Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 07:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 okt 2014 19:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2014 22:02
Indlæg: 12
Geografisk sted: De vilde græsplæner
Hey Psy! :D

Jeg havde her den anden dag min gode ven M på besøg i et par dage. Vi havde lidt hash og lidt skunk, men ville ikke kun ryge det sjove, så vi besluttede os for at købe 10g svampe til deling.

Vi fik skaffet svampene, som der blev kaldt ”thai svampe” eller noget i den art, og fik fortalt at man skulle pille bunden af stilken af for ikke at brække sig. Vidste ikke om det var rigtigt, men gjorde det alligevel.

Jeg havde taget kontakt til en anden ven vi kalder K, som var ejer af en automobil. Han ville gerne køre M og jeg lidt rundt omkring, så turen gik først til stranden lige efter M og jeg havde spist 5g hver.

20min efter vi var kørt, begyndte vi at kunne mærke det psykedeliske i kroppen. Vores muskler begyndte at krølle sig sammen og blive en smule slappe.

Vi ankom til stranden, hvor det begyndte at regne lidt. Så vi skyndte os at rulle en lille joint. Vi nåede lige at ryge den færdig da det begyndte at øse ned, så vi satte os ind i bilen igen. Vi trippede mere og mere efter jointen og blev enige om, at vi ikke bare skulle sidde og trippe i bilen i regnvejr. Så vi besluttede os for at køre ud til min skov og trippe videre der.

Vi kørte derfor videre på en våd vej med de 120+ km/t, mens vi hørte Psy Trance i højtalerne med en dejlig volumen. Det var lidt vildt.

Jeg pegede på en grusvej, som jeg mente var en genvej, som det også plejede at være, men som i dette tilfælde var en meget mudret og våd vej, med mange huller. Den kørte vi så opad i stedet for den normale vej med asfalt.

Det var som om at bilen dansede til musikken i højtalerne hen af vejen. Det fandt jeg meget morsomt, og kunne slet ikke, med al den dopamin i hjernen, lade være med at grine. Det hele gik bare så stærk og var overvældende trippy.

Vi ankom så til min skov. Vi drejede ind af en vej til skoven, men bremsede hårdt op da der stod en stor gravemaskine midt på vejen.

Så måtte køreturen slutte der tænkte vi, og sagde tak til chaufføren K, og satte os ind i gravemaskinen. Vi blev enige om at resten af trippet skulle fortsætte i gravemaskine, da vi kunne sidde og lave rumkoger derinde og høre lidt musik.

K var kørt hjem, og vi havde siddet der og røget en joint, lige til der kom en anden bil hen til gravemaskinen. Det var en jæger som havde lejet skoven, så jeg spurgte ham om han skulle jage i dag, men han skulle bare fodre fasanerne.

Svampe og tjald går hånd i hånd når man skal have det godt i kroppen. Jeg tror aldrig jeg har plantet mig bedre i en gravemaskine før. Eller, jeg lå næsten ned ved siden af M.

Vi begyndte at snakke om, hvor overskueligt det ville være at leve i sin egen lille psykotiske verden i en gravemaskine med et kæmpe stash svampe og røg. Vi følte bare at det var vores nye hjem. Det grinte vi lidt af, og gik derefter indenfor for at lade downtrippet svinde hen i min seng.

Derefter røg vi en sidste pind og så en gyser. Det var nok et af mine bedste trips til dato :lol:

_________________
Banjhākri and Banjhākrini are shamanic deities in the tradition of the Tamang people of Nepal. The two are a couple, and possibly different aspects of the same being.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team