Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 maj 2010 12:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2009 17:54
Indlæg: 12
Geografisk sted: Eventyrland
Substans/er: Hawaiian Baby Woodrose-frø
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
10 stk. Hawaiian Baby Woodrose-frø

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Sammen med en ven, afslappet stemning, klar på fest og farver ;)

Triprapporten
Hej Psy :)

Her kommer så min anden triprapport og jeg håber i kan lide den.

Dagen er lørdag d. 1/5-10, jeg befinder mig på Nørrebro hos nogle venner jeg skal være hos hele weekenden. Vi havde planer om at komme i fælledparken da det jo var arbejdernes internationale kampdag, men kun min ven som trippede med mig var frisk på at tage derover da vejret var lidt dårligt. Vi stod op og de andre tog ud for at stå på skateboard, og mere så vi egentlig ikke til dem før sent på aftenen.

Min kammerat og jeg beslutter os for at tage ud og skaffe de her HBWR-frø og fik os en god snak med sælgeren om indtagelse, dosering og bare generelt gode råd, selvom vi selvfølgelig har læst meget op på dette først. Vi beslutter os får at købe 10 frø, så kan vi få 5 hver og se hvordan det går.
Vi kommer hjem og får renset frøene, hvorefter vi tygger dem i 10 min og derefter synker dem. De smager hverken grimt eller dårligt, så det er ikke slemt. Efterfølgende ligger vi os til at høre noget musik og laver en god stor joint til at skyde trippet i gang med. Da vi havde tømmermænd tog det lidt længere tid end normalt. Ca. 25-30 min. efter vi har taget frøene ryger vi joint'en, og bliver skæve, men ellers sker der ikke så meget.
En time efter indtag begynder vi begge at føle os opstemte på en behagelig og lykkelig måde, vi får nogle sjove smerter i benene. Det er svært at forklare hvordan det føles, men det var som om at der lå en rød pølse inde i mit ben og gjorde ondt. Selve tanken og følelsen fik mig til at grine af det, fordi selve den måde smerten føles på simpelthen er så åndssvag :D
Der sker stadig ikke det store, og vi ryger en lille pind mere. Nu er der gået 1 ½ time og vi mærker begge stigende opstemthed, og beslutter os derfor for at tage over i fælledparken og være sammen med en masse af dem vi kender derinde. Da vi kommer ud på Nørrebro og jeg skal med bussen kan jeg mærke at der sker noget underligt :D Min krop får en svævende fornemmelse, og jeg synes at farver og lys virker meget kraftigere end førhen. Normaltvis er jeg rigtig god til hurtigt at finde en bus, tog, transport hurtigt, men her stod jeg i hjertet af Nørrebro og fattede HAT! Jeg anede ikke hvor jeg skulle gå hen, og både min kammerat og jeg er står bare og griner fordi hele situationen er sindssygt komisk.
Efter at have stået og tåget på Nørrebro i ca. 15 min. finder vi endelig ud af at tage en bus, og vi kommer ind i fælledparken. Her peaker det for alvor, en strøm af glæde brager ud i hele kroppen, og der er og vi står lidt nede bagved i fælledparken ved noget techno-musik som ikke normalt "tænder" mig, men på HBWR så var det bare helt i orden og jeg ravede derudaf ;)
Efter lidt tid beslutter vi os for at sidde og prøve at drikke en øl. Vi havde egentlig planlagt ikke at drikke under indtaget af HBWR, men besluttede os for at dele en dåseøl for at starte let. Den halve øl ramte meget hårdt, men det skyldes nok også at vi slet ikke havde spist noget hele dagen for netop ikke at få kvalme/opkast. Derefter drak vi kun en lille smule øl igennem et par timer.
Peaket har været der og langsomt begynder glæden at skrue lidt ned, det var vi lidt kede af, men da vi var sammen med en masse venner og vi hyggede til musik, god stemning og en joint så gjorde det faktisk slet ikke noget. Festen fortsatte ude på staden efter, men jeg var træt og tog hjemtil nørrebro for at slappe af til noget musik og en joint ;)

8timer efter indtag af frøene er effekten så småt ved at være helt ude af kroppen, min konklussion er at vi havde et perfekt trip første gang med HBWR og at det helt sikkert er noget jeg skal prøve igen ved lejlighed :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2010 23:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2009 22:04
Indlæg: 183
Lyder virkelig som et fremragende trip du havde dér :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team