Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 apr 2010 18:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
10 - gamle - HBW frø

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Et hyggeligt værelse på et kollegium

Triprapporten
Hej allesammen!

PROLOG:

Her i starten af påskeferien prøvede mig og min ven L, HBW for første gang.

Om lørdagen - sidste uge - sidder mig og L, og keder os, vi sidder skifevis og gamer lidt på min computer, spiser og snakker. Pludseligt kommer en house-mate jeg vil referre til som LL ind på værelset. Efterhånden leder vores snak med ham ind på LSD, da vi alle 3 har prøvet det. Det giver os den idé, at vi da lige skal have fat i nogen mærker. Men ingen vi kendte havde nogen, så det måtte vi desværre droppe igen.
Men til vores store glæde får vi en opringning af LL's ven R, som hørte at vi gerne ville have fat i noget psykedelisk, så han tilbød os at købe 40 HBW frø. Både mig og L havde før læst en del positivt om dem, så det sagde vi selvfølgelig ja til.
Efter opringningen hoppede mig og L derfor i en tilstand af eufori ned til banken, for at hæve penge. Vi bemærker begge, at det næsten allerede virker som om vi tripper.
Da R kommer, sidder han og LL lidt inde på mit værelse, og fortæller L og jeg om stoffet. Jeg spørger, omkring den mulige kvalme ved HBW, som jo er ret infamous, men det ikke er så slemt. Når jeg ser tilbage på det, tror jeg de underdrev.

HANDLING:

Med de 40 frø i hånden går L og jeg lidt rundt om os selv, man kan vel næsten sige, at vi manner os op til at tage dem. Relativt hurtigt kaster jeg 10 frø i munden, og det samme gør L. Ret hurtigt efter, måske 10-20 minutter efter, kan jeg mærke et LSD lignende 'come-up', hvor min krop bliver lidt urolig, men L kan stadig ikke mærke noget.
For at slå tiden lidt ihjel indtil trippet - og fordi jeg stank af død gnu - går jeg i bad, imens L sidder og skider. Her begynder min krops uro at tage til, og L begynder at få en ret seriøs kvlame. Vi begynder at snakke om vi overdrev ved at tage 10 frø hver, og vi joker lidt smilende om, at vi nok får et evighedstrip.
Efter badet går vi ned på mit værelse, og lægger os i min dobbeltseng omgivet af dyner, puder og andre bløde sager, og L får den GENIALE idé at sætte 'Relaxation music' på, noget der kan findes på youtube.
Hurtigt holder den kvalme jeg imellemtiden havde pådraget mig op, og under hele trippet har jeg det faktisk helt fint, så længe jeg ikke står oprejst.
Imens vi lægger der, spreder der sig en komplet ubeskrivelig følelse af rarhed sig i hele min krop. Jeg tror ALDRIG, jeg har slappet så meget af før. det var fantastisk!. L og Jeg snakker en del, om hvordan det føles, og jeg får virkelig spammed ting som "aaaarh .. Jeg har det virkelig raaaaart", eller 'Faaanthaaastisk!' og vi begynder begge at grine utroligt meget af det, selvom det ikke lyder af meget, da det næsten er svært at få lyd på ens grin med HBW.
Efterhånden bliver snakken dog lidt mere seriøs, og vi begynder at snakke om vores venskab. L siger, at jeg godt kan virke mega arrogant engang imellem, hvilket er irriterende, men at han har lært at det bare er sådan jeg er.
Da han siger det, opdager jeg at han har ret, og jeg får lyst til at undskylde for min tidligere adfærd. Tilgengæld når vi også frem til, at L kan virke unødigt problemfyldt.
Vi snakker også om vores fælles venner, og hvordan L systematisk har prøvet at teste deres karakter, for at se hvad de er 'skabt af'. Herunder leder snakken over på hele vores vennegruppes karakterdannelse, og hvilke af vore venner der har fundet sig selv, og hvilke der ikke tør udforske sig selv. Når jeg ser tilbage på det, var det ret interessant, og jeg er stadig efter trippet enig i de konklusioner vi kom til. Men vores samtale bliver ret bradt afbrudt af LL, som kommer ind på mit værelse, han spørger til hvordan vores trip er, og virker ret interesseret i at høre hvordan vi har det, da han jo også selv har prøvet det.
Jeg husker, at han tændte en smøg på mit værelse, og jeg et lille øjeblik føler mig overbevist om, at røgen fra den har erstattet alt luften i rummet, og jeg føler mig kvalt. Resten af trippet, har jeg en ret ubehagelig fornemmelse af ikke at kunne trække vejret udaf næsten. Men nok om det, LL får en ret sjov - og lidt nasty idé :P - Han får os til at knappe vores skjorter op, også kører han sine kolde fingre rundt på vores overkroppe. Det giver for os begge flotte billeder af farvespiraller for vores indre blik, der bevæger sig i takt med LL's fingre.
Efter LL går, sætter L noget musik på fra et spil der hedder Elder Scrolls: Oblivion, og her bliver det VIRKELIG fedt!. Vi hører både den heroiske intro musik, og de stille natur-tematiske sange fra spillet, og bliver inspireret til at 'roleplaye' imens vi tripper. Vi finder begge på karaktere, som vi vil være fra universet. Imens jeg så finder på min karakter, lukker jeg øjnene, og det er som om jeg næsten kan mærke den bidende frost, og den kolde vind, der er i de sneklædte bjerge jeg forestiller mig.
Ret pludseligt vil L udenfor - gennem mit vindue - og ud i haven. Sikkert pga den friske luft og stjernerne. Jeg prøver, at gå med, men kan ikke stå op mere end 10 sek ad gangen uden at blive overfaldet af en vild kvalme.
Det resulterer i, at jeg bliver indenfor, imens L er ude under stjernene.
Bedst som jeg så lægger der alene, opdager jeg at jeg egentlig virkelig skal skide, men jeg føler mig virkelig overbevist om, at jeg vil få en orgasme - pga den rare følelse i min krop - hvis jeg føre det ud i livet, hvilket jeg lægger og klukker over i længere tid.
Kort tid efter det kommer L tilbage, og siger "Jeg har været ude og spille pik" på en måde der får det til, at lyde som om han egentlig bare har slået græsset. Det giver mig et indre grineflip, og jeg tænker over komikken i, at 2 drenge ligger i en seng og hører afslappende musik i 6-7 timer, hvorpå den ene lige går ud i haven og spiller pik.
Kort efter falder jeg relativt hurtigt i søvn.

EPILOG:

Næste dag vågner vi op, og er begge i lidt dårligt humør. Jeg har en fornemmelse af, at have forandret mig personlighedsmæssigt. Vi står op, og går ned i Kvickly og køber for omkring 100 kr frugt, da vi begge er hvad der bedst kan beskrives som frugt liderlige. Vi sætter os ved en flod-å i nærheden, og kigger på vandet piple afsted i det smukke forårslandskab, imens vi spiser jordbær. Det gør os hurtigt betydeligt gladere, og da vi kommer hjem får vi en næsten kronisk lyst til at rydde op på mit værelse, gå i bad, barbere os, og generelt bare sætte orden på det hele, hvilket vi efter et par timer er færdige med.
Vi sidder tilbage med en utrolig dejlig følelse af indre såvel som ydre orden og ro. Hvilket jeg tror er hvad jeg personligt har opnået ved trippet, indre ro og orden.


Det har virkelig været et banebrydende trip for mig. Hvis jeg nogensinde har udviklet mig på et stof, så er det HBW. Jeg føler virkelig, at jeg har opnået et mere roligt og sikkert jeg end det jeg havde før, og det jeg var bange for skulle være personændringer, har istedet været en mental oprydning, som jeg har trængt meget til.
Samtidig har jeg dog aldrig i sinde at røre HBW igen. Det jeg har oplevet har givet mig alt for meget respekt for LSA, til at jeg ville gøre det igen.
L og jegs HBW trip har også fornyet min lyst til LSD, og det er gået op for mig hvor meget jeg egentlig 'holder af' det stof. Der ligger så meget glæde, episk storhed og smukhed i det stof.

Tak fordi I læste, og håber ikke min første trip-rapport er blevet alt for lang og kedelig :)

KH

Gufberg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2010 17:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2007 19:33
Indlæg: 454
hej

jeg synes at det var en god og interessant triprapport.

Citat:
Kort tid efter det kommer L tilbage, og siger "Jeg har været ude og spille pik" på en måde der får det til, at lyde som om han egentlig bare har slået græsset. Det giver mig et indre grineflip, og jeg tænker over komikken i, at 2 drenge ligger i en seng og hører afslappende musik i 6-7 timer, hvorpå den ene lige går ud i haven og spiller pik.


den sætning sidder jeg stadig og griner af :lol:

jeg er lidt nysgerrig, da jeg selv lige har bestilt nogle frø hjem for første gang: hvordan kan det være at du ikke vil prøve hbw igen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2010 20:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
BryGs:

Jeg synes HBW er alt for hård ved psyken. Man mindfucker virkelig, og føler sig - gjorde jeg ihvertfald - meget træt i hovedet efter trippet. Har man det rette set'n setting, vil det tilgengæld blive et VIRKELIG rart trip :).

Kan iøvrigt huske et tidspunkt, hvor jeg i en mindre grad blev bange for at blive sindsyg. Har jeg aldrig oplevet med LSD.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2010 17:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2007 19:33
Indlæg: 454
ja ok, på den måde. synes der er meget delte meninger omkring styrken af et hbw trip. trip rapporterne herinde ser helt forskellige ud. men 10 frø lyder egentlig også som en ret høj dose :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2010 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Vil tilgengæld også anbefale dig ikke at tage for lidt. For så får du kun kvalme og none of the benefits :)

Vil iøvrigt lige trække lidt i land:
Det kunne jo godt lide som om, at jeg ikke kan lidt HBW. Det kan jeg bestemt godt, det var en fed oplevelse, som jeg har glad for at have haft. Happy trippin! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team