Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jun 2009 14:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jun 2009 13:44
Indlæg: 1
Substans/er: Meskalin (kaktus)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Én pose fra butik på Nørrebro (i ved nok hvilken)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Faste i 24 timer, dvs, kun vand indtaget 24 timer optil indtagelse. Vinter ca. kl. 20

4 drenge, kaktus blended/kvast i stagblender, kaktus blandet op i youghurt og tildrysset med uendelige mængder af sukker og sirup.

Godt humør og dejlige venner!

Triprapporten
Hejsa alle sammen. Jeg har aldrig skrevet herinde før, men læser tit på siden og syntes nu det var påtide at jeg bidrog lidt til fællesskabet og vil fortælle om min første oplevelse med kaktus.

Vi mødtes alle sammen (4 drenge) i en lejlighed i København. De tre andre havde prøvet kaktus før og havde overbevist mig om at prøve det med løfter om højere bevidsthed og en god griner (og græder). - Fint tænkte jeg.

Vi blendede det grønne stads og puttede det i youghurt. og ja, det blev helt grønt, og det smagte forfærdeligt! - selv med brug af sukker og sirup var det svært at få ned og min kammerat der før havde prøvet meskalin, måtte hoppe fra da han ikke kunne spise det. Vi andre fik det dog ned.

Jeg havde fået at vide at det først ville virke efter ca. 2½ time og jeg besluttede at bestile en taxa og hente noget mere kaktus hjemme i en lejlighed, så ham der ikke kunne spise det, kunne komme det på noget andet.
Jeg tog taxaen sammen med ham, og efter 30 min, kiggede jeg mig i spejlet og opdagede at det sorte i mit øje, nu fyldte alt farven ud. "Det kan sku da ikke allerede virke?!", men det gjorde det. Jeg var så småt ved at komme ud i et trip, og skyndte mig hjem igen (meget interessant taxatur btw.) - Da vi kom hjem sad de andre drenge også og var ved at få det godt og der gik ikke lang tid før det hele begyndte for alvor.

Jeg fik godt nok lidt urog i maven, på grænsen til kvalme, men gik hurtigt væk igen. Tror dette skyldes min faste, da jeg før LSA har forsøgt uden faste, og fik meget kvalme og kastede meget op.

Alle lyde gav rumklang, og alt hvidt lys blev pludselig meget blåt i skæret, vi røg nogle fede og noget skunk på vapo'en og pludselig slog det ind. Musik var smukt, idéer var geniale og bedst som vi sad og diskuterede universet (den samme gamle historie) - skulle vi ud og lege sneboldskamp. Det var meget uoverskueligt, men enormt sjovt. - For at gøre en laaang histore kort (trippet varede indtil næste morgen) så endte vi op med at tude lidt til pochahontas sangen colors of the wind, og se filmene "Memento" og "Animatrix" , og dette kan varmt anbefales. - Næste morgen skulle jeg lave lektier (skrive koder til hjemmesider) og sjældent har jeg tænkt så logiskt og klart.

Som konklusion, vil jeg bare sige at det er lovligt, nemt at få fat i - og pisse hamrende dejligt, jeg skal klart prøve det igen, jeg fortryder intet og, hold da op, - Hvor var det bare et dejligt trip. -

::skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål::

/Riiz

(tag endlig let på sproget, gider ikke læse det igennem ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2009 23:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 dec 2008 05:24
Indlæg: 75
Lyder virkeligt fantastisk :)
Jeg overvejer også kraftigt at prøve det her i sommerferien, så lige for at være sikker; I spiste en pose (25 g.) hver, for at få disse virkninger, ikke sandt? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2009 22:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2009 17:54
Indlæg: 81
Geografisk sted: bag hampen
Hey,

Fed rapport men lidt nastyt og blande det med yogurt (;.

Men da jeg læste din rapport tænkte jeg det er jeg nød til og prøve, en af mine kammarter har også sagt man kunne få en lovlig kaktus der var meget nem og få fat i, så støder jeg heldigvis på din godt rapport. Håber du vil svarer mig på om det er denne kaktus:

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2009 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jun 2009 13:44
Indlæg: 1
Jeps det var 25 g. hver!
Katktus'en var af arten Peruvian Torch.
Håber det kunne hjælpe selvom svaret kom lidt sent. Godt trip!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 07:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Synd du ikke beskriver bare nogle få af de vildeste ting du oplevede lidt mere.
Lyder som et meget inspirerende trip, skal afgjort prøves når jeg bliver lidt ældre! :)

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team