Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 sep 2017 18:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2017 00:13
Indlæg: 10
Ca. 0,4 g cannabis

Gik ned til vandet og røg lidt hjemmedyrk på min H2FLO-vapor i går aftes ved 22-tiden. Smukt, stjerneklart, månen lidt over halv, nærmest lunt. Efter mit første svampetrip - ligger her på sitet - er jeg begyndt at dyrke meditation. Både på egen hånd og guidet med lydfiler jeg finder på nettet. Månelyset danner månebro i havet, og det er så smukt, roligt og stille, kun med lyden af havet, at jeg umiddelbart går i meditativ tilstand: tankerne stopper og der er kun nuet og duften af tang. jeg sætter mig i skrædderstilling på en stor, flad sten, lukker øjnene og prøver at synke ind i mig selv. Inspireret af en af de lydfiler jeg har hørt, fremmaner jeg en kugle af lys og energi på størrelse med en badebold mellem mine hænder. Jeg lader kuglen vokse, og i takt med at den vokser og bliver tungere, fyldes jeg med lysenergi.
Kuglen forsvinder, men nu er mine hænder lavet af lys, og de kaster lyskegler ud i universet. Det breder sig til resten af kroppen, indtil jeg stråler lys ud i alle retninger. Jeg prøver at sende lysstråler ud i universet med brystkassen, men der brydes magien, og jeg vender tilbage.
Sidder lykkelig og ser ud over vandet en tid, før jeg beslutter mig til at prøve, om der er energi til en omgang mere. Lukker øjnene og synker denne gang ind i lyden fra havet, som overtager mig, og jeg sidder og svejer frem og tilbage til lyden af havet, som tang i stille bølgeskvulp. Alt i alt har det vel taget en god times tid. Jeg går hjem og går i seng til Chakras Meditation i hovedtelefonerne og flyder på musikken en times tid før jeg falder i søvn.

_________________
MDMA er kemikernes gave til menneskeheden
Psilocybin er gudernes gave til menneskeheden


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team