Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 23:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:48 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: caqtus
dato: 30.01.2001
dosis: 6 gram P. cubensis til 4 personer
styrke: ?
setting: Hjem

Bruger rapport:
Omkring d. 25 juli besluttede jeg og D at vi ville trippe på svampe inden skolen started. Både D og jeg havde prøvet svampe før, og D havde haft et kanon badtrip sidtste gang, så han ville være lidt forsigtig. Vi fik fat på to mere der var klar på en triptur ude i naturen, J og B. J virkede ikke som om han var 100 % klar, og det bekymrede mig lidt..

Ca. en uge senere fik vi fat på to telte og to poser svampe (måske 6 gram mexicanske ialt, og jeg har kun prøvet Hawaii, så jeg var ikke så sikker på om vi alle kun få et trip ud af de 6 g)

Nå men efter en underlig tur et sted på mols, hvor bl.a. D's bil brød sammen i en lille skov og han senere fik stød af bilen så han rystede i 10 min efter, lykkedes det os at finde det perfekte sted til camp, det var godt nok forbudt at campe der, men pyt vurderede vi, klokken var ved at være mange, og vi havde ikke tid til at lede mere)

Efter have spist lidt grill mad, og røget et par joints var vi ved at være klar til at trippe...

Først spiste vi hver en svamp... jeg tog en stor en da jeg ikke troede vi kunne trippe på den smule...

Og ganske rigtigt kunne vi heller ikke mærke en skid efter godt 1 time.. bortset fra mig der var ved at blive en smule mellow =)... så jeg sagde at nu skulle vi æde nogle flere hvis vi ville trippe... så jeg spiste et par små svampe... og de andre spiste oxo lidt mere... men der var stadigt lidt tilbage i posen så jeg spiste lidt mere med det samme... og de andre tog så resten efter noget mere tid...

Jeg var begyndt at trippe en smule... og D sagde han oxo kunne mærke lidt... hverken B eller J kunne mærke noget sagde de... tiden gik og det begydte at blive mørkere...

Efter noget tid begyndt J at trippe på en lidt underlig måde... han sagde at han ikke trippede, men bare var overtræt... men jeg tror sq han trippede lidt... B lå bare ved bålet og halv sov... jeg selv var godt svampe mellow men ikke det helt vilde...

Men da jeg fandt mine sæbebobler frem og pustede nogle ud, og J tog en lommelygte og lyste på dem så det alt for fedt ud... jeg har aldrig set noget lignende... det var helt mørkt... og sæbebobblerne så alt for seje ud... det skal jeg helt sikkert prøve igen på et svampetrip... på et tidspunkt varmede vi nogle skumfiduser over bålet... J smagt på den første... og han trippede helt vildt, vi andre fattede ikke hvad der skete, J sagde vi skulle prøve, men vi vidste ikke rigtig om vi turde, så prøvedde jeg en ristet skumfidus og jeg trippede ligeså meget som J... både D og B prøvede og D trippede oxo kun B blev ikke helt vildt overrasket da han smagte skumfidusen...

...det skal i altså prøve, en varmet skumfidus mens i er på svampe det er for vildt, især hvis man aldirg har smagt ristet skumfiduser før =)

Ellers trippede vi ikke særlig meget... men det var meget sjovt alligevel... mig og D skiftes til at sidde i den eneste stol der var... det var som om det var filosoffer stolen =) ret cool

Og da jeg på et tidspunkt ville lave en joint da da mørkere end lort, blot i lyset af den eneste lygte der ikke var væk, bevægede potten sig helt sikkert og jeg sad bar og stenet til det... jeg tror det tog omkring en time at rulle den pind =)

Det var ret lækkert at ryge den pind i mørket og kigge stjerne...

...men en rigtig svampe tur var det nu alligevel ikke...

Næste gang skal jeg have et ordenligt trip (hvis jeg kan skaffe det så på hawaii shrooms) og så skal jeg have sæbebobbler og en lommelygte med...
det ser for fedt ud i mørke =)
prøv det... det skal opleves =)

-roger and over =)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team