Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 maj 2014 02:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2012 00:29
Indlæg: 6
Substans/er: Mexicanske svampe
Setting: Hjemme hos mig med en ven
MODs installed: Ja
Erfaring: havde prøvet Dmt som det eneste Psychedeliske før (og et svagt trøffel-trip)

Dosering og anden informaton om substanserne:
Vi købte 10.g ialt til 2 mennesker og vi endte med at tage cirka 4.5g over hele trippet - plus vi havde rullet 5 pinde med 0.5 i hver

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Hjemme hos mig i et stort hus for os selv, med en af mine gode kammerater. Mental tilstand=Ku ikke vente!!

Triprapporten:

Det var fredag, og jeg havde taget en lille "Sygedag", så jeg vågnet først op ved 1-tiden, ved lyden af et opkald. Det var min ven "P" som ringet og spurgte om vi skulle finde ud af noget her i weekenden, når jeg nu var alene hjemme, og havde huset for mig selv. Vi blev meget hurtige enige om, at vi skulle have fat i nogen shrooms! Så 30.minutter efter P lagde på, holdte han ude i indkørlsen og vi var nu på vej, til at hente dem. Vi får selvfølgelig fat i dem, og hele køreturen hjem er der gang i den, og vi glæder os begge sindsvagt meget til at det bliver aften og vi kan begynde at trippe. P havde noget arbejde han lige skulle ordne, når vi kom hjem til mig, så han ikke havde det at tænke på. Imens han sad og skrev den rapport, så begyndte jeg at krølle nogen joints, så vi ikke skulle til det når vi var knast! Da aftenen nærmede sig, gik vi ud og røg den første joint og snakket om hvordan vi ville indtage dem, og i det hele taget hvordan aftenen nu skulle forløbe sig. Vi gik ind for at lave det første portion svampe te, med cirka 2.g til os hver.

Der var nu gået cirka 20.minutter og vi var allerede begyndt at blive lidt "Fjoget" og ku ikk lade være med at grine når vi kigget på hinanden! Da der var gået yderligere 20.minutter var vi allerede ved at være helt væk og vidste at, fra nu af blev vi kun mere og mere brændte! Vi gik ud i P's bil og skruet helt op for tramper-musikken og røg så den anden joint. Imens vi røg sad vi begge og blev lid triste i det, og mente det var godt vi kunne trække hinanden op fra et måske tidligt bad-trip! det kom vi ind på cirka 3 gange under jointen, og vi blev til sidst enige om at det var det grå og triste vejr der gjorde at vi også blev helt depri, så vi skyndte os ind i fyrrummet hvor der var lys og lav musik. hele fyrrummet var begyndt at trække sig sammen og det var som om væggene, kom i bølger! Vi var inde i en "sump" nærmest, altså vores tilstand, der kunne gå 10.minutter hvor vi bare sad og kigget ud i luften hvor (jeg ihvertfald) havde tusinde tanker i mit hoved og jeg så dyr, trekanter, og mønstre overalt(Mønstrene lignede præcis dem fra alle de billeder man finder når man skriver "Shrooms, visuals"! - og så kunne der være 10.minutter efter det hvor vi overhovedet ikke FØLTE ogs brændte (selvom vi jo stadigvæk var helt væk, men rent mentalt følte vi ogs ikk påvirket) - og sådan fortsatte det egentlig hele natten, hvor vi skiftevis gik ind i stuen slukket alt lyset, fjernsynet tændt med visualitoner og anlægget på max! Efter et par timer, hvor vi havde haft besøg af en anden kammerat i mellem tiden, som ligesom hjalp ogs i vores trip, fx med at lave mere svampe te og krølle flere joints til os (super lækkert med sådan en ven, når man er knast :-) - kan helt sikkert anbefales) men han tog hjem og havde sat os igang med en joint, og svampe teen (cirka 1.g til hver) vi havde resten af svampene ude ved os (fyrummet) på et skærebræt hvor de var skåret i småstykker! en halv time efter jointen og teen, skete der præcis det sammen som første gang, vi var lige begyndt at komme ud af sumpen, fra første kop, og nu blev vi trukket tilbage igen! Da vi havde overstået det første trip (de førnævnte 10.minutters perioder) - med heftige visuals, fx var jeg en kort tur ude for fyrummet for at pisse, det tog nok maks 2.minutter men det føltes som et helt ny eventyr, en helt ny rejse jeg havde været ude på! og så kunne jeg åbne døren ind til fyrummet, hvor P sad og ikke havde bevæget sig en tomme siden jeg gik, hvor jeg tænkte "han aner ikke hvad han lige er gået glip af, alt det jeg lige havde oplevet!" Da vi havde vores 10.minutters periode, hvor vi igen følte os "Normale" så tænkte vi at svampene nok var ved at forlade os (på dette tidspunkt er det cirka 40.minutter siden vi drak det sidste kop te, som ikke engang hade ramt os helt endnu) så vi besluttet at tage nogen svampe, først et bette styk til os hver, men så gik der et bette øjeblik hvor vi kom fra alt det der igen, hvor vi så uden at tænke over det, begyndte at spise svampene som var det en chips-skål! - Da det egentlig gik op for os hvad fanden det var vi havde gang i, var det jo forsent og der var nu kun 1-1.5g svampe tilbage som vi begge blev enige i at de skulle gemmes langt væk før vi begyndte at æde af dem igen! efter det har jeg aldrig været så langt væk før, ligepludselig drættet jeg om på vores køkkengulv, og P kom helt ud af den og troed han sku ringe efter hjælp og at jeg var ved at bad-trippe osv. men ka huske det eneste jeg tænkte var bare "Gad vide hvorfor mennesker ikke ligger sig på gulvet noget oftere, lige præcis her er det helt perfekte sted for mig at ligge"! Alting var bare knast, og vi havde nu været igang med svampene siden kl:20 og klokken nærmet sig snart 4 (om natten, til de mindre skarpe) vi blev enige om at ligge os ned i sofaen og høre noget chill musik, lukke øjne og nyde vores visuals! Og det var der hvor jeg havde mit bedste øjeblik den aften! - for mine tanker kørte stadigvæk afsted og jeg havde opgivet at prøve og sove, for det ville min hjerne simpelthen ikke! jeg begyndte at tænke over livet, hvad jeg ville have ud af det, hvem jeg værdsætter her i livet, hvorfor jeg har røgen hash dagligt - og hvordan mit "misbrug" af det, egentlig havde påvirket dem jeg havde tættest, hvor jeg for første gang, kunne se det helt tydeligt fra min mors synsvinkel, ja det var nærmest som om jeg var i hendes hoved og kunne læse hendes tanker om det! der gik det virkeligt op for mig hvor meget jeg havde såret dem! Jeg følte og jeg havde en stærk forbindelse til min ven P, som lagde lige ved siden af mig, og havde hans personlige kampe som han var ved at kæmpe! - og cirka hver halve time ville en af os lige sige navnet på den anden - uden svar fra den anden - efterfulgt af "jeg forstår hvad du mener"! for jeg vidste ligesom hvad han tænkte og hvordan han havde det så der var ingen grund til at sku ud i en længere samtale, det var bare rart lige at få brudt tavsheden engang imellem, + man fik en varm fornemmelse når man vidste han lagde lige ved siden af, og så kunne man dykke ind i sig selv igen, for vi følte os trygge når vi var lige ved siden af hinanden, som om intet kunne skade os så længe vi holdt sammen, hvilket var systematisk for hele vores svampe-trip, hvor vi hjalp hinanden, havde forståelse for hinanden, og når en af os var begyndt på at bad trippe (meget mildt, men det ville nok have været starten på et bad trip) ville den ene lige snakke med den anden og sammen kom vi altid over det uden problem! - Jeg ville aldrig have været foruden dette trip, men der skal godt nok gå lang tid inden mit næste svampe trip, og til mit næste trip vil jeg prøve at tage nogen problemstillinger med ind i trippet, for man får virkelig løst mange indre problemer og ser mange ting fra en anden synsvinkel af! - det er nu 3-uger siden og jeg har ikke rørt hash siden det, har simpelthen ikke haft lyst til at ryge det, og det takker jeg svampene for at have åbnet mit sind og givet mig en anelse mere forståelse for hvem jeg er, og hvor jeg kommer fra!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2014 01:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg kan godt lide slutningen på dit trip, hvor du ligger ved siden af din ven og får erkendelser om dit liv. Den del af trippet virker sundt og fremmende på din bevidsthed! Tillykke med at du fik visdom til at ændre nogle dårlige (ryge)vaner i dit liv. Det er sådan svampe skal bruges!

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team