Helt ny herinde som burger, men har kigget herinde engang imellem

Ved ikke helt hvorfor, men tænker jeg ville dele en ikke så behagelig oplevelse jeg havde forleden. Måske andre kan lære af den eller bruge den til noget og måske nogle af jer har feedback jeg kan bruge

Jeg har taget trøffler et par gange og har været yderst tilfreds med mine "rejser"
Forleden skal jeg så prøve igen, med en god ven der har en del mere erfaring med psykadelica end mig selv. Vi tager hver 15gram Fantasia og ryger et par J's I løbet af aftenen. Alt går fint og vi har et meget fint trip. Det kommer I bølger og alt er godt. Efter en 5-6 timer da der burde begynde at aftage rejser jeg mig for at få noget at drikke. Da jeg star foran køleskabet vælter en virkelig ubehagelig fysisk følelse over mig. Jeg føler at jeg skal kaste op og går derfor ud mod toilettet. Så langt når jeg dog ikke, efter et par skridt kan jeg mærke at "batterierne er ved at løbe tør" (sådan kan jeg bedst beskrive følelsen)
Det næste jeg husker er min kammerats stemme der siger mit navn, jeg ligger på gulvet og har ingen ied om hvor jeg er! Det første jeg tænker er "fuck nu er det gået galt". Det går dog forholdsvis hurtigt op for mig at jeg er besvimet og det som sådan ikke har noget med trøfflerne at gøre. Jeg får den store svedetur osv. Efter 10 dejligt kolde minutter på gulvet kommer jeg op I sofaen igen. Desværre tricker denne oplevelse et bad trip! jeg får paranoia på den helt store klinge. Jeg får et panik anfald, da jeg bliver bange for at denne følelse aldrig går væk - helt klassisk! jeg har så 2 Ganske forfærdelige timer med fysisk ubehag af en anden verden og paranoia! Heldigvis var jeg som sagt I selvskab med en god ven der var super til at håndtere oplevelsen. Han holdte mig I hånden hele vejen igennem og grin bare, men det var lige hvad jeg havde brug for.
Der er nu gået 2 dage siden, jeg vil ikke lyve og sige at jeg er på toppen igen. Jeg får stadig lidt paranoia I momenter. Lige pludselig mens jeg star og snakker med en person - kan jeg blive ramt af en utryg følelse, angst faktisk. Jeg tænker dog at denne følelse går væk efter et par dage. Det var en voldsom oplevelse at besvime, det har jeg aldrig prøvet før. Tænker at bade min krop og mit sind lige skal komme ovenpå.
Nå men det var min historie:) kom endelig med input og gode råd