Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Test Dosis
Indlæg: 02 dec 2013 21:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Substans/er: Meskalin aka Bridgesii, Peruvian torch og San pedro
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Lidt, men mere nu

Dosering og anden informaton om substanserne:
90 cm San Pedro - 1 kg frisk skind
40 cm Peruvian Torch - 350 g frisk skind
20 cm Bridgesii - 160 g frisk skind

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Lettere træt efter en lang uge, men med høj positiv indstilling til livet!

Triprapporten
For omkring 3 år siden, besluttede en kammerrat E og jeg om at prøve Meskalin. Jeg bestilte kaktus hjem fra nord, syd, øst og vest, kogte det ned til en sort lakrids masse og indtog denne. Efter 4 timer ingen effekt og følelsen af at have smidt penge ud af vinduet kom selvfølgelig.
2 år senere prøvede vi igen, men kogte det denne gang, kun ned til 1dl tyk brun salt, grimt smagende masse. Igen indtog vi det og denne gang var der lidt effekt, men ikke mere end meget små bevægelser.
Over de to år der nu var gået, var jeg begyndt at have en nogenlunde stor kaktus samling og nogle af disse var af ok størrelse (H: 60cm, B: 7cm).
I år høstede jeg, hvad der sammenlagt svarede til 1,5 meter kaktus af arterne Bridgesii, Peruvian torch og den mest kendte San pedro. Denne mænge skulle gerne svare til 3x 500 mg Meskalin doser (fortalt fra erfarende kilder). Skrallede, kogte og nedkogte væsken til lakrids klumper igen. Samlet kom der et slut produkt ud på 66 g ”lakrids”.
Jeg snakkede med E igen om at vi skulle prøve det en gang over julen, men inden ville jeg lige prøve en test dosis, hvis nu det skulle være mere potent end hvad regnet med.



Fredag 15.15
Var lige kommet hjem og en lakrids klump på 13 g var afvejet og lagde på bordet.
Begyndte at indtage den og kan kun sige ”don’t tast just swallow”. Smagen er meget saltet, for ikke at nævne grim! og den sætter sig godt fast, hvis først der smages på den.
Der skulle gå ca. 4 timer før peaket skulle komme, så jeg gik ned og smed tøj til vask, med tankerne ”jeg kommer ikke til at mærke en skid!”

16.25
Begyndte der at samle sig en masse spyt i munden på mig, ligesom når man skal kaste op. Denne del var jeg forberedt på, da jeg også oplevede den på anden gang, hvor jeg fik en mild effekt.
Gik ned til vaske rummet for at hente mit tøj, for så kunne jeg også få lidt frisk luft.

17.30
Små visualer begyndte at forekomme, specielt når man kiggede på mine lamel gardiner. De bølgede, dansede og hvis man fokuserede nok, kunne der også komme ansigter frem.
Ringede til min ven E og fortalte ham om, han godt kunne glæde sig til jul.

18.00
1 timer fra peaket og allerede nu, kunne jeg mærke at dette var ikke bare en threshold dosis. Det hele bølgede og mit gardin blev ved med at danse. Var selvfølgelig fascineret over alt dette, og grinte høj lydt over, hvad der ellers skulle være en normal fredag aften.

19.00 – her efter er der ikke tid længere
Jeg ringede igen til min kammerat E og sagde alt bølgede, hvor han svarede ”Alt?” Jeg kiggede nu på min væg og den bevægede sig ja, men ikke som en bølge længere, men orme. Min væg blev om til en stor klump orme, som gravede sig igennem min væg. Det hylede mig lidt ud af den, for føj, det var lige i overkanten.

Over den tid der nu var gået, hvad jeg indtaget omkring 2 liter væske. Det sjove var at jeg ikke rigtig var tørstig, men det var alligevel rart at få noget væske indenbords og med den enorme mænge, skulle jeg jo en tur på wc. Satte mig på toilettet og tågede lidt ud i luft. Så ned på fliserne på gulvet og de prikker/mønstre som var på gulvet, begyndte at hæve sig, flyde rundt, for ikke at nævne køre rundt som små insekter. Ikke at de lignede insekter, men de bevægede sig som sådan. Havde ikke rigtig lyst til at der skulle ske noget på wc’et, men havde mest håbet på at kunne få lidt ro – desværre kunne det ikke lade sig gøre, så jeg slukke lyset og håbede på det bedste. Lyset blev slukket, men hurtigt tændt igen, da det var som om jeg ikke var alene der ude. Fik pisset færdig og så var jeg ellers ude af det væmmelige toilet.
Besluttede mig for at jeg ville have mig en smøg og det skulle være udenfor. Jeg har en havestol til at stå foran min dør, så den satte jeg mig på, tændte min smøg og faldt lidt til ro. Det var fantastisk at være udenfor, den frisk luft og vinden i træerne beroligede mig og fik mig til at følelsen af at alt var som det skulle være. Kiggede på muren overfor min terrasse, og fugemassen mellem murstene, så ud til at udvide sig, lidt som en brystkasse, når man tager en dyb indånding. Murstene var normalt vis gule, men nu var de blevet røde og bygning var lidt som en levende organisme, som åndede/levede.

Da jeg kom indenfor igen, fik jeg lyst til at spille på min guitar, men strengene havde ikke samme hårdhed som normalt eller de føltes ikke sådan. Det kunne minde lidt om overkogte spaghetti. Det føltes fulkommen latterligt at trykke på dem og det blev nærmest umuligt at spille på dem. Det var lidt som om den motoriske del/følelsen i mine fingre var forsvundet eller meget langt væk. Begyndte at spille ”nothing els matters” eller prøvede hvert fald og hver gang den dybe G streng blev trykket på, gav det lidt af en doppler effekt i hoved op mig. Så på gulvet og en ræv dukkede frem i trægulvet. En blev til to og de bevægede sig i takt til melodien. De fortsatte med at danse til melodien var ovre og så let som de var kommet forsvandt de igen.

Satte guitaren på plads og opdagede at mit syn var blevet sløvt i forhold til, hvad der skete. Der var op mod 0,5 sekunders delay på mit syn, så når jeg flyttede mig hånd, registrere mine øjne det første længe efter. Viftede med min hånd og den viftede videre, når jeg stoppede. Det lignede nærmest at jeg havde 10 fingre på en hånd.

Stilheden gjorde mig sindssyg, ville have nogle at snakke med, men kendte ingen jeg lige kunne tage hen til eller ringe til, så det sociale blev udskiftet med musik fra computeren.
Første gang jeg var på svampe, blev der sat ”melancholy hill” og der var den et hit, så hvorfor skulle det ikke også være det denne gang? Musikken blev sat på og jeg smed mig under min dyne og lukkede øjnene. Tænkte på min kæreste, hvor dejlig hun var, hvordan jeg ville gøre alt for hende. Musikken satte følelser i gang og den klassiske blomster mark, hvor vi begge løber på, hvor solen skinner og fuglene synger, kom frem. Musikken stoppede og tanken forsvandt, så musikken blev hurtigt sat på repeat. Det samme film kørte i hoved på mig igen. Lykke følelsen kunne ikke sættes på nogen skala af en form, lykke følelsen kunne faktisk slet ikke beskrives som andet end nyforelsket. Da musikken stoppede igen, besluttede jeg mig for at jeg måtte fortælle min kæreste, hvor højt jeg elsker hende, næste gang jeg så hende.


Klokken var nok omkring 22.00 og der var stadig massere af visualer og jeg havde ikke mere overskud på daværende tidspunkt til mere. Havde mest af alt lyst til at sove, ikke at min krop var træt, men min mentalitet var helt i bund. Satte et afsnit south park på og mange flere efter det, i håbet om at jeg snart var færdig med at trippe, men nej nej, det fortsatte, visualer og den fysiske vågenhed. Først omkring klokken 2 var der meget små visualer og søvnmanglen var blevet så stor at jeg anstrengende mig for at falde i søvn. Først 03.30 faldt jeg i søvn.

Her slutter trip rapporten ”Test dosis”.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2013 13:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Nice tripreport, glæder mig til at høre om "den fulde dosis" :D

Hvis vi siger at din kaktus er 90% vand så havde de hvad er svarede til 150gr tørret, hvor af du indtog ca. 30gr (13gr Lakrids) og da jeg spurgte dig i en tråd i forummet, om du syntes jeg skulle tage 42gr. el. tættere på de 54gr. jeg har på lager, siger du, at du ville tage det hele !? mener du virkelig at det faktum at der er en del lyst kød på det tørrede grønne skind gør det så meget mindre potent.. ?

(min metode bliver tørret og pulveriseret "Peruvian Torch" i gelatine kapsler)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2013 18:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Sagde det ud fra den information du/din forhandler havde givet. At det var 50/50 skind og hvidt kød.
Den dosis jeg indtog, så jeg ikke som værende "for vild", og den næstre dosis bliver 18 g lakrids (ca. 50 g skind),

Men igenm hvis du har en meget potent kaktus, så kan 54 g som du har, være meget voldsom. Du kan evt. indtage 10 g også se om der kommer effekt/kvalme. Hvis ingen effekt, men kvalme forekommer, så har du stadig 44 g, som burde give en svag effekt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2013 18:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg tog mit trip på de fulde 55gr. igår og min tripreport afventer godkendelse, så du burde kunne læse den snarest..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team