Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 03:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:30 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Truckermuffin
dato: 30.01.2001
dosis: Lidt Peganum Harmala + 0,7 gram Panaeolus cyanescens
styrke: ++
setting: Hjem

bruger rapport:
Vi var tre der havde besluttet os for et trip, jeg selv, H. og S.

Endelig kom der en dag hvor vi alle havde tid og det var godt vejr, så vi pakkede taskerne, og havde nogle bøger og vand med. Derefter tog vi ud til et sted som H kendte, et område men en stor eng og et par søer, og en stor skov bag ved engen - et rigtigt dejligt sted hvor vi kunne være uforstyrret. På vejen ud til stedet guffede vi hver 0,7 gram hawaii svampe i os, føj hvor de smagte. Forinden da havde jeg spist nogle peganum harmala kapsler der skulle forstærke trippet. Ca. 20 min. efter vi havde spist svampene begyndte jeg at få en underlig følelse i kroppen og fik en lille smule kvalme, men kvalmen gik heldigvis hurtigt væk igen, og jeg begyndte at få en føler at jeg nærmest svævede hen og jorden når vi gik. Imens jeg og H. stod nede ved en af søerne og trippede over mudderet i kanten der bevægede sig i bølger løb S. rundt og rundt omkring søen, ret sjovt at se på, men han sagde at han blev så glad af at løbe. Derefter prøvede vi at se om vi kunne fange nogle græshopper - ret underholdene, for det var temmelig svært at fokusere på noget, og det lykkedes mig ikke, at snige mig ind på en eneste græshoppe.

Efter at have været på græshoppejagt ville vi bevæge os ind i skoven. Det var en meget lukket skov, og træerne stod og grinede af os, og ville ikke lukke os ind, men til sidst fandt vi en indgang. Udefra så skoven meget mørk og farlig ud, men da vi fik sneget os ind stod der de smukkeste nøgne træer overalt der svævede frem og tilbage ud til siderne, en bølgende skovbund med en masse grønne pletter - jeg kunne næsten ikke bevæge mig da jeg mødte dette syn, så smukt var det - ee rigtig lille eventyr verden vi trådte ind i hvor alt var smukt og dejligt. Efter vi havde stået lidt og kommet til os selv over hvor fantastisk det vi lige var gået ind i var, gik vi videre ind i skoven hvor vi fandt et væltet træ som vi stod og kiggede på i et kvarters tid, nede i bunden af træet der hvor det var knækket var der et sødt lille hoved som så meget ked af det ud over at det var blevet knækket. Vi gik videre ind i skoven og efter at have gået lidt stod jeg og S. og trippede lidt over en træstub - aldrig har jeg set en så smuk træstub, men så kom H. og sparkede den i stykker - og ødelagde alt det smukke ved den, det var lige før S. havde sprunget på ham og banket løs, men da H. gav træstubben en undskyldning faldt S. lidt ned. Men vi måtte videre, vi skulle jo finde det som skoven gemte. Da vi havde gået i ca. 2 min mere kom vi til et nyt væltet træ som S. og og H. satte sig på. Imens svalle sad og snakkede sort om noget med biler og lys stod jeg og var ret fascineret en af flod i røde, grønne og lilla farver der løb ned af en træstamme.

Efter det gik vi lidt videre ind i skoven hvor vi fandt et flot lille træhus hvor der boede en sød lille brombasse, nå men vi traskede videre ind i skoven hvor jeg og S. på et tidspunk hoppede op på en træstub, det føltes virkelig som om vi stod langt oppe på en klippe, og jeg var virkelig bange for at falde ned fra træstubben, men så kom S. til at sætte sin fod ned, og så gik skrækfølelsen helt væk.

Vi gik lidt videre hvor vi lige pludselig fandt en hvid rund ting, det lignede en blanding af en svamp og et æg -. Ret mystisk, og i trippet var jeg ret overbevist om at det var nogle æg der var blevet kastet ned fra det ydre rum, og at vi snart ville blive angrebet. Vi samlede så æg op, men så stak det af fra os, så vi gik på jagt efter ægget så vi kunne få det "henrettet". Til sidst lykkedes det os at fange fik det godt smadret.

Efter at vi havde stået og snakket lidt om Aliens kiggede jeg og S. over på H. hvis hoved trak sig ud og blev helt aflangt, samtidig med det begyndte der et komme rødt lys ud af hans ører. Jeg og S. havde stod længe og grinede over H. ansigt indtil H. begyndte at trippe lidt over S. bluse og jeg begyndte også at få det vildeste grineflip over hans bluse. Uheldigvis var S. trip ved at være slut og han blev pisse sur over vi grinede af ham.

Så gik vi tilbage til lejren hvor vi satte os ned og diskuterede hvem af os der skulle rulle en joint, men ingen af os gad, så jeg satte mig til at kigge i en medbragt bog, hvor jeg blev skide sur på forfatteren over det mystiske noget han havde skrevet, efter det gik jeg en tur for mig selv på engen og nød den vidunderlige danske natur. Til sidst gik vi hjem til H. hvor vi smed noget Creamcrop i Cd-afspilleren og kiggede på winamp visualizations mens trippet ligeså langsomt stilnede af.



Prøv svampe i naturen det er en fantastisk oplevelse der er næsten umuligt at beskrive, det skal opleves !! Man oplever virkelig naturen på en anden måde end normalt - den bliver helt utrolig, man kan virkelig leve sig ind i alt det liv der er i skoven.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team