Substans/er: Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden
Dosering og anden informaton om substanserne~2.5g tørrede Psilocybe Cubensis: Cambodian fra eget growkit.
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.Vi var 3 venner der hver fik mellem 2-2,5g tørrede svampe, vi hver især klippede i stykker i en kop og hældte varmt vand i, en te pose og noget sukker. Vi havde de foregående 2 dage haft en heftig rygesession, og vi fik i løbet af dagen drukket 4-5 øl og et par glas vin.
TriprapportenVi var som sagt 3 gutter, der tænkte vi ville have en god "svampe sumper" inden vi gik rigtig i gang med at fejre nytårsaften. Der var mig, der har haft en del oplevelser gennem årerne med svampetrips, mest Spids nøgenhat, men også diverse andre sorter vi har kunnet være i stand til at få fingrene i. Så var der mine 2 venner, den ene havde prøvet at spise de samme Psilocybe Cubensis: Cambodian fra mit growkit, men kun i mindre doser og kun 2 gange. den sidste var helt ny inden for den psychedeliske verden.
Mine forrige erfaringer med det her growkit, har været der ikke var det stærke visuelle virkning, det har mere været en chillet sumpet fornemmelse, gelé i knæene, generelt griner og en lettere alternativ tankegang. Dette har været med til jeg har mistet den naturlige respekt, jeg har haft over for netop disse svampe, men hold da **** jeg blev overrasket.
vi drak vores the omkring kl 19.40 efter 5-10 min efter vi havde indtaget svampene havde jeg det som jeg normalt havde efter ca 20-30 min, og det blev kontinuerligt mere og mere intenst. efter en halv time var mit syn blevet fuldstændigt forvrænget. Jeg kunne ikk længere se mine venner i ansigtet, for de skiftede farver nærmest som man ser på et infarød kamera, samtiddig med deres ører, næser, mund og øjne skiftede plads. Jeg blev helt ærligt lidt skræmt da jeg aldrig har været så påvirket så hurtigt på svampe og jeg kunne mærke det bare blev ved med at blive vildere. Jeg havde en 3. ven der sad i en lejlighed ca. 200 meter fra hvor vi sad, som også har lidt erfaring inden for området, så jeg besluttede jeg ville hente ham, og høre om ikke han ville være tripsitter for os. Jeg gik udenfor, og befandt mig i en verden jeg aldrig havde set før, på trods af jeg har boet her i 2 år nu. buske og træer blev større og mindre, voksede ud over fortovet og vejen og var i alverdens neon farver. bilerne på vejene efterlod lang spor af lys, lygtepælene lyste så kraftigt jeg havde svært ved at se når jeg gik forbi osv. Jeg ankom endelig op i lejligheden hvor min ven var, efter at have vadet noget jeg følte var 100 set af trapper der gled nedaf, som en rulletrappe. Fortalte ham hvordan og hvorledes det nu stod til og han fulgte mig over til mine venner igen. De lå på gulvet og så fjernsyn, ude af stand til at sige andet en underlige lyde da vi kom ind. Jeg fik lagt mig i en sofa, og alle mine sanseindtryk blev bombarderet så hæftigt at jeg havde svært ved at være i det, fik svedetur, så jeg måtte finde et håndklæde at gøre vådt til at køle mig ned med, og lagde mig derefter ind i sengen i værelset ved siden af, med slukket lys. jeg satte noget family guy min Iphone og lå under dynen og så begyndte det for alvor at "gå galt". lyden fløj rundt i rummet og lød som om den kom ud af væggene, min telefon blev til budding i min hånd og projektede billedet ud i rummet som var det et hologram fra starwars. Når jeg lukkede øjnene så jeg vilde mønstre af små svampe i uv grønne farver der voksede. pludselig hørte jeg en af mine venner begynde at grine inde i stuen. lige i det split sekund gik trippet fra at være alt for vildt, til sindsygt sjovt. Jeg lå og nærmest skreg af grin mens jeg sagde lyde, alting så sjovt ud, alting lød sjovt og alting føltes sjovt. så jeg bevægede mig ud i stuen til de andre igen og vi havde nogle kanon sjove timer, hvor vi så random ting i fjernsynet ingen af os fattede noget af. vi delte vores tanker og fortalte om de hallucinationer vi havde, hvilket ikke var småting. virkning fortræk omkring kl 23., i hvertfald nok til vi kunne tænke klart igen, og synforstyrrelserne var mere eller mindre forsvundet. vi begyndte at drikke igen og gøre klar til resten af aftenen. da vi gik udenfor kl 24, var der masser af fedt fyrværkeri osv, men vi blev enige om at ingenting af det vi så blive sprængt af, var så halvt så fedt/vildt ud som det vi havde set inde i den lille lejlighed

resten af aftenen er en anden historie, men ville lige dele det mest intense trip jeg har oplevet i mit liv, og så må jeg love for jeg fik respekt for de shrooms igen.
Godt Nytår.