Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 22:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:19 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
dato: 30.01.2001
Original poster: Darkraver
dosis: 1/3 cambodianske svampe
styrke: ?
setting: Hos venner

bruger rapport:
Efter en hel dags druk i venskabeligt lag, besluttede vi (3 gutter) os i alkoholens tåger at tage ud på mit kollegie, tage nogle svampe og ryge en stille joint eller 2. De eneste svampe jeg havde liggende, var 1 gram cambodianske (panaeolus cyanescens), købt i Soma. Jeg var vant til at tage omkring 2 gram psilocybe cubensis før jeg tog til koncert eller lignende, så jeg regnede absolut ikke med at vi ville kunne mere end lige føle 1/3 gram hver. De andre to havde aldrig prøvet svampe eller andre hallucinogene substanser før. Omkring klokken 23 delte vi svampene i 3 kopper, og tilsatte skovbærthe og sukker. Smagen var ikke fantastisk, men det var heller ikke decideret ækelt at indtage. Efter at have drukket ud, gik vi op på en nærliggende eng omgivet af store træer, og med en lille sø nede for enden.
Natten var lun og totalt stjerneklar med fuldmåne, altså perfekt vejr til et godt trip. Vi medbragte et lille telt samt diverse marijuana-produkter vi kunne hygge os lidt med. Mens C. og jeg begyndte at stille teltet op, begyndte R. at opføre sig lidt mystisk. Han stod med hænderne mod himlen og bevægede dem i et mystisk system. Da vi spurgte ham hvad han lavede, sagde han at han var ved at flytte stjernerne. C. og jeg grinede, og troede blot han spillede. Klokken var på dette tidspunkt omkring 23.25. R. sagde at der var en (stjerne) der sad fast, og om vi ikke lige ville hjælpe... Vi var ved at fatte at han virkelig trippede, og besluttede os for at spille med. Og minsandten om vi ikke kunne flytte stjernerne når vi alle prøvede... Meget mystisk! Men herfra skulle dagen bare blive meget mere underlig.
Omkring 23.40 fik jeg en kaleidoskop-effekt af alt jeg kiggede på. Græsplænen var inddelt i grønne og lilla felter, og træerne begyndte at virke mere som levende væsener. R. sad og kiggede på sin ene hånd i meget lang tid og sagde ting som "Wooow.... Kraften....". C. havde det vildeste grineflip, og lå nærmest og vred sig af grin flere gange. Jeg gik blot rundt og var meget syret i hovedet og iagttog hverdagsting som absolut ikke så hverdagsagtige ud mere. Sådan fortsatte natten. På et tidspunkt sad jeg et kvarter nede ved søen og kvækkede sammen med frøerne. Det var RET skægt på det tidspunkt. Jeg fik dog ikke nogen brugbare svar tilbage...
Omkring klokken 2.30 (det virkede som om der var gået en evighed) begyndte tingene at blive en lille smule mere skræmmende. Vi var ikke længere helt sikre på at træerne var vores venner, og mørket virkede også som om det kom en smule tættere på. Vi besluttede os åbenbart for at den hvide teltdug var "sikker", selvom vi aldrig diskuterede det. Så vi sad alle 3 på teltet og snakkede syresnak et godt stykke tid. Hvis en af os fik fødderne udenfor teltet, skyndte en af de andre at gøre vedkommende opmærksom på det. Vi fandt en mobiltelefon i C.'s jakkelomme. De han rørte ved en af knapperne, hoppede vi alle et trin tilbage, som primitive stammefolk der lige har opfundet ilden. Af en eller anden grund kunne vi huske R.'s telefonnummer, så vi ringede til hans telefonsvarer for at "efterlade en besked til den anden verden". Beskeden lød noget lignende: "Rabarber! Månen har fartstriber... Åårh, nu er den der igen!" Vi har virkelig ingen anelse om hvorfor. Da det begyndte at blive lyst omkring klokken 4.15, var trippet også ved at fortage sig igen.
Vi var alle enige om at vi havde haft en fantastisk nat, og tog dagen efter ind til Soma for at købe ind igen. Dosen taget i betragtning burde vi ikke have fået så voldsom en effekt. Det viser blot hvor meget "set and setting" betyder for et trip. Det er også meget vigtigt at man lader sig "rive med" når man mærker psilocybinens forunderlige effekter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team