Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jan 2022 11:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2007 01:08
Indlæg: 3
Substans/er: Pigæble plante
Setting: Rundt omkring
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder, den gang.
Dosering: Jeg ved det ikke.

overhørte en samtale om pigæbler den anden dag, og jeg kom til at tænke på den gang jeg prøvede det.

Det er ved at være nogle år siden.
Jeg sad sammen med en ven og røg noget hash, Så da vi løbedee tør for hash, der kom jeg til at tænke på at jeg hade læst at man kunne blive påvirket af pigæbler
Og jeg vidste hvor at der stod sådan en plante så den smuttede vi hen og hentede.
Da vi så kom hjem til min ven igen, der smed vi hele planten i en gryde og kogte den, og drak "te'en" bagefter.
så sad vi bare og snakkede i noget tid også sparkede det ind. lige pludselig stod jeg på tankstationen for at købe smøger, da jeg fik smøgerne og skulle betale der tog jeg min gamle pakke smøger og tømte den ud på disken, også gik jeg ud fra tankstationen og smed de penge væk som jeg skulle havde købt smøger for.
så hopper jeg op på min scooter og kører rundt, jeg kører rundt og kører ind i bænkene rundt omkring i byen, hver gang jeg kører ind i en bænk og vælter der sidder jeg bare på jorden og flækker af grin, også op på scooteren og ind i den næste bænk.
Det næste som at jeg kan huske er at jeg troede at jeg trak rundt med min scooter med tom tank ude i en ørken, Men det var kun noget jeg troede, i virkeligheden trak jeg rundt med min scooter ude midt på hovedevejen og med fuld tank benzin, der ude på hovedevejen kom der så en bil kørene og det passede lige med at jeg fik en ordentlig lammer af side spejlet (heldigt at den ikke ramte bedre)
og det var så tilfældigvis min gamle lære der kom kørende, så han vidste jo godt hvem jeg var og hvem min mor er, så han ringede til min mor og fortalte at han hade ramt mig og at han troede at jeg hade taget et eller andet, så min mor og hendes kæreste kom ud for at hente mig, jeg kom med hjem i bilen og en af dem kørte hjem på min scooter.

da jeg så vågnede dagen efter der kunne jeg ikke forstå hvor at min scooter den var, jeg kunne slet ikke huske noget, så jeg spurgte min mor om hun hade set min scooter, også fortalte hun så at hendes kæreste havde kørt den hjem fordi at jeg var blevet kørt ned. og jeg stod der og var helt forvirret for jeg var sikker på at jeg ikke var blevet kørt ned.
men så tænkte jeg ikke mere over det, og jeg hoppede på scooteren og kørte ind for at hente min kæreste, hun hoppede bag på scooteren og vi kørte hjem til mig (fuldstændig sindsygt at tage hende med på den køretur)
da vi så kom hjem til mig der lagde jeg mig ned i sengen for at ligge og se film med hende. Men jeg hade bare lagt og kigget ind i siden på et skrivebord og troet at jeg så tv, og jeg troede at der var folk der holdte fest i det rum vi var i, så jeg blev ved med at sætte mig op for at råbe til alle dem der festede at de skulle holde deres kæft så jeg kunne høre tv'et, Men der var ikke andre end min kæreste.
så gik der 5-6 dage mere hvor at det føles som alt ting det var uvirkeligt og mit syn blev ved med at være virkelig slørret.

Trippet i alt var nok 7-8 dage og jeg kan kun huske nogle små ting fra trippet også er der en masse ting jeg har fået afvide af folk som der havde set mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2022 12:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 mar 2022 12:00
Indlæg: 0
Fra nu af, må du se livet som en gave. Det var på ingen måde givet at du ville overleve sådan en omgang. Jeg håber at du har fået et alvorligt rap over nallerne og tænker dig om før du leger med sådan noget stads igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2022 13:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2007 01:08
Indlæg: 3
Jazz.n.Coffee skrev:
Fra nu af, må du se livet som en gave. Det var på ingen måde givet at du ville overleve sådan en omgang. Jeg håber at du har fået et alvorligt rap over nallerne og tænker dig om før du leger med sådan noget stads igen.


Jeg skal aldrig røre noget lignende igen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team