Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jun 2022 10:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
Hejsa.
Her kommer en triprapport om de magiske trøfler "High Hawaiians" som man kan købe i de fleste smartshops i Amsterdam. Vi er to personer og vi troede begge at det var et scam/turistfælde og de sikkert ikke virkede, selvom der stod på pakken at de var ekstremt kraftige. Vi købte dog en pakke hver og planlagde at sætte os ud i en park i solen. Det kunne jo være man fik en mild oplevelse ud af det.... dér tog vi fejl! :)

Vi er mig og min kæreste, jeg har taget mexicanske cubensis et par gange og han har en del gange, samt ayauascha og ryge DMT. Vi spiste 22 gram trøfler hver.

Jeg indtager trøflerne fra kl 17-17.15 ved at tygge dem rå og skylle ned med en cola zero. Jeg er allerede ved at kaste op efter et kvarter. Ti minutter efter jeg har spist dem, for jeg både kvalme og uro i maven. Der er intet toilet, så jeg må bare holde det inde. Jeg ligger mig ned i græsset og lukker øjnene lidt. Min kæreste gør det samme.
Effekten kommer snigende meget langsomt. Der er ingen decideret kropslig come up, men jeg ligger mærke til at mine tanker begynder at vandre, lydene omkring mig bliver intensiverede og jeg kan ikke koncentrere mig om at kigge på min telefon.
Vi kigger på hinanden og bliver enige om at man da kan mærke lidt nu, men at det sikkert bliver en ret stille og rolig omgang. Jeg lukker øjnene igen, og tænker jeg kan bruge tiden på at manifestere lidt ang., min fremtid. Jeg må dog give op, da jeg slet ikke kan koncentrere mig om det. Så ligger jeg bare og lytter til de andre mennesker i pakken og dem der sejler forbi (pakken lå lige ud til en en kanal). Når jeg åbner øjnene er jeg til stede i denne verden, men når jeg lukker dem mister jeg helt forbindelsen. Jeg er vildt glad og lykkelig, og tænker over hvor fantastisk mit liv egentlig er. Jeg får at vide at jeg skal huske at leve i nuet.
Jeg tænker over at det er sjovt at der findes en hel verden bag ens øjenlåg (?). Svært at forklare, men det gav mening i situationen. Jeg skal tisse og må rejse mig op, hvor jeg bliver bekræftet i at jeg tripper for alvor! Jeg kan slet ikke gå lige på benene og selvom jeg ikke hallucinerer, har jeg fornemmelsen af at alle træerne, jorden, buskene osv ånder.
Jeg kommer tilbage efter en lille gåtur. Mig og min kæreste begynder at snakke lidt sammen og pludselig får jeg kæmpe grineflip, så jeg decideret begynder at græde af grin. Han griner også. Vi kigger på nogle billeder vi har taget af ham på et voksmuseum vi var på tidligere på dagen, og det er pludselig det sjoveste jeg nogensinde har set. Vi skraldgriner og kan slet ikke stoppe igen.
Pludselig opdager vi en mus der kommer ud af buskadset og bliver helt optagede af musen. Vi sidder i hvert fald og glor på den i en time. Pludselig kommer der en hel familie af mus frem! Vi sidder og kommentere alt hvad musene gør og råber nærmest op i en barnlig begestring, som vi slet ikke kan styre.
Kl 22 kommer der en mand på scooter og siger vi skal gå ud, fordi parken lukker. Vi tripper rimelig voldsomt her og har brugt de sidste fire timer på at sidde og grine af en flok mus. Jeg tænkte at trippet nok ville begynde at aftage på nuværende tidspunkt, men vi var kun lige begyndt!
Vi bliver sendt ud af parken og ud i den store verden. Her står vi lidt og ved ikke rigtig hvad vi nu skal gøre, men bliver enige om at vi ikke kan tage hjem til hotellet, når vi tripper så hårdt. Vi står lidt og kigger ud på kanalen, da der pludselig kommer en gammel mand og en ung kvinde op til os. Manden spørger "Are you guys also an age gap couple?"
Jeg er så forvirret og aner ikke hvad han snakker om. Han spørger en gang til, og vi får svaret ham at det er vi vel? Det viser sig at der også er en aldersforskel mellem ham og hans kæreste. Han er mega begejstret og begynder at spørge ind til alt muligt, hvor vi er fra, hvordan vi mødte hinanden osv. Jeg forstår overhovedet ikke hvad han siger og det kræver al min energi at få svaret ham tilbage på engelsk, som jo er det sprog han taler. Min kæreste og jeg står og skraldgriner, mens manden forgæves prøver at føre en rigtig samtale med os. Til sidst fortæller min kæreste dem at vi er på svampe og heller må se at komme videre. Her bliver mandens kæreste mega forarget, fordi de åbenbart er nyfundne kristne. Han vil gerne have at vi tilføjer ham på Instagram, så det gør vi for at slippe af med ham.
Nu begynder jeg for alvor at hallucinere også. Vi går ned i Red Light District, men må flere gange stoppe op og sidde ned på vejen. Vi sidder ud til kanalen og kigger på damer i vinduerne, der ligner robotter.
Her bliver vi så også smidt væk, fordi man ikke må sidde ned ud til vandet åbenbart. Vi går op og ned af gaden. Jeg tænker over at det føles som om vi går rundt i en kulisse, hvor alle husene er endimensionelle og gulvet er lavet af pap. Jeg prøver at få øjenkontakt med nogle forskellige mennesker, men ingen ligger mærke til mig. Jeg tænker over at det er underligt man er så bekymret over hvad andre tænker om en normalt, da alle tydeligvis koncentrere sig så meget om dem selv, at de slet ikke har tid til at ligge mærke til noget andet - og jeg tænker også over hvor dejligt det er bare at eksistere i verden og betragte, uden jeg skal bekymre mig om hvordan jeg tager mig ud.
Vi går herefter ned på en cafe, og får efter meget lang koncentrationstid bestilt en cola og en flaske vand til tjeneren, som godt kan se vi er helt på månen. Hun lader os være, selvom vi sidder med den samme cola og vand uden at drikke af det i to timer. Her er klokken nok 23.00 ca. Vi sidder og glor på en gruppe mennesker der sidder ved bordet ved siden af. Her sidder vi i godt to timer og skiftevis griner og falder i staver over de der mennesker. Til sidst lukker baren og vi må gå videre.
Her går vi igen ned i distriktet og derefter bliver vi enige om at få en pizza. Da vi sidder og spiser pizzaen kl 01.30 begynder jeg endelig at mærke en forbindelse til min egen krop igen. Vi slår google maps til og finder hjem efter en halv times tid. Oppe på hotelværelset er vi helt tilbage til os selv og ude af trippet.

Nogle ting jeg lagde mærke til:
- der var ingen paranoia, angst eller uro overhovedet. Selv ikke i Red Light District, som ellers var fyldt med larm og masser af mennesker
- det var umuligt at beslutte sig for noget som helst. Det tog måske ti minutter at bestille den der pizza
- jeg kunne ikke forstå hvad folk sagde til mig. Den eneste jeg kunne kommunikere med var min kæreste
- jeg kunne skrue op og ned for lydene omkring mig
- jeg mistede al forbindelse til min krop, og arme/ben føltes som spaggetti
- der var desværre masser af kvalme under hele turen, og jeg kunne ikke engang drikke den cola jeg bestilte
- masser af energi, og det var meget svært at falde i søvn
- trippet varede tæt på otte timer, hvilket jeg aldrig har prøvet før

Alt i alt var det en helt fantastisk oplevelse, og jeg forstår godt hvorfor man kalder dem "magiske trøfler". Det var en fantastisk smuk tur og en oplevelse jeg aldrig glemmer! Jeg tror det der gjorde hele forskellen var at have en erfaren tripper med, som selv var så rolig også. Vi holdt i hånd mens vi gik og formåede sammen at finde ro i ikke at vide hvor vi var henne eller hvad der nu skulle ske.

Ja, det kan klart anbefales! Selvom de bestemt ikke er for nybegyndere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2022 18:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 jul 2012 01:03
Indlæg: 30
Geografisk sted: Jorden
Hahahah, skøn rapport!
Lidt flippet med de der mus der hah!

Fed rapport!

Skal til Rotterdam her næste måned, kan være jeg skulle tage et ekstra kig på nogle magiske trøfler :D

_________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2022 21:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
Alcapwn skrev:
Hahahah, skøn rapport!
Lidt flippet med de der mus der hah!

Fed rapport!

Skal til Rotterdam her næste måned, kan være jeg skulle tage et ekstra kig på nogle magiske trøfler :D


Kan i hvert fald godt anbefale de der High Hawaiians, men der er jo mange slags at vælge mellem i de der shops :D men det var en fed oplevelse, og skønt at gøre i et land som Holland, hvor den slags er tilladt så man ikke får paranoia af at tage dem i en offentlig park og ellers te sig som en sindssyg hehe


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team