Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Meskalin
Indlæg: 09 sep 2009 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2009 16:24
Indlæg: 86
Substans/er: Peruvian Torch
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
50-55g tørret kaktus índtaget i løbet af flere timer

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
En eller anden tilfældig dag ovre i min kammerats lejlighed hvor vi kunne være i fred uden at blive forstyret. Ingen af os havde fastet eller på anden måde forberedt os på det, da det kom som en impulshandling fordi jeg tilfældigvis modtog 200g kaktus med Post Danmark den dag. :D

Triprapporten
Vi startede omkring kl 17 med at spise ca 15g hver. måden vi indtog det på var simpelthen at æde det fra posen og skylle det ned med kaffe, sodavand og øl, bare hvad der var nærmest. Kan ikke huske nogensinde at have spist noget der smagte så vederstyggeligt. men i løbet af 15 min var det ædt.

Den næste time gik uden at nogen af os mærkede noget til meskalinen. Måske kunne det mærkes ganske lidt, men det er svært at sige da vi også havde drukket et par øl.
Derfor besluttede vi os for at æde noget mere, vi åd ca 10g mere hver. Derefter kom kvalmen langsomt snigende, modbydelig var den, det var lidt af en kamp at holde det inde men det gik.

Ca kl 19 begyndte vores samtaler at tage en lidt mere filosofisk drejning, dog afløst af nogle latter udbrud fra tid til anden. Vi snakkede om hvordan verden hang sammen, universet osv. På samme tidspunkt kunne vi se at tingene begyndte at se lidt anderledes ud, farver blev mere klare, og skyggerne bevægede sig på unaturlige måder. Det skal siges at ingen af os havde prøvet et meskalin trip før. Men nu fik vi blod på tanden, vi stoppede med at veje kaktussen, vi begyndte bare at sidde og snakke, høre musik og spise af kaktussen så snart kvalmen ikke var så slem.

Ca kl 20 begyndte det for alvor at tage fat, intet så normalt ud mere, alt var virkelig fordrejet og vi talte ikke så meget sammen mere, vi sad bare og lyttede til musikken og kiggede på de ufattelige ting der foregik foran vores øjne. Jeg har taget ALDRIG set noget så flot. Et sted mellem kl 20 og 21 gik det helt amok. Tingene var så vanvittige at se på, sad og kiggede ind i en hvid væg og så slanger sno sig hen af den, slangerne havde ikke naturlige farver, men var i mønstre af guld, sølv, lilla, grøn og rød, alle farverne var så klare og skarpe at det er umuligt at beskrive med ord. Samtidig stod nogle ægyptiske dansere (ligesom dem man ser på billeder fra pyramider) og vred sig en smule på den hvide væg, for langsomt at forsvinde igen, de gik nærmest op i sort røg, som så dannede nye lige så vanvittige ting på vægen. Diamanter og ædelsten i alle tænkelige farver voksede ud af vægen og forsvandt på samme måde. Det mærkelige var at vi følte os meget klare i hovedet, vi kunne sagtens sidde og føre en normal samtale imens dette skete omkring os, men det virkede som om jo mere vi snakkede sammen, jo mindre visuelle effekter kom der, så vi holdt for det meste vores kæft og nød vanvidet! De ting jeg så var så livagtige og flotte at jeg ikke ved hvad jeg skal sige. Det er ikke ligesom svampe hvor man næsten ikke selv ved hvad man hedder når det går virkelig vildt for sig. Det her var meget roligt, men ufattelig flot. Jeg tror vi sad i 3 timer og hørte AIR - How Does It Make You Feel? på Repeat. Inden kl 21 havde vi spist ca 50g hver. Sådan forløb hele natten, omkring kl 04 var det så småt på vej ned igen, men stadig flotte visuelle småting. Men vi havde jo set så vanvittige ting at det ikke kunne imponere os med lamper der vred sig og ting der skiftede størrelse og farver, de helt livagtige og komplekse visuelle effekter var ved at være væk. Jeg blev helt skuffet da det gik op for mig at det var ved at være slut fordi det havde været så usandsynelig flot. Kort tid efter faldt vi i søvn. Jeg sov længe og dybt og havde det ganske fint da jeg vågnede, dog en smule træt og urolig mave resten af dagen.

Konklusion

Jeg har aldrig set noget så vanvittigt, meningsløst og flot blandet sammen i en stor psykose! En anden ting der overasker mig er at jeg var så klar i hovedet i forhold til fks. svame eller LSD, der var INTET mind fuck af nogen slags. Dette kan dog også skyldes valget af set and settings. Vi har siden spist det nogle gange med samme resultat uden at faste eller afholde os fra alkohol undervejs uden problemer. Jeg har også prøvet kun at spise 25g, men det var ikke nok til at fremkalde de vilde ting, overhovedet. Følte jeg havde spildt 25g narko-kaktus. Men alt i alt en fantsatisk oplevelse som jeg aldrig glemmer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Meskalin
Indlæg: 06 jan 2016 21:38 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Tak for din fine tripbeskrivelse. Bare synd at du ikke forstår, hvad det er du har oplevet. 8)
Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team