Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 18:59 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Wil
dato: 30.01.2001
dosis: 5 gram uidentificeret svamp (højst sandsynligt P. Cubensis) over 3 t
styrke: ?
setting: Hos venner

bruger rapport:
Dosis, ca. 5,2 gram, spist over 2 timer.

Hejsa alle sammen herinde, ville lige fortælle lidt om det vildeste trip jeg nogen sinde har haft indtil vidre.
Det hele startede med at mig og h,fik fri fra arbejde, og gik en tur ned i århus festuge.., derefter tog vi ud til et sted hvor man kan købe svampe og købte en ret stor mængde af dem:-)
Nåmen nu når vi alligevel havde fået købt dem, besluttede vi os for at afprøve dem, så vi tog ind på vores arbejde igen, og satte os godt tilrette med en cola og nogle svampe.
mm det tog meget lang tid før vi kunne få dem ned, da de smagte rigtig dårligt, men vi fik dem da ned:-)
Nå nu sad vi bare og ventede på de første 2 gram ville virke, sad bare og snakkede lidt og tog en tur op på banegården og købte lidt proviant...
Da vi kom tilbage fra vores lille indkøbstur, kunne jeg godt begynde at mærke at mine svampe virkede, en ret flyvende fornemmelse..
Vi satte os ned igen, og snakkede lidt vidre, om alt muligt underligt...:-)
Nåmen nu var de første svampe ret godt igang, og jeg kunne begynde at se at væge og loftet begyndte at bevæge sig lidt, det sad jeg og kiggede lidt på, måske i 5-10 min.
Derefter fik vi den gode idee at vi ville spise lidt mere, så denne gang røg der 1½ g ned, ca., efter at vi havde spist dem og det begyndte at virke, begyndte jeg så småt at kunne se blå, grønne, røde og gule farver, rundt omkring, ret fedt syntes jeg...
loftet og vægen jeg sad op af, begyndte at gå helt samok nu, de bevægede sig, som om de aldrig havde lavet andet, og trippet var nu helt vildt intenst og rigtig fedt...

vi sad og snakkede om at tage ned i byen, og finde nogle søde piger måske, men vi droppede tanken:-)

Nu havde vi nok siddet inde på arbejdet i ca 1½ time vil jeg tro...og vi begyndte så småt at pakke sammen, for at tage ned i byen, for måske at høre lidt musik, og føle stemningen dernede, men før vi tog af sted tog vi lige lidt flere svampe, bare lige for at få det rigtig vildt:-)
Nåmen nu tog vi så ned i byen, og omtåget og glade:-)
Det tog for vildt lang tid at gå de 1½ km der var derned, da vi hele tiden skulle opleve nogle spændende ting, vi gik rundt og trippede til alle de lys og indtryk vi fik på vejen der ned af.

Da vi kom der ned stod vi lidt og hørte noget musik, gamle sange for det meste, med et ælive band, stemningen var alt for fed der nede,alle folk hyggede sig og havde det godt, men jeg kunne ikke klare alle de mennesker der var der, så jeg begyndt så småt at få det rigtig dårligt, badtrippede i omkring 10 min, med feber vildelser, mit syn var fulstædig lammet på en eller anden måde, alle ting bevægede sig som en vilde, og jeg kunne ikke klare det mere, så vi gik væk fra gå gaden, og ned til nogle lidt mere hyggelige omgivelser, der sad vi på en bænk og kiggede på de mennesker der kom forbi, var faktisk rigtig hyggeligt, og jeg fik det meget bedre bare ved at sidde der og snakke med h, og kigge på nogle søde piger osv.

Imends vi snakkede dernede, skulle henrik lige på toliet, imends han var gået, sad jeg virklig og rokkede til de vilde bevægelser, alle huse og himlen kørt rundt og jeg kunne se farver over alt, det var totalt godt:-)

syntes jeg var meget normal på det tidspunkt, ud over at jeg kunne se de farver og bevægelser..

Min krop føltes helt vildt underlig, syntes ikke det gav nogen mening, men hele min overkrop var ok normal, men mine ben og fødder ville ikke som jeg ville, ret trælst i længden*gg*

Nåmen nu havde vi nok siddet her i mindst ½ time, da vi syntes det blev lidt koldt, og vi ville faktisk gerne tilbage til arbejdet for at få lidt varme og for at hygge lidt..

så vi gik langtsomt op mod arbejdet igen, og satte os ind i varmen igen, vildt dejlig fornemmelse, alt for god*s*
Så gik vi udenfor igen for at ryge lidt på en joint, det nærmest kickket trippet lidt mer eop, så der kom flere farver osv, men det virkede ikke så godt på mig, men mere på h, som trippede i mindst ½ efter jointen, hvor alt kørte rundt og der komme massevis af farver.
Der sad vi så og nød de sidste timer på trippet, og eftertrippet..

Jeg fik den vilde lyst til at møde min dyne derhejmme, så vi tog en taxa hjem til os selv, for at slappe af og sove lidt...

det var alt for dejligt at komme ned under sin dyne, og se lidt fjernsyn, syntes jeg kunne leve mig ind i alt jeg så på fjernsynet, var rigtig fedt faktisk, totalt dejligt..:-)

Nåmen så kan jeg ikke huske så meget mere af trippet, men kan huske at jeg lå i min seng og røg en smøg, og så kan jeg ik huske mere..

Alt i alt var det det vildeste trip ever, damn det var godt...det er noget jeg helt sikkert kan anbefale til alle jer medtrippere herinde...

og jeg skal helt sikkert prøve det igen...skal bare lige komme mig over denne gang først:-)

hilsen wil


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team