonen. Det var ham den anden ven, som holdt, og ventede på os. Ham den første ven hedder, "R" og den anden hedder "G".
R og jeg gik op til G. Vi steg ind i bilen, og sad, og snakkede lidt. Jeg ringede til den lokale pizzabar, og bestilte 2 pizzaer. 1 til mig og 1 til R. Vi sad, og ventede 15 min. til de var færdige. Da vi havde hentet pizzaerne, kørte vi lidt rundt for at finde et sted, hvor vi kunne ryge i fred. Vi kørte 40 km uden at finde noget. Til sidst endte vi i den sædvandelige skov. Den ligger 6 km fra pizzabaren :x . Nå det var der jo ikke noget at gøre ved.

Vi satte os til at spise. For satan det var godt. jeg har aldrig fået så godt mad før :D . Da vi havde spist ville G også gerne have noget urt. Vi satte os ind bag i hans bil, og røg en troldmand. Vi fik fyret op for den, og begyndte at suge på livet løs. Da vi var halvvejs, ringede K. K er også en god ven :) . Han ville da også svinge forbi. Da vi havde røget jointen, sad vi, og grinte lidt. Vi kunne høre en bil komme forbi. Først troede vi, at det var K, men det var det ikke. Det var en nyere bil, som drejede ned mod os. G og jeg blev lidt bange, for at det var politiet. Men det var bare en børnefamilie, som var ude og køre en tur. Jeg mente nu stadig, at vi skulle være kørt væk. Da den var kørt, gik vi udenfor, og gik lidt rundt i skoven. Så kom K, og så skulle der rulles igen. Vi lavede aftenens sidste troldmand. Jeg tror der var 0,7 gram i, eftersom G også smed 0,25 i den , og fik røget den ret hurtigt. Vi sad, og sagde sjove ting, og grinte lidt af det i et stykke tid. Nu ville vi hen et sted, hvor det var varmt, og der var TV.
Vi tog hjem til G, og så noget fjernsyn, og drak nogle sodes. Da klokken blev 23:30, sagde jeg, at nu skulle jeg altså hjem. Jeg skulle jo op på arbejde dagen efter. Så jeg blev kørt hjem af G. R blev kørt hjem af K.
Det var alt i alt rigtig fedt. Fik snakket godt igennem hele dagen, og vi undgik regnen :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2013 19:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Ikke saa meget "trip" over den rapport, men spaendende nok laesning. En troldmand er da, saa vidt jeg har forstaaet, en REN blanding af skunk og hash (uden tobak).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2013 22:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
lyder hyggeligt!

Citat:
Vores øjne var så røde, at det var tydeligt for alle, at vi havde det sjovere end dem, så for at folk ikke skulle blive misundelige, tog vi solbriller på.


pænt af jer :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2013 10:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2012 17:52
Indlæg: 1
Ikke saa meget "trip" over den rapport, men spaendende nok laesning. En troldmand er da, saa vidt jeg har forstaaet, en REN blanding af skunk og hash (uden tobak).


Jeg har sq aldrig trippet på hverken hash eller skunk :D . Jeg har da også læst et par andre trip rapporter hvor folk "bare" var skæve. Jeg gik derfor bare udfra at man kunne dele sine oplevelser igennem trip rapporten :) .
Og så mener jeg da også at man kalder det en troldmand selvom der er tobak i, men der må da være nogle andre herinde der kan give et svar. Og tak for hurtig respons :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2013 09:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
kristian1207 skrev:
Ikke saa meget "trip" over den rapport, men spaendende nok laesning. En troldmand er da, saa vidt jeg har forstaaet, en REN blanding af skunk og hash (uden tobak).


Jeg har sq aldrig trippet på hverken hash eller skunk :D . Jeg har da også læst et par andre trip rapporter hvor folk "bare" var skæve. Jeg gik derfor bare udfra at man kunne dele sine oplevelser igennem trip rapporten :) .
Og så mener jeg da også at man kalder det en troldmand selvom der er tobak i, men der må da være nogle andre herinde der kan give et svar. Og tak for hurtig respons :)


haha en troldmand er sku en troldmand om man laver den med eller uden tobak ! :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2013 15:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 apr 2012 14:39
Indlæg: 54
En troldmand er en troldmand er en troldmand...

Altså, hash-slang er jo som vinden blæser og varierer enormt meget efter egn og miljø. Jeg kan godt huske, nogle havde alle mulige dogmer om de rette ingredienser i en troldmand, da jeg begyndte at ryge for (gisp) 13 år siden. Der skulle både pot, skunk og hash i og ingen tobak. Jeg forstår nu bare en troldmand som en joint med grønt og hash med eller uden tobak.
Først og fremmest er det jo bare en leg, vi leger. Kald det, hvad du vil. Du kan også kalde en cigaret for en troldmand, hvis det på nogen måde kan gøre dig glad. :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team