Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 17:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Substans/er: Cubensis huatla
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
0,5g Cubensis huatla

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Glad, spændt og sammen med en god ven.

Triprapporten
Vi havde begge sørget for, ikke at spise alt for meget til aftensmad. Jeg blev kørt ud til min ven, da jeg ville være sikker på, at jeg ikke kunne få den tanke, selv at køre ( :D ). Vi chillede i omkring en time, før vi listede ned i køkkenet og varmede vand op. Vi havde i forvejen vejet 0,5g af til hver af os, i to små poser. Vi hældte det så ned i hver kop, og hældte det kogende vand ovenpå. Vi lod det trække i 10 minutter. Min ven puttede te og sukker i hans. Det gjorde jeg ikke. Vi drak teen udenfor, mens min ven røg en smøg. Det smagte fint - ikke grimt som mange folk siger. Eftersom svampene ikke var helt pulveriserede, fik vi stykkerne i munden eftehånden som vi drak. Vi tyggede stykkerne grundigt.

Vi gik indenfor igen, og ventede på effekter imens vi hørte noget musik, eller noget i den stil. Pludselig ligger vi mærke til nogle underlige skygger på væggen. Skyggerne er der rent faktisk i virkeligheden - det er nogle pletter. Men de var bare utroligt synlige. Min ven havde ikke lagt mærke til dem før - hvilket er mærkeligt eftersom de er på væggen over hans seng. Pludselig opdager jeg at væggen bølger lidt. Min ven kan også se det. Jeg siger noget i retning af, at væggen ånder - hvilket vi begge griner lidt over :D. Lidt efter smuttede vi ind i et mørkt værelse og skruede op for noget Jack Black / Tenacious D. Det lød utroligt godt, og man sad nærmest og forestillede sig alt muligt sjovt. På et tidspunkt kunne jeg forestille mig et meget farvefuldt sjippetov, mens jeg havde øjnene lukkede. Min vens pupiller var utroligt store, hvilket jeg var lidt fascineret af. Senere gik jeg på toilet, og det var utroligt mærkeligt at gå ud af rummet. Det var som om jeg ikke havde opfanget at jeg var inde i et rum, eller sådan noget. Da jeg kom tilbage, begyndte vi at snakke om at vi da skulle ud og gå en tur. Det gjorde vi, og NØJ! En flot stjernehimmel. Himmelen var ligesom meget mere rummelig end den plejede. Vi gik ud til en mark, og vi begyndte at snakke om at det sted vi var, faktisk lignede sådan en forstad til New York, og at vi gik på noget "wasteland". :P. Horisonten glødede, som om der var et stadion. Men det var der bestemt ikke, eftersom vi var ude på landet.

Da vi igen kom ind, kiggede vi på en væg med en mærkelig tekstur. Det var ret flot. Vi gik op til hans søster, som sad og spillede et underligt spil. Hun synes vi var en anelse mærkelige, og grinte meget. Jeg fik øje på en stok, som åbenbart havde et hemmeligt rum. Så fortalte min ven, at ham og hans bror ofte brugte den til at smugle joints ind til fester. Vi var på dette tidspunkt ikke så trippy mere - ihvertfald ikke visuelt. Vi snakkede dog stadig om en masse underlige teorier osv.. Senere gik vi i seng. Og der gik ikke længe, før man faldt i søvn.

Det skal lige siges, at vi havde mange underlige konspirationsteorier og teorier generelt - dem har jeg ikke beskrevet, fordi der er så mange. Det jeg har beskrevet er altså oplevelsen i store træk, og mest ang. det visuelle, hvilket jeg fandt meget interessant.

Under hele oplevelsen følte vi begge kun stort behag, hvilket jo er rigtigt dejligt. Personligt er jeg overbevist om, at har man lyst til oplevelsen, samt er i godt humør, så kan det næppe gå helt galt. ;).

Man kan sige, vi havde en "opdagelsesfase", en "indsigtsfase" og en "filosofi-fase" - noget i den retning. :D

Det var ihvertfald rigtigt spændende, og det kan kun anbefales at starte med så lav en dosis. Vi prøver nok 1g hver næste gang, og håber det bliver rigtigt godt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]