Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 00:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:36 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Wil
dato: 30.01.2001
dosis: Ca. 0,7 gram Psilocybe semilanceata
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Efter en aften med hash og øl som opvarmer fik jeg og h en god ide, jeg skulle prøve svampe for første gang, så derfor gik mig og h i gang med at finde nogle svampe inde på hans værelse( de var gemt godt væk så det tog lidt tid før vi fandt dem:-).

Derefter spiste vi godt og vel 0,7 gram svampe hver, det smagte helt vildt dårligt, men det kom da ned efter at jeg havde drukket en helt masse vand:-)

Derefter var jeg bare så vildt spændt på hvad der nu skulle ske i de næste mange timer.

Vi startede op med at sidde og spille lidt computer og hørte lidt musik, og ventede bare på at trippet skulle starte:-)

Efter ca. 30- 45 min kunne jeg godt begynde at mærke at der skete et eller andet, det var som om at jeg havde røget lidt for meget hash, altså at jeg var ret skæv på en underlig måde...

Lidt efter begyndte jeg at tænke over mange forskellige ting, f.eks. kan jeg huske at jeg tænkte på hvordan min lejlighed skulle indrettes:-), ved ikke lige hvorfor netop den tanke kom, men det gjorde den nu altså.

Lidt efter, ca. 20 min efter fik jeg en meget underlig følelse i kroppen, jeg fik små elektriske stød( nogle af dem var ret vilde, det virkede lidt om at jeg fik strøm, h fattede ikke hvad der sket for mig, men jeg gik rundt og rokkede til de der små stød:-), nu kunne jeg se forskellige ting inde i min hoved, f.eks. lignede h en rummand( jeg er ikke den eneste der kan se at H ligner en rummand, når han er på svampe), jeg bliv ret skræmt af ham til tider, fordi jeg virkelig troede på at han var en rummand i et stykke tid.

Nu var klokken mellem 23.45 og 12.45, er ikke helt sikker på hvad klokken var, mig og h var gået en tur over mod en camping plads, på vejen fik jeg de underligste syner, jeg så blå og røde spindelvæv oppe i de store træer, er jeg forsøgte at fange dem, men hver gang jeg kom tæt på dem rykkede de sig 2 meter længere frem, det var nu ret vildt kan jeg huske at jeg tænkte.

Nu gik mig og h rundt og kiggede på de flotteste træer og den dejlige mørke himmel, det så vildt godt ud, og vi havde det bare kanon godt begge to, på en halv time havde det lykkes os at gå mindst 50-75 meter hen af vejen, det var sq svært at gå når der var så mange forskellige og flotte syner rundt omkring os, men vi nåede næsten hen til camping pladsen, da jeg fik den fede ide at lukke mine øjne for at se om jeg kunne se nogle vilde ting, det kunne jeg, jeg så runde cirkler, dødning hoveder, flotte marker og alt muligt andet vildt, det er meget svært at beskrive det, men jeg havde det som om jeg var et helt andet sted i ca. 10 min, hvor h ikke kunne få mig til at gå videre, det var helt ubeskriveligt fedt at stå der og forestille sig en masse ting, som jo ikke var der.

Jeg kom endelig ud af mit eget univers og en smule tilbage til virkeligheden, nu gik mig og h tilbage til hans værelse, hvor vi sad lidt og kiggede på nogle forskellige ting på min computer, vi fandt et animeret billede som vi virkelig sad og levede os ind i, det var helt vildt det hele, der sad vi ca. i 10-20 min. og så på dette flotte billede, hvorefter vi gik uden for igen for at kigge efter nogle søde piger, men der var bare ingen, det hele var helt stille og vi gik rundt i haven for os selv og havde det vildt godt.

Nu fik vi den gode ide at vi ville se på stjerner, så vi satte os ned i et par havestole og kiggede op i den mørke nat, det var vildt smukt det hele, lidt efter blev jeg lidt bage fordi der fløj et fly rundt oppe i luften, jeg troede det var en ufo der kom for at hente H, men den fløj bare forbi, og så blev jeg ked af det, jeg græd i et stykke tid, fordi at jeg troede at Rummændene ikke ville hente H, eller at de ikke kunne finde ham, men H fik mig på andre tanker, og jeg slappede nu af igen efter min lille græde tur:-)

Jeg havde en flaske vand med rundt hele tiden, fordi jeg fandt ud af at jeg blev vildt tørstig hele tiden, så nu gik jeg rundt i haven og snakkede med nogle ting som ikke var der, jeg så f.eks. et hoved inde i et træ, og det så ud som om at det snakkede til mig, så derfor gav jeg hovedet noget vand, så ville den sikkert blive glad for mig tænkte jeg:-), derefter gik jeg rundt og gav alt muligt underligt vand, jeg gik f.eks. hen til min bil og gav den lidt vand fordi den så så godt ud( og det gør den altså ikke i normal tilstand).

Nu gik mig og h ind for at høre lidt musik igen, da det blev lidt koldt i den danske nat, men jeg tænkte at jeg ikke bare ville sidde ned og kigge ud i luften, så derfor gik jeg rundt ude i haven og kiggede på alle de syner jeg havde inde i mit hoved, det var helt vildt så godt jeg havde det, trippede for vildt.

Nu gad H heller ikke sidde ned mere så vi gik uden for, vi sad begge og så på en stige der stod op af en hus gavl, da vi fik næsten de samme syner, stigen blev på en måde helt levende, og den flød ud i nogle farver der lignede uv lys, bare en neon blå eller gul farve, stigen svandt til ingen ting, det så ud som om at den gik ind i huset på en måde man ikke kan beskrive i ord og billeder, det så helt vildt godt ud, det var den fedeste ting jeg havde set i mit trip...

Nu var der ca. gået 2½ time, og vores rus var ved at gå af igen, nu kunne jeg kun mærke lidt i mine ben og lidt inde i mit hoved, jeg gik stadigvæk rundt i haven, da jeg pludseligt fik en underlig tanke, jeg ville bygge et eller andet stort ude i H`s have, ved ikke hvordan jeg fik den tanke( måske fordi at vi havde snakket om at lave noget ude i hans have om eftermiddagen), men det blev aldrig til noget mit byggeflip, jeg var ellers overbevist om at jeg kunne alt på det tidspunkt, så hvorfor ikke bygge et eller andet flot jeg kunne være stolt af næste dag, men den tanke kom hurtigt ud, da H spurgte mig om jeg ville høre noget fedt musik.

Nu havde vi siddet i et stykke tid og stenet lidt til noget techno musik( astral projektion), da vi blev enige om at vi ville gå i seng da vores trip næsten var dødt nu.

Så derfor gik vi i seng, men før vi kunne sove snakkede vi om de vilde ting vi havde oplevet i de sidste par timer.

Ud fra min egen erfaring kan jeg sige at psilocybe semilanceata er en fed oplevelse, som jeg helt sikkert skal opleve igen:-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team