Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 09:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2008 19:16 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
original poster: Trip duck
dato: 30.01.2001
dosis: 2 gram Spid nøgenhat (P. semilanceata)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:
Jeg var på vej i skole en fredag, da jeg pludselig modtager en besked; I dag er det fredag den 13 og fuldmåne perfekt til svampe trip, jeg føler mig allerede bange hehe! Det var fra m. jeg blev straks tændt! M. havde svampe og set var menningen at vi skulle sidde hjemme hos Svamp J. og trippe, mig, M., Svamp J og Mazza! Efter skole var jeg meget træt og tog derfor et par fingerspidser speed, det hjalp jeg købte nogle bajere som jeg drak inden jeg tog bussen hjem.
Nå men da jeg havde spist tog jeg over til svamp J! Mig, M. og Svamp J. kunne ikke vente til kl. 10 (hvor Mazza skulle komme), med at trippe så vi tog ned til den lokale mose og sugede os tre bonghoveder hver. NU var jeg både høj skæv og Halvstiv!
Kl. blev 10 og Mazza kom. Vi satte os ned i Svamp J´s kælder og begyndte at gnaske vi gnaskede i ca 10 min inden vi slugte!
Vi havde gjordt kælderen klar med lys og lavalamper!
Vi satte Infected Mushrooms på, og så gik der ikke ret længe før vi alle trippede or hårdt.

Ligepludselig levede jeg fuldstændig i mussikken og var helt væk vi så alle mange haluer og var godt trippede i hovedet.
Så kommer Svamp J på at vi skal ud og kigge på månen.
Vi listede op af kælderen og er alle meget skræmte da vi kommer uden for. Vi går over til "vores" Tank station. Mazza går helt amok og løber gemmer sig for bilerne bag tankens skilte, mens han skyder dem med sit "gevær".
Vi andre diskuterer hvad vi skal mens vi tripper over månen.
Pludselig ud af mørket kommer 2 af vores gode venner Mo. og G! Vi styrter hen til dem de er totalt skæve.
Og så er det vi begynder at tænke hvoffor mødes vi der fredag den 13 hved fuldmåne kl. 1 om natten, ingen af os skal noget der vi er der bare helt tilfældigt eller hvad? Vi er alle 6 helt væk i hovederne! Vi snakker lidt med dem og beslutter os for at gå tilbage til kælderen.
Da vi kommer tilbage spiller Stann med Eminem. Rimelig syret da det er et stille nummer vi alle er vilde med.
Vi sidder lidt og tripper af før vi hver for sig tager hjem!

Det er nok den mest syrealistiske dag i mit liv og jeg syntes stadig den er meget mærklig og uforklarelig når jeg tænker tilbage på den!

-Trip Duck-


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team