Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 05:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:38 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Daytripper
dato: 30.01.2001
dosis: Noget Psilocybe cubensis og lidt Psilocybe semilanceata
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
En søndag eftermiddag tog mig og min fætter på fiske tur, ved en å der ligger et par kilometer fra Vordingborg. Det var en vild regnvejrsdag og vi var mere eller mindre gennemblødte og frøs ad h... til, og efter 4 til 5 timers fiskeri uden at fange noget, kørte vi hjem. På vejen hjem savde jeg at det ville være godt at komme hjem og få en kop svampe te, den var min fætter med på. Da vi kom hjem spiste vi en Paganum Harmala kapset og efter en halv time drak vi 1,5 gram psilocybe cubensis te. Da virkningen var på det højeste blev vi enige om at drikke 1 gram mere og det var rimeligt kraftigt, men min fætter fik nogen fede øjeblikke, men så dalede det for efter et stykke tid at komme op igen. Så lavede vi lige en kop the til hver, med et gram spids nøgenhat og vi havde det fedeste trip jeg har prøvet. Fra vægen kom de flotteste mønstre i de mest syrede farver og flød ud langs sidderne på vægen. I det modsatte hjørne har jeg 3 halogen lamper i loftet, de drejede rundt og ned langs vægen, under lamperne var der røde streger, og min fætters ansigt havde grønne streger. På toilettet havde min kæreste sat et tørrestativ med tøj, og de pustede sig op og lignede slanger i 3D. Jeg syntes at det var synd for dem, at de skulle hænge med tøjklæmmer, og pillede alt tøjet ned. Vi grinede og havde det så fedt i 6 timer og da min fætter var faldet i søvn blev jeg enig med mig selv, at jeg ikke gad grine for mig selv og gik også i seng. En ufattelig fed oplevelse; Vægende var ikke lige væge, men buede på en måde der ikke er til at forklare.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team