Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2014 00:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 23:21
Indlæg: 2
Substans/er: hash (230 ryger) samt 2 flasker vodka delt mellem 5 personer
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
en 16 smøgs med 5.2 gram og omkring 10 shots (vodka) og en masse vodka med cola

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
ingen sygdomme og har røget hash i 3 år og det her er klart det værste jeg har prøvet skal lige sige vi alle var 16 da det skete

Triprapporten
mig og min ene ven mødtes (p) cirka 15:45 og gik mod staden for at købe noget hash, da vi er der inde møder vi en af vores fælles venner (j) som besluttet at joine os, vi ryger nogen pinde og beslutter os får at tage mod en anden ven (n) da han er alene hjemme, vi er hos ham cirka kl 20.00 vi er stadig pænt ramt af hashen, en anden af vore venner ringer og siger han kommer, (k) da han kommer har han vodka og cola med, vi tænker det nok skal blive en fed aften, (men der kunne jeg godt tro om igen) som tiden går indtager jeg mere og mere alkohol og vi bliver pisse stive, så cirka kl 03:00 får vi får den god ide om at lave en 16 smøgs joint, (vi har gjort det mange gange før) vi laver den og begynder at suge, allerede efter 10-20 minutter kan jeg mærke jeg er godt skæv, den dejligste følelse jeg kender til, det er ikke til at beskrive, tiden går og jeg kan så mærke at jeg begynder at blive mindre og mindre skæv, men samtidig med det bliver jeg mere og mere dårlig, det ender med jeg løber ud og kaster op, da jeg kommer ind igen er jeg meget bange og føler folk vil dræbe mig og alt muligt, derfra kan jeg ikke huske mere andet end jeg vågned på hospitalet næste dag, jeg fik af vide af mine venner at jeg besvimede og begyndt at gå i kramper og hyper ventilere det var klart det mest skræmmende jeg har prøvet men alligevel sidder jeg med en joint i hånden mens jeg skriver det her jeg har kun 1 ting at sige til jer "stonere" derude LADVÆR MED AT DRIKKE OG RYGE PÅ SAMME TID det ender kun dårligt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2014 18:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Havde du fået noget at spise? Lavt blodsukker + lavt blodtryk er næsten en sikker årsag til at besvime.

Hvad er 230 ryger btw?

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2014 12:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 23:21
Indlæg: 2
ja vi havde spist vi havde været på mac D så tror ikke det var derfor men en 230 ryger er bare "styrken" på hashen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team