Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 14:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 19:02 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: SvampJ
dato: 30.01.2001
dosis: 1 gram mexikanske (P. cubensis)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Her for 2 uger siden, besluttede mig og en kammerat sig for at gnaske 1g Mexicanske hver. Jeg havde aldrig prøvet det før, mens min kammerat havde prøvet det mange gange.
Ca kl 24 begøndte vi at gnaske løs!
Jeg syntes ikke at det smagte så slemt som alle påstår, men efter allerede 2min syntes jeg at smagen var vammel.
Da vi havde gumlet på satanerne i 10min slugte vi dem, og skyllede godt efter med cola!
Jeg kunne mærke det med det sammen, en lille sitren i min krop.
I løbet af de næste 30min begøndte jeg at få det herrefedt.
Jeg var ikke totalt væk, næh jeg var kontroleret, men sprudlede med selvtillid og havde løst til at danse helt vildt(vilket virker lidt dumt når 2 gutter tripper svampe ude i en garage uden musik)!
Nå men mig og kammeraten gik indenfor (min mor sov heldigvis) og satte noget techno på.
Min kammerat var herre sløv, mens jeg var hyperaktiv!
Jeg fik dog lokket ham til at battle tekken3 lidt senere, det var sku meget syret.
Da vi endelig besluttede os for at gå til ro (min kammerat skulle tidligt op næste dag) stenede jeg over min lavalampe i en times tid, inden jeg faldt isøvn!

Jeg vil ikke sige at jeg trippede den aften, jeg følte bare lige en snert af hvad det vil sige at tage svampe.
Jeg skal helt sikkert prøve det igen, både selvsikkerheden og hyperaktiviteten var for vildt!

-SvampJ


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team