Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 maj 2024 05:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 19:09 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: xerotime
dato: 30.01.2001
dosis: ? gram mexikanske (P. cubensis)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Det hele startede en vinter ca. et til to år siden. En af mine venner P havde fundet en side på nettet hvor man kunne bestille alle mulige psykedeliske stoffer (naturlige).
Vi beslutede os til at bestille nogle svampe fra mexico. Egetlig vidste vi ikke rigtig meget om svampe eller deres effekt. Vi havde begge prøvet det før. Min første oplevelse havde været total fed... Jeg havde sammen med to andre venner taget hjem til M hvor han havde haft nogen svampe han sagde vi skulle prøve at trippe på...
Det havde været efter en tur i festeugen i Århus, hvor vi (ja nok egetlig mig mest) havde fået rigeligt at drikke og røget et par joints..
Da vi kom hjem,fik jeg ca. 0,5-1,0 gram shroom at tygge på...det smagte af lort. Jeg havde egentlig ikke nogen forventninger da jeg intet vidste om stoffet, kun at det tog en til drømmeland. Mens vi sad og ventede på en effekt var jeg ved at falde i søvn oven på alle de øl og joints jeg havde fornøjet mig med i løbet af den lange nat.
Efter noget tid syntes jeg at kunne mærke en underlig fornemmelse i kroppen...mit ene ben var i konstant bevægelse, jeg kunne ikke holde det stille... en kæmpe lyst til at grine og ellers bare overvældende glæde blev pludselig vækket i mig... det var rigtig fedt... Da jeg skulle på lokum var det som jeg svævede hen over gulvet... og da jeg kiggede mig selv i spejlet, kunne jeg slet ikke fokuserepå mig selv. Totalt underlig følelse..

Nåh, men anden gang i lejeligheden med P var det en hel anden tur... Vi fik ca.en hat at spise hver. Bagefter sad vi bare og ventede mens vi hørte lidt musik og så fjernsyn. Jeg synes det varede en evighed før jeg begyndte at føle en virkining af stoffet...I første omgang føltedes mit hoved mega tungt at holde oppe... og efter noget tid syntes jeg at at hele rummet ligesom trak vejret. Til min store overraskelse blev alting langsomt rødt ...det var som om den røde farve trak ind fra siderne. Jeg havde aldrig forventet den slags effekt og der gik en smule panik i mig... Jeg rejste mig for at gå på lokum og syntes det var umuligt at stå oprejst. Som om en magnet trak mig ned til jorden. Da jeg kom på toilettet, kunne jeg slet ikke se mig selv i spejlet... alting var farver... mest grønne og røde ligesom bevægede sig i forskellige mønstre.
Jeg kom i en panisk tilstand da jeg aldrig i mit liv havde følt eller set sådan... Og på vej ud i stuen kan jeg bare huske at alting blev sort og jeg lå på gulvet... (shit det var vildt) heldigvis rejste jeg mig hurtig op igen og satte mig i en sofa. P var også i chock da han ikke vidste hvad der skete med mig. Jeg fik ham til at hente vand til mig da jeg ikke turde at rejse mig op igen....
Det der egentlig gik galt har jeg fundet ud var, at man simpelthen aldrig må kæmpe i mod og holde trippet tilbage, da det kan give en det mest bad trip nogensinde..
(Men fuck det var vildt) Ok jeg indrømme jeg er kommet over det og har prøvet svampe igen, men denne gang havde det været et helt andet trip..Egentlig synes jeg det har været forskeligt hver eneste gang..
Nåh men det var mit vildeste trip....


Læs molstrip by caqtus, hvor vi fik os et lille og hygeligt trip...det var noget helt anderledes.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team